Презентація "Задачі економічного змісту", математика, 5 клас

Опис документу:
Пропоную презентацію на тему "Задачі економічного змісту" для 5 класу. В презентації наведені приклади задач економічного змісту, які можна розв'язувати з учнями 5 класу при вивченні теми "Текстові задачі"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«ВЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ» Луций Анней Сенека Розв'язування задач економічного змісту
Слайд № 1

«ВЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ» Луций Анней Сенека Розв'язування задач економічного змісту

Економіка або економічні науки - комплекс наукових дисциплін про господарство, а саме про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефек...
Слайд № 2

Економіка або економічні науки - комплекс наукових дисциплін про господарство, а саме про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг. Задачі економічного змісту - це задачі про вартість товару, задачі на роботу, задачі, пов’язані з бюджетом сім’ї, можливості здійснення масштабних покупок, задачі на податки, роботу банків, ведення фермерського господарства, використання природних ресурсів рідного краю тощо.

Задачі на вартість С – вартість товару а – ціна товару п – кількість товару С = а · п а = С : п п = С : а № 446, 448, 450
Слайд № 3

Задачі на вартість С – вартість товару а – ціна товару п – кількість товару С = а · п а = С : п п = С : а № 446, 448, 450

Задачі на роботу А – вся робота N – продуктивність t – час роботи А = N · t N = A : t t = A : N № 452, 454, 456
Слайд № 4

Задачі на роботу А – вся робота N – продуктивність t – час роботи А = N · t N = A : t t = A : N № 452, 454, 456

Задача №3. Відстань від Малина до Одеси 600 км автомобіль марки Лада-2110 проходить за 7 год. Розрахуйте вартість подорожі однієї людини в обидва к...
Слайд № 5

Задача №3. Відстань від Малина до Одеси 600 км автомобіль марки Лада-2110 проходить за 7 год. Розрахуйте вартість подорожі однієї людини в обидва кінці, якщо на кожні 100 км витрачається 8 л бензину, а 1 л бензину коштує 32 грн.

Задача №2.   Щоб приготувати шашлик, зазвичай купують м’ясо з розрахунку 300г сирого м’яса на одну людину. Скільки м’яса вам потрібно купити, щоб у...
Слайд № 6

Задача №2.   Щоб приготувати шашлик, зазвичай купують м’ясо з розрахунку 300г сирого м’яса на одну людину. Скільки м’яса вам потрібно купити, щоб улаштувати пікнік з шашликами для свого класу? Скільки грошей буде коштувати все м’ясо, якщо 1 кг його коштує 140 грн ?

Задача№1.  У сім’ї Сидоренків, яка складається 3 осіб, склалася така фінансова ситуація за місяць: щомісячний дохід батька Олексія – 6 000 грн, щом...
Слайд № 7

Задача№1.  У сім’ї Сидоренків, яка складається 3 осіб, склалася така фінансова ситуація за місяць: щомісячний дохід батька Олексія – 6 000 грн, щомісячний дохід матері Катерини – 4 000 грн. Обов’язкові щомісячні витрати є такі: платіж за комунальні платежі – 700 грн, витрати на харчування – 2 200 грн, витрати на одяг та взуття – 2 500 грн, витрати на особисті потреби (кожному) – 500 грн, медичні витрати – 300 грн. Потрібно визначити суму, яка залишиться в сім’ї після всіх витрат. Визначте чи зможуть Сидоренки в кінці місяця придбати телефон сину Андрію за вартістю 2850 гривень?

Фізхвилинка: «Відпочинемо активно» Якщо твердження вірне, то виконуємо «+», якщо ні – то, то виконуй «–». Збільшити 24  на 10, буде 34    +ходьба н...
Слайд № 8

Фізхвилинка: «Відпочинемо активно» Якщо твердження вірне, то виконуємо «+», якщо ні – то, то виконуй «–». Збільшити 24  на 10, буде 34    +ходьба на місці – руки в сторони Якщо 9 помножити 0, буде 9 + руки в сторони – руки вгору Поділити 48 на 2, буде 24. +схилитися додолу – руки в сторони Зменшити 90 на 3, буде 30 + стрибки на місці – поприсідати Найменьшепарне число - 2 + нахили тулуба – стрибки на місці Всього існує 9 цифр. + стрибки на місці – нахили тулуба У людини на руках  10 пальців, а на 10 руках – 100. + біг на місці – сісти на місце

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них ...
Слайд № 9

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. »

Домашнє завдання. § 13 , виконати вправи № 447, 455
Слайд № 10

Домашнє завдання. § 13 , виконати вправи № 447, 455

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.