Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Презентація Захист проєкту "Ялинкова прикраса"

Трудове навчання

Для кого: 6 Клас

26.01.2020

639

13

0

Опис документу:
Мета: • Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів. • Розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес, бажання самовираження. • Виховувати бережне ставлення до матеріалів, любов до праці, бажання працювати на кінцевий результат. Тип уроку: комбінований
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Є місце у школі – не схоже на клас, Де виробів різних незмінний багаж, Та муза натхнення працює невпинно, Даруючи кожному щастя хвилини.   Там мрія...
Слайд № 1

Є місце у школі – не схоже на клас, Де виробів різних незмінний багаж, Та муза натхнення працює невпинно, Даруючи кожному щастя хвилини.   Там мрія живе про улюблене діло, Це місце закоханих в працю й умілих, Постійно вирують там творчі ідеї, А витворах рук тих позаздрять музеї.

Девіз нашого уроку: «Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!
Слайд № 2

Девіз нашого уроку: «Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!

1. Правило піднятої руки. 2. Уважність. 3. Техніка безпеки. 4. Взаємодопомога. Правила уроку
Слайд № 3

1. Правило піднятої руки. 2. Уважність. 3. Техніка безпеки. 4. Взаємодопомога. Правила уроку

Загальні правила техніки безпеки: -Наявність спецодягу. -Відсутність зайвих предметів. -Користуватися лише справним приладами. -Дотримуватися прави...
Слайд № 4

Загальні правила техніки безпеки: -Наявність спецодягу. -Відсутність зайвих предметів. -Користуватися лише справним приладами. -Дотримуватися правил поведінки.

Вправа «Закінчи речення» Я хочу отримати… Я можу бути… Я наполегливо…
Слайд № 5

Вправа «Закінчи речення» Я хочу отримати… Я можу бути… Я наполегливо…

Я побажаю, діти, щоб вам хотілось вчитись, Щоб ви могли дізнатись корисного багато, Щоб дружно працювали і завжди успіх мали!
Слайд № 6

Я побажаю, діти, щоб вам хотілось вчитись, Щоб ви могли дізнатись корисного багато, Щоб дружно працювали і завжди успіх мали!

Завдання «Склади слово» Із запропонованих літер у кружечки-кульки впишіть літери, щоб отримати слова-підказки, пов’язані з темою уроку АЯВЛИОНК РИП...
Слайд № 7

Завдання «Склади слово» Із запропонованих літер у кружечки-кульки впишіть літери, щоб отримати слова-підказки, пов’язані з темою уроку АЯВЛИОНК РИПСАКАР

Я Л И Н К О В А П Р И К Р А С А
Слайд № 8

Я Л И Н К О В А П Р И К Р А С А

Захист проекту «Ялинкова прикраса»
Слайд № 9

Захист проекту «Ялинкова прикраса»

Мета: • Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів. • Р...
Слайд № 10

Мета: • Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів. • Розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес, бажання самовираження. • Виховувати бережливе ставлення до матеріалів, любов до праці, бажання працювати на кінцевий результат. Тип уроку: комбінований

Завдання «Асоціативний кущ» Запишіть асоціації, які викликає вказане поняття «Проєкт». Обов’язковою умовою є те, щоб ці слова починалися кожною бук...
Слайд № 11

Завдання «Асоціативний кущ» Запишіть асоціації, які викликає вказане поняття «Проєкт». Обов’язковою умовою є те, щоб ці слова починалися кожною буквою цього слова. П Р О Є К Т  

Керівник проєкту: Молчанова С.П. Учасники проєкту: учні 6 класу. Тип проєкту: творчий. За методом: змішаний (інформаційно-практико-орієнтований). Д...
Слайд № 12

Керівник проєкту: Молчанова С.П. Учасники проєкту: учні 6 класу. Тип проєкту: творчий. За методом: змішаний (інформаційно-практико-орієнтований). Домінуючий у проєкті вид діяльності: практичний. За кількістю учасників: колективний. За тривалістю: середньої тривалості (грудень 2019 р). Навчальні предмети: трудове навчання, образотворче мистецтво.  

Анотація проекту: В процесі роботи над проектом учні ознайомляться з історією виникнення ялинкової іграшки та походження традиції прикрашати ялинку...
Слайд № 13

Анотація проекту: В процесі роботи над проектом учні ознайомляться з історією виникнення ялинкової іграшки та походження традиції прикрашати ялинку. Поглиблять і вдосконалять свої вміння та навички. Проект має виховний аспект, адже виробляє в учнів відповідальне ставлення до праці, створює атмосферу співтворчості педагога та учнів, навчає толерантного ставлення до чужої думки.

Актуальність проекту. Наряджати ялинку - це передсвятковий творчий процес, в якому, як правило, беруть участь практично всі члени сім'ї - батьки, д...
Слайд № 14

Актуальність проекту. Наряджати ялинку - це передсвятковий творчий процес, в якому, як правило, беруть участь практично всі члени сім'ї - батьки, діти, бабусі і дідусі. І, як правило, у кожного члена сім'ї є улюблені ялинкові іграшки і звичайно цікава історія, пов'язана з появою цих іграшок.

Продукт проєктної діяльності : створення книжки– розкладки « Історія виникнення ялинкової іграшки»; презентація проектів на уроці трудового навчанн...
Слайд № 15

Продукт проєктної діяльності : створення книжки– розкладки « Історія виникнення ялинкової іграшки»; презентація проектів на уроці трудового навчання; організація виставки «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини».

План роботи над проектом 1. Вибір теми проекту, його тип, кількість учасників. 2. Визначення проблем, які необхідно дослідити в рамках проекту. 3. ...
Слайд № 16

План роботи над проектом 1. Вибір теми проекту, його тип, кількість учасників. 2. Визначення проблем, які необхідно дослідити в рамках проекту. 3. Розподіл завдань між групами учнів 4. Складання учасниками проекту індивідуальних планів та робота над ними. 5. Контроль за результатами виконання робіт у групах. 6. Презентація проекту. 7. Колективне обговорення, оцінювання, формування висновків.  

Група 1. «Дослідники» Добір матеріал про історію виникнення ялинкової іграшки. Об’єднати матеріал і оформити книжку – розкладку під  назвою «Історі...
Слайд № 17

Група 1. «Дослідники» Добір матеріал про історію виникнення ялинкової іграшки. Об’єднати матеріал і оформити книжку – розкладку під  назвою «Історія виникнення ялинкової іграшки».

  Група 2 « Майстри чарівного черевичка».  
Слайд № 18

  Група 2 « Майстри чарівного черевичка».  

  Група 3 «Творці паперопластики»  
Слайд № 19

  Група 3 «Творці паперопластики»  

Група 4. «Пошуковці». Зібрати матеріал та організувати виставку «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини» 
Слайд № 20

Група 4. «Пошуковці». Зібрати матеріал та організувати виставку «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини» 

Критерії оцінювання Оцінка Виконана робота 7 балів Наявність ескізу. 8 балів Наявність ескізу та документації. 9 балів Наявність виробу та реклама....
Слайд № 21

Критерії оцінювання Оцінка Виконана робота 7 балів Наявність ескізу. 8 балів Наявність ескізу та документації. 9 балів Наявність виробу та реклама. 10 балів Наявність виробу, документації. 11 балів Наявність готового виробу, ескізу, реклами. 12 балів Наявність готового естетичного виробу, ескізу, реклами, документації

«Виготовлення ялинки» ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ НОЖИЦЯМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА
Слайд № 22

«Виготовлення ялинки» ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ НОЖИЦЯМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА

Ножиці треба завжди передавати закритими, кільцями вперед. Не можна різати на ходу та під час різання вставати з місця. Під час роботи ножицями мат...
Слайд № 23

Ножиці треба завжди передавати закритими, кільцями вперед. Не можна різати на ходу та під час різання вставати з місця. Під час роботи ножицями матеріал необхідно тримати лівою рукою так, щоб вона не попадала на лінію різання.

Слайд № 24

Слайд № 25

Вправа «Мікрофон» Я бажаю… У новому році ми б хотіли…
Слайд № 26

Вправа «Мікрофон» Я бажаю… У новому році ми б хотіли…

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Зробити фотографію ялинки, з іграшками виготовленими власноруч
Слайд № 27

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Зробити фотографію ялинки, з іграшками виготовленими власноруч

Дякую за увагу!
Слайд № 28

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.