Презентація "Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. "

Опис документу:
закріпити знання усної і письмової нумерації трицифрових чисел ; формувати навички записування трицифрових чисел, розвивати уміння розв'язування задачі на дві і три дії; розвивати мислення, пам'ять, навички усного рахунку; прищеплювати любов до уроків математики; виховувати охайність, старанність при виконання письмових робіт, виховувати почуття дружби, взаємоповаги, любов до рідної природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Нині у нас незвичайний урок 
Нині у нас незвичайний урок 
У казку ми разом зробимо крок 
Із казкою ми вже стрічались не раз 
І знову вона завіт...
Слайд № 1

Нині у нас незвичайний урок Нині у нас незвичайний урок У казку ми разом зробимо крок Із казкою ми вже стрічались не раз І знову вона завітає до нас.

Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. 
Задачі на дві або три дії.
Слайд № 2

Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Задачі на дві або три дії.

Слайд № 3

Слайд № 4

№ 410 
№ 410 
Р=18 см 

№ 411 
Р= 30 см
Слайд № 5

№ 410 № 410 Р=18 см № 411 Р= 30 см

1.Прочитай числа 
1.Прочитай числа 
198, 802, 208, 303, 
999, 102, 248 
2. Назви числа в порядку 
зростання
Слайд № 6

1.Прочитай числа 1.Прочитай числа 198, 802, 208, 303, 999, 102, 248 2. Назви числа в порядку зростання

3.Назвіть число , яке передує даним числам: 
…300, …260, …401; 
4.Назвіть число , яке йде за даним числом: 
900…, 806…, 499… .
Слайд № 7

3.Назвіть число , яке передує даним числам: …300, …260, …401; 4.Назвіть число , яке йде за даним числом: 900…, 806…, 499… .

5.Назвіть сусідів числа: 

…580…, …720…, …600… .
Слайд № 8

5.Назвіть сусідів числа: …580…, …720…, …600… .

Завдання для найуважніших 
Сума чисел 500+40+8 – це 
а) 548; б) 540; в) 584. 
Сума чисел 700+4 – це 
а) 740; б) 74; в) 704. 
Сума чисел 600+80...
Слайд № 9

Завдання для найуважніших Сума чисел 500+40+8 – це а) 548; б) 540; в) 584. Сума чисел 700+4 – це а) 740; б) 74; в) 704. Сума чисел 600+80 – це а) 608; б) 680; в) 806.

…і навпаки 
453 – це 
а) 400+5+30; б)400+50+3; в)40+500+3 

720 – це 
а) 700+20; б) 700+2; в) 70+200 

407- це 
а) 400+70; б) 40+700; в) 400+7
Слайд № 10

…і навпаки 453 – це а) 400+5+30; б)400+50+3; в)40+500+3 720 – це а) 700+20; б) 700+2; в) 70+200 407- це а) 400+70; б) 40+700; в) 400+7

Олень може не розганяючись перестрибнути 
паркан заввишки 2 м 15 см. Скільки це см? 

Маса бурого ведмедя – 500 кг 
Маса вовка - ?, на 400 кг м...
Слайд № 11

Олень може не розганяючись перестрибнути паркан заввишки 2 м 15 см. Скільки це см? Маса бурого ведмедя – 500 кг Маса вовка - ?, на 400 кг менше

Слайд № 12

І варіант 
І варіант 
Завезли – 27 пиріжків 
Залишилось - ?, в 3 рази менше 
Купили - ?
Слайд № 13

І варіант І варіант Завезли – 27 пиріжків Залишилось - ?, в 3 рази менше Купили - ?

№ 514, 515 
№ 514, 515 

Дякую за урок
Слайд № 14

№ 514, 515 № 514, 515 Дякую за урок

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.