і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація "Жіночі образи роману Стендаля "Червоне і чорне"

Опис презентації окремими слайдами:
Жіночі образи роману Стендаля “Червоне і чорне”
Слайд № 1

Жіночі образи роману Стендаля “Червоне і чорне”

У світі почуттів є лише один закон – зробити щасливим того, кого любиш. Стендаль
Слайд № 2

У світі почуттів є лише один закон – зробити щасливим того, кого любиш. Стендаль

Цитатна доріжка “Афоризми Стендаля” Любов – чудова квітка. Але потрібна відвага, щоб підійти і зірвати її на краю провалля. Любов – єдина пристраст...
Слайд № 3

Цитатна доріжка “Афоризми Стендаля” Любов – чудова квітка. Але потрібна відвага, щоб підійти і зірвати її на краю провалля. Любов – єдина пристрасть, за яку платять тією самою монетою, яку вона сама карбує. Навіть суворість коханої жінки сповнена безкінечної чарівності. У світі почуттів є лише один закон – зробити щасливим того, кого любиш.

Характеристика жіночих образів роману. Аналіз їхніх стосунків із Жульєном. Пані де Реналь
Слайд № 4

Характеристика жіночих образів роману. Аналіз їхніх стосунків із Жульєном. Пані де Реналь

Бесіда Чому Жульєн стріляє у свою кохану? Им пояснюється те, що Жульєн стріляє в пані де Реналь саме у вер’єрській церкві? Після фатального постріл...
Слайд № 5

Бесіда Чому Жульєн стріляє у свою кохану? Им пояснюється те, що Жульєн стріляє в пані де Реналь саме у вер’єрській церкві? Після фатального пострілу Жульєн намагається збагнути, чому хотів убити свою коханку – з честолюбства чи з любові до Матильди. Чи можете ви допомогти героєві знайти відповідь на це запитання? Чому він не намагається врятувати своє життя, потрапивши до в’язниці?

Матильда де Ла-Моль
Слайд № 6

Матильда де Ла-Моль

Бесіда Доведіть, що кохання Матильди до Жульєна починається як виклик суспільству. Чи щирим були почуття Матильди і Жульєна? Чому, отримавши від Ма...
Слайд № 7

Бесіда Доведіть, що кохання Матильди до Жульєна починається як виклик суспільству. Чи щирим були почуття Матильди і Жульєна? Чому, отримавши від Матильди листа із зізнанням у коханні та призначенням побачення, Жульєн поводиться не як щасливий коханець, а як розвідник у ворожому таборі? Після яких слів Матильди Жульєн врешті-решт зізнається собі, що кохає її?

5. Чому Матильда не може зрозуміти вчинків Жульєна? 6. Прокоментуйте думку Стендаля щодо стосунків Матильди і Жульєна: “Це нещасне кохання зробило ...
Слайд № 8

5. Чому Матильда не може зрозуміти вчинків Жульєна? 6. Прокоментуйте думку Стендаля щодо стосунків Матильди і Жульєна: “Це нещасне кохання зробило з нього якогось маніяка, перевернуло всі його життєві інтереси. Він дивився на все тільки з точки зору того, як складуться його взаємини з мадемуазель де Ла-Моль”.

Розподільчий диктант
Слайд № 9

Розподільчий диктант

Домашнє завдання 1.Повторити вивчене про соціально-пихологічну прозу; вказати ознаки соціально-психологічної прози в романі “Червоне і чорне”. 2.По...
Слайд № 10

Домашнє завдання 1.Повторити вивчене про соціально-пихологічну прозу; вказати ознаки соціально-психологічної прози в романі “Червоне і чорне”. 2.Порівняти роман Стендаля з романом Панаса Мирного “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” 3. Повідомлення про вплив Стендаля на українську літературу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Допомогти учням розкрити жіночі образи роману, з’ясувати їх роль у романі; розвивати навички аналізування персонажів епічного твору, висловлювання своїх оцінних суджень; уміння зіставляти явища літератури та життя; виховувати високі моральні якості, естетичні смаки.
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    361
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    7
  • Номер матеріала
    SN185675
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь