Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Нині у нас незвичайний урок Нині у нас незвичайний урок У казку ми разом зробимо крок Із казкою ми вже стрічались не раз І знову вона завітає до нас.
Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Задачі на дві або три дії.
№ 410 № 410 Р=18 см № 411 Р= 30 см
1.Прочитай числа 1.Прочитай числа 198, 802, 208, 303, 999, 102, 248 2. Назви числа в порядку зростання
3.Назвіть число , яке передує даним числам: …300, …260, …401; 4.Назвіть число , яке йде за даним числом: 900…, 806…, 499… .
5.Назвіть сусідів числа: …580…, …720…, …600… .
Завдання для найуважніших Сума чисел 500+40+8 – це а) 548; б) 540; в) 584. Сума чисел 700+4 – це а) 740; б) 74; в) 704. Сума чисел 600+80 – це а) 608; б) 680; в) 806.
…і навпаки 453 – це а) 400+5+30; б)400+50+3; в)40+500+3 720 – це а) 700+20; б) 700+2; в) 70+200 407- це а) 400+70; б) 40+700; в) 400+7
Олень може не розганяючись перестрибнути паркан заввишки 2 м 15 см. Скільки це см? Маса бурого ведмедя – 500 кг Маса вовка - ?, на 400 кг менше
І варіант І варіант Завезли – 27 пиріжків Залишилось - ?, в 3 рази менше Купили - ?
№ 514, 515 № 514, 515 Дякую за урок
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»