• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Презентація “Застосування дидактичних ігор на уроках математики в початкових класах, як засобу успішного засвоєння знань”

Презентація “Застосування дидактичних ігор на уроках математики в початкових класах, як засобу успішного засвоєння знань”

Опис документу:
Дуже часто, перед нами, вчителями початкових класів, постає питання, як зробити урок корисним і в той же час цікавим. Ефективною формою навчання дітей на уроках математики завжди було і є застосування дидактичних ігор. Часто користуюсь власними розробками, черпаю сюжетні картинки і постає питання, як це втілити в дидактичну гру. Одним математика дається важко, іншим, при домомозі, посильною, а іншим дітям і занадто важкою. Черпайте досвід, втілюйте нові ідеї.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація “Застосування дидактичних ігор на уроках математики в початкових класах, як засобу успішного засвоєння знань” “Перлинки з творчої скрин...
Слайд № 1

Презентація “Застосування дидактичних ігор на уроках математики в початкових класах, як засобу успішного засвоєння знань” “Перлинки з творчої скриньки” вчителя початкових класів Підлісненської філії КЗ “Олександрівське НВО №2” Шевченко Лариси Григорівни

Над даною проблемою працюю все своє педагогічне життя, тому, що я вважаю, що лише гра може розкрити приховані можливості дитини, в грі дитина прояв...
Слайд № 2

Над даною проблемою працюю все своє педагогічне життя, тому, що я вважаю, що лише гра може розкрити приховані можливості дитини, в грі дитина проявляє свої природні здібності, таланти, набуває умінь і здобуває навички. Гра завжди доступна дитині. Граючись, дитина не зосереджує свою увагу на тому, як це вона робить і чи правильно, все в неї виходить природньо . В грі дитина завжди успішна і корисна для колективу, групи, пари. Дитині завжди цікаво і захоплююче, вона і самостійна, і необхідна. Мотивація: сьогодні ми, вчителі початкових класів, маємо будувати уроки на засадах особистісно-зорієнтованої парадигми освіти, системного й компетентнісного підходів. Саме дидактична гра дає чіткі результати, окреслені в державних вимогах, а саме: повноцінні читацькі уміння, мовленнєві, обчислювальні вміння і навички; узагальнені знання про реальний світ у його зв'язках і залежностях ; розвиває сенсорні вміння, мислення, уяву, пам’ять, особистісне ставлення до праці, мистецтва, здоров'я; здатність до творчого самовираження; уміння творчо виконувати завдання.

. Дидактична гра для учня: Уміння виконувати дії та розв”язувати задачі за алгоритмом Уміння орієнтуватися на площині та у просторі Здатність логіч...
Слайд № 3

. Дидактична гра для учня: Уміння виконувати дії та розв”язувати задачі за алгоритмом Уміння орієнтуватися на площині та у просторі Здатність логічно міркувати Користуватися знаковою та графічною інформацією Застосування математичних методів Цілісне сприйняття світу, здатність здобувати знання самостійно Здатність застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях Здатність бути комунікабельними, працювати в парі, групі

А.Макаренко називав гру усвідомленою діяльністю, а радість гри – “радістю творчою”, “радістю перемоги”. В.Сухомлинський писав: “... у грі розкриває...
Слайд № 4

А.Макаренко називав гру усвідомленою діяльністю, а радість гри – “радістю творчою”, “радістю перемоги”. В.Сухомлинський писав: “... у грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку”. Чому перед собою я поставила проблему використання дидактичних ігор? Тому, що саме вона забезпечує формування у молодших школярів ключових компетентностей, з – поміж яких основною є “уміння вчитися”

Склад числа – це дуже мило - Порахуй в зайця морквини. Викласти в рядок зумій, Й відсувай лиш по одній. Якщо 7 морквинок маєш, То одну лиш відсуває...
Слайд № 5

Склад числа – це дуже мило - Порахуй в зайця морквини. Викласти в рядок зумій, Й відсувай лиш по одній. Якщо 7 морквинок маєш, То одну лиш відсуваєш: Зліва шість, справа – одна. Арифметика проста! Ще відсунь одну направо,- Зліва 5, а 2 вже справа. Отже 7 це 5 і 2 Математика проста!!! Ще відсунь третю морквину. Зліва маєш вже чотири, Справа – три, отже семірка – Це чотири та ще трійка.

Вовчик з паличкою йде Та число яке несе? Склад числа ти запиши, Вовчика цим звесели. Щоб наш вовк не шкутильгав, Впевнено лиш крокував.
Слайд № 6

Вовчик з паличкою йде Та число яке несе? Склад числа ти запиши, Вовчика цим звесели. Щоб наш вовк не шкутильгав, Впевнено лиш крокував.

Півник у крильці тримає Число 10 й нам киває: - Напишіть, любі малята, Склад важливого десятка.
Слайд № 7

Півник у крильці тримає Число 10 й нам киває: - Напишіть, любі малята, Склад важливого десятка.

А це мишка – сирогризка. Сиру відкусила трішки. Шмат трикутником зоветься Він лиш мишці дістається. Виміряй три сторони І до купки все зведи: Тобто...
Слайд № 8

А це мишка – сирогризка. Сиру відкусила трішки. Шмат трикутником зоветься Він лиш мишці дістається. Виміряй три сторони І до купки все зведи: Тобто сторони додай І периметр получай! Зменшуване як дістати? Поможи порахувати! Лиш листок переверни Й алгоритм цьому знайди.

Поспієш на ялинку? Помогти пташкам узимку? В годівничку наклади Для пернатих ти крупи. Снігурам нарви калини, Ще підсип їм горобини. Лиш для цього ...
Слайд № 9

Поспієш на ялинку? Помогти пташкам узимку? В годівничку наклади Для пернатих ти крупи. Снігурам нарви калини, Ще підсип їм горобини. Лиш для цього треба дбати І таблицю, друже, знати.

Гра дарує щохвилинну радість, задоволення, актуальні невідкладні потреби, а ще – спрямована в майбутнє, бо під час гри у дітей формуються й закріпл...
Слайд № 10

Гра дарує щохвилинну радість, задоволення, актуальні невідкладні потреби, а ще – спрямована в майбутнє, бо під час гри у дітей формуються й закріплюються властивості, вміння, здібності, необхідні їм для виконання соціальних, професійних, творчих функцій у майбутньому.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»