Презентація за темою: "Художники доби Відродження"

Опис документу:
Розширити і поглибити знання учнів про творчість відомих художників доби Відродження, розвивати інтерес до художнього мистецтва, увагу та мислення, естетичні смаки, любов до прекрасного, спостережливість, інтерес до шедеврів світової класики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

«Фантазія художника щедра. Вона нам дарує стільки несподіваного! Уяви, наскільки життя було б бідне, Коли не було б в ньомуй чудес незвичайних»
Слайд № 2

«Фантазія художника щедра. Вона нам дарує стільки несподіваного! Уяви, наскільки життя було б бідне, Коли не було б в ньомуй чудес незвичайних»

ПЕРИОДИЗАЦіЯ ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ Кінець XII ст. - Дученто - прелюдія Відродження; XIV ст. - Треченто - початковий період Відродження; XV ст. - Кватро...
Слайд № 3

ПЕРИОДИЗАЦіЯ ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ Кінець XII ст. - Дученто - прелюдія Відродження; XIV ст. - Треченто - початковий період Відродження; XV ст. - Кватроченто - середній період Відродження; XVI ст. - Чіквенченто - пізнє, високе Відродження, рання Реформація.

Батьківщиною Відродження була Італія, що має глибокі античні корені, благодатний клімат і вигідне географічне положення. В її містах ніколи не прип...
Слайд № 4

Батьківщиною Відродження була Італія, що має глибокі античні корені, благодатний клімат і вигідне географічне положення. В її містах ніколи не припинялося суспільне життя, світовідчуття населення сильно відрізнялося від релігійного песимізму європейських країн, розташованих на північ від Альп. Проторенесанс (від грецького «протес» - «перший») став передвісником нової художньої культури Італії. Центром Відродження стали міста Тоскани (північ Італії), в яких влада зосередилася в руках великих банкірів, купців. У деяких з них пізніше склалися художні школи: в Пізі, Сієні, Болоньї, Флоренції

Головні особливості культури Ренесансу: Звернення до античної культури: антична культура вважається більш досконалої, прогресивної, ніж середньовіч...
Слайд № 5

Головні особливості культури Ренесансу: Звернення до античної культури: антична культура вважається більш досконалої, прогресивної, ніж середньовічна; девізом освічених людей стає відродження ідеалів античної культури.   Антропоцентризм: в центрі мистецтва знаходиться людина, яка виступає мірою всіх речей, мірою всього у Всесвіті; людина - головний творець.   Гуманізм (від лат. Humanus - людяний) - кожна людина має право розвиватися як особистість; людина і її благо - це вища цінність; головна тема і ідеал в мистецтві - це прекрасна, гармонійно розвинена людина з необмеженими духовними і творчими можливостями, (людина-творець).   Віра людини в свої необмежені можливості.   Світський характер культури.

Живопис Предвідродження представлена творчістю Чімаібуз (справжнє ім'я Ченни де Пепо близько 1240 около1302), П'єтро Кавалліні (між 1240і1250 - бли...
Слайд № 6

Живопис Предвідродження представлена творчістю Чімаібуз (справжнє ім'я Ченни де Пепо близько 1240 около1302), П'єтро Кавалліні (між 1240і1250 - близько 1330) Джотто Бондоне (1266 або 1267-1337), Дуччо ді Буонінсенья (близько 1255-1320) і Сімоне Мортіні (1284 - 1344)

Джотто Втеча до Єгипту Джотто Цілунок Іуди Джотто Повернення Іокима до пастухів Чимабуе Мадонна на троні Мартіні Кондотьєр Гвидоріччо де Фольяно
Слайд № 7

Джотто Втеча до Єгипту Джотто Цілунок Іуди Джотто Повернення Іокима до пастухів Чимабуе Мадонна на троні Мартіні Кондотьєр Гвидоріччо де Фольяно

Мадонна з немовлям МАЗАЧЧО. (Masaccio) (1401-1428), італійський живописець флорентійської школи. Разом з архітектором Брунеллески і скульпторами До...
Слайд № 8

Мадонна з немовлям МАЗАЧЧО. (Masaccio) (1401-1428), італійський живописець флорентійської школи. Разом з архітектором Брунеллески і скульпторами Донателло і Гіберті вважається одним з основоположників Ренесансу. Своєю творчістю він сприяв переходу від готики до нового мистецтва, прославляє велич людини і її світу. Значення живопису Мазаччо було знову оцінено в 1988, коли його головне творіння - фрески капели Бранкаччи в церкві Санта Марія дель Карміне у Флоренції - були відновлені в первісному вигляді. Мазаччо народився в провінційному тосканському містечку Кастель-Сан-Джованні 21 грудня 1401. Його повне ім'я - Томмазо ді Джованні ді Сімоне Кассано (Tommaso di Jiovanni di Simone Kassai). Про дитинство і юність художника майже нічого не відомо Чудо о статирі

Пьєро де ла Франческо ( Piero de lla Francesca) (1420-1492) італійський живописець епохи Раннього Відродження. У 1439 працював в майстерні Доменіко...
Слайд № 9

Пьєро де ла Франческо ( Piero de lla Francesca) (1420-1492) італійський живописець епохи Раннього Відродження. У 1439 працював в майстерні Доменіко Венециано у Флоренції; зазнав впливу Мазаччо, Ф. Брунеллески, майстрів нідерландського живопису Мадонна з ангелами, святим Федериго (фрагмент) Бичування Христа

Високе Відродження - період в історії мистецтва в Італії, що падає на кінець 15 і 1-ю чверть 16 ст. і знаменує вищу, класичну фазу в розвитку худож...
Слайд № 10

Високе Відродження - період в історії мистецтва в Італії, що падає на кінець 15 і 1-ю чверть 16 ст. і знаменує вищу, класичну фазу в розвитку художньої культури Відродження. Основні центри мистецтва Високого Відродження - Флоренція, Рим, Венеція (в якій В. В. захоплює і 1530-і рр.); головні представники - Браманте, Леонардо да Вінчі, Рафаель, Мікеланджело, Джорджоне, Тіціан. В архітектурі, скульптурі і живопису реалізм, гуманізм і героїчні ідеали Ренесансу, життєва повнота і яскравість образів отримали синтетично узагальнене, повне титанічної сили вираження. Мистецтву Відродження, що розвивалося надзвичайно швидко і багатогранно, в цілому притаманні величний, монументальний характер, гармонійна досконалість, піднесений ідеальний лад. Відродження вплинукло на світову художню культуру. Риси синтетичного стилю Відродження притаманні творчості ряду німецьких художників 1-ої половини 16 ст. (А. Дюрер, Х. Хольбейн)

Мікеланджело
Слайд № 11

Мікеланджело

Давид Це статуя легендарного юнака по імені Давид. Він вступає в поєдинок з велетнем Голіафом і перемагає його. У правій руці юнак стискає дубину, ...
Слайд № 12

Давид Це статуя легендарного юнака по імені Давид. Він вступає в поєдинок з велетнем Голіафом і перемагає його. У правій руці юнак стискає дубину, вся його постать сповнена рішучості, обличчя грізне, але разом з тим спокійне, лютий погляд спрямований на супротивника

Пьєта.
Слайд № 13

Пьєта.

Надгробок Джуліано Медичі
Слайд № 14

Надгробок Джуліано Медичі

«Святое семейство»
Слайд № 15

«Святое семейство»

Сикстинська капелла
Слайд № 16

Сикстинська капелла

Створення Адама
Слайд № 17

Створення Адама

Створення Еви
Слайд № 18

Створення Еви

Тіціан (Tiziano Vecellio), знаменитий італійський живописець, 1477-1576, учень Джові. Белліні, глава Венеціан. Школи. Як портретист був схильний сх...
Слайд № 19

Тіціан (Tiziano Vecellio), знаменитий італійський живописець, 1477-1576, учень Джові. Белліні, глава Венеціан. Школи. Як портретист був схильний схоплювати індивідуальні риси зображуванної особи. Серед його картин церковні картини і зображення святих; "Христос з денарием" (Дрезден), "Вознесіння Богоматері" (Венеція), "Мадонна«, "Положення в труну", "Ecce homo" (Відень), алегоричний і мифологичний сюжети: "Земна і небесна любов", "Даная", "Юпітер і Антиопа", "Венера"; портрети: Льва X, Карла V (Мадрид), Філіпа II, його дочки Лівіньо, його коханої Елеонори Гонзаги (Відень); "Bella di Tiziano" у Флоренції Вознесение Марии

Боттічеллі Сандро (Alessandro di Mariano Filipepi) (1445, Флоренція - 17 травня 1510, Флоренція), італійський живописець епохи Раннього Відродження...
Слайд № 20

Боттічеллі Сандро (Alessandro di Mariano Filipepi) (1445, Флоренція - 17 травня 1510, Флоренція), італійський живописець епохи Раннього Відродження, представник флорентійської школи. Сандро Боттічеллі - один з найяскравіших художників італійського Ренесансу. Він створив чарівні образи-алегорії і подарував світові ідеал жіночої краси. Народився в сім'ї дубильника шкіри Маріано ді Ванні Філіпепі; прізвисько «Боттічеллі» - «бочонок» - успадкував від старшого брата Джованні. Серед перших відомостей про художника - запис в кадастрі 1458 роки, зроблена батьком про нездоров'я свого молодшого сина. Після закінчення навчання Боттічеллі став підмайстром в ювелірній майстерні свого брата Антоніо, але довго в ній не затримався і близько 1464 перейшов в учні до ченця фра Філіппо Ліппі з обителі Карміні, одному з найбільш знаменитих художників того часу.  Стиль Філіппо Ліппі зробив на Боттічеллі величезний вплив, що виявилося головним чином в декоративності і орнаментальності малюнка драпірувань, рук, в схильності до деталізації і м'якому висвітленому колориті, в його «восковому» світінні. Немає точних відомостей про період навчання Боттічеллі у Філіппо Ліппі і про їхні особисті стосунки, але можна припустити, що вони цілком ладнали між собою, оскільки через кілька років син Ліппі став учнем Боттічеллі. Їх співпраця тривала до 1467 року, коли Філіппо переїхав в Сполето, а Боттічеллі відкрив свою майстерню у Флоренції. У творах кінця 1460-х років тендітна, площинна линеарность і грація, перейняті від Філіппо Ліппі, змінюються більш об'ємним трактуванням фігур. Приблизно в цей же час Боттічеллі почав застосовувати охристі тіні для передачі тілесного кольору - прийом, який став прикметною рисою його стилю. Раннім робітам Сандро Боттічеллі властиві ясна побудова простору, чітка світлотінь, ліплення, інтерес до побутових деталей ( "Поклоніння волхвів", близько 1474-1475, Уффіци).

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Рембрандт Харменс ван Рейн (нід. Rembrandt Harmenszoon van Rijn (1606-1669) - нідерландський художник, рисувальник і гравер, великий майстер світло...
Слайд № 25

Рембрандт Харменс ван Рейн (нід. Rembrandt Harmenszoon van Rijn (1606-1669) - нідерландський художник, рисувальник і гравер, великий майстер світлотіні, найбільший представник золотого століття голландського живопису. Він зумів втілити у своїх творах весь спектр людських переживань з такою емоційною насиченістю, якої до нього не знало образотворче мистецтво. Роботи Рембрандта, надзвичайно різноманітні за жанровою тематикою, відкривають глядачеві позачасовий духовний світ людських переживань і почуттів

Слайд № 26

Джорджоне (1477 - 1510) Справжнє ім'я - Джорджо Барбарелли да Кастельфранко. Італійський живописець, художник з Венеції. Він не був, як багато його...
Слайд № 27

Джорджоне (1477 - 1510) Справжнє ім'я - Джорджо Барбарелли да Кастельфранко. Італійський живописець, художник з Венеції. Він не був, як багато його колег, скульптором або архітектором, а був художником, поетом і музикантом. У світовому мистецтві, здається, немає такого твору, який би міг посперечатися з його картинами своєю поетичністю, мелодійністю. Його картини своєю мальовничістю викликають особливі почуття. В юнацькі роки навчався в майстерні Білині. Ім'я користувача Джорджоне ( «великий Джорджо») він заслужив «за велич свого духу» .У творчості Джорджоне є тільки одна тема - гармонія людини і природи. Ця тема, венеціанського живопису періоду кватроченто, невичерпна

«Юдиф»
Слайд № 28

«Юдиф»

«Гроза»
Слайд № 29

«Гроза»

«Три философи»
Слайд № 30

«Три философи»

«Мадонна з Антоніо і святим Рохусом»
Слайд № 31

«Мадонна з Антоніо і святим Рохусом»

Леонардо ді сер П'єро да Вінчі,            народився15 квітня 1452, на селі Анкиано, біля містечка Вінчі, поблизу Флоренції, помер 2 травня 1519, з...
Слайд № 32

Леонардо ді сер П'єро да Вінчі,            народився15 квітня 1452, на селі Анкиано, біля містечка Вінчі, поблизу Флоренції, помер 2 травня 1519, замок Кло-Люсе, поблизу Амбуаза, Турень, Франція)           Великий італійський художник (живописець, скульптор, архітектор) і вчений (анатом, математик, фізик, дослідник природи), яскравий представник типу «універсальної людини» - ідеалу італійського Ренесансу.          Його називали чарівником, слугою диявола, італійським Фаустом і божественним духом.    Він випередив свій час на кілька століть

Найвідоміша в світі картина, «Мона Ліза», творіння Леонардо да Вінчі, знаходиться в Луврі. «Мона Ліза» була створена між 1503 і 1506 роками і остат...
Слайд № 33

Найвідоміша в світі картина, «Мона Ліза», творіння Леонардо да Вінчі, знаходиться в Луврі. «Мона Ліза» була створена між 1503 і 1506 роками і остаточно дороблена в 1510 році.

Слайд № 34

На цю картину неможливо дивитися без хвилювання. Тут все зображено просто, ясно, але разом з тим представляється безмежно складним, як саме життя. ...
Слайд № 35

На цю картину неможливо дивитися без хвилювання. Тут все зображено просто, ясно, але разом з тим представляється безмежно складним, як саме життя. Художник досяг висот вільного виконання задуманого сюжету. По черзі вводячи світло і тіні, він домагається просторовості фігур, створив одухотворений жіночий образ, сповнений ніжної принади. У картині відображена вічна гармонія і поезія материнства, звучить тема прославлення людини і високих людських почуттів

Слайд № 36

Фарби майстра, немов висвітлюючи все навколо своїми чарівними променями, переливаючись чудовими тонами, заворожуює. На цю невелику за розмірами кар...
Слайд № 37

Фарби майстра, немов висвітлюючи все навколо своїми чарівними променями, переливаючись чудовими тонами, заворожуює. На цю невелику за розмірами картину великий майстер витратив чотири роки.

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

Слайд № 41

Рафаель Санті. Найсвітліший художник епохи пізнього Відродження, син не дуже відомого художника. Рафаель був геніально талановитим, шляхетним, гума...
Слайд № 42

Рафаель Санті. Найсвітліший художник епохи пізнього Відродження, син не дуже відомого художника. Рафаель був геніально талановитим, шляхетним, гуманним, милосердним. Більшості його творів характерна тема материнства. Всі його твори своєю дивовижною гармонією духовно збагачують людину. Відмінність Рафаеля від Леонардо да Вінчі в тому, що він не заводить нас у глухий кут своїми таємницями разом з ним отримуєшь задоволення від краси. Він помер в 37 років в розквіті творчих сил. За такий короткий вік він зробив все, на що був здатний, - створив царство гармонії, краси, чесноти.

«Святой Себастьян»
Слайд № 43

«Святой Себастьян»

Слайд № 44

Битва Святого Георгія
Слайд № 45

Битва Святого Георгія

Портрет молодого чоловіка
Слайд № 46

Портрет молодого чоловіка

Сикстинськая мадонна
Слайд № 47

Сикстинськая мадонна

Вознесіння
Слайд № 48

Вознесіння

Сон лицаря
Слайд № 49

Сон лицаря

Рембрандт ван Рейн
Слайд № 50

Рембрандт ван Рейн

«Портрет сина»
Слайд № 51

«Портрет сина»

«Портрет сина»
Слайд № 52

«Портрет сина»

Портрет похилого чоловіка»
Слайд № 53

Портрет похилого чоловіка»

Художники Північного Відродження Альбрехт Дюрер ІЄронім Босх Пітер Брейгель-старший Ганс Гольбейн-молодший
Слайд № 54

Художники Північного Відродження Альбрехт Дюрер ІЄронім Босх Пітер Брейгель-старший Ганс Гольбейн-молодший

Дюрер Альбрехт (1471-1528), німецький живописець, рисувальник, гравер, теоретик мистецтва. Автопортрети Дюрера, ще більш, ніж його власні слова, ви...
Слайд № 55

Дюрер Альбрехт (1471-1528), німецький живописець, рисувальник, гравер, теоретик мистецтва. Автопортрети Дюрера, ще більш, ніж його власні слова, виявляють постійне прагнення до самопізнання й формування власної особистості. Автопортрет (1498)

Автор одних з перших в європейському мистецтві акварельних пейзажів.
Слайд № 56

Автор одних з перших в європейському мистецтві акварельних пейзажів.

Портрет молодого чоловіка (1521) Портрет жінки (1506)
Слайд № 57

Портрет молодого чоловіка (1521) Портрет жінки (1506)

У 1495 році художник відкрив власну майстерню і став робити малюнки, за якими його учні виготовляли ксилографії. Він став не тільки художником, але...
Слайд № 58

У 1495 році художник відкрив власну майстерню і став робити малюнки, за якими його учні виготовляли ксилографії. Він став не тільки художником, але й видавцем. Меланхолія (1514)

Славу Дюрера зміцнило видання в 1498 серії гравюр на дереві "Апокаліпсис". У гравюрі "Чотири вершники Апокаліпсису" коні летять над тілами людей.
Слайд № 59

Славу Дюрера зміцнило видання в 1498 серії гравюр на дереві "Апокаліпсис". У гравюрі "Чотири вершники Апокаліпсису" коні летять над тілами людей.

. Се людина (1511) Свята Ганна з Мадонною і немовлям (1519)
Слайд № 60

. Се людина (1511) Свята Ганна з Мадонною і немовлям (1519)

Ієронім Босх (близько 1450 / 60-1516), нідерландський живописець. Працював в Північній Фландрії. Один з найбільш яскравих майстрів раннього Північн...
Слайд № 61

Ієронім Босх (близько 1450 / 60-1516), нідерландський живописець. Працював в Північній Фландрії. Один з найбільш яскравих майстрів раннього Північного Відродження. Світ химерних образів Босха мав фантастичні шукання багатьох художників XIX-XX століть.

Сад земних наслод (1490)
Слайд № 62

Сад земних наслод (1490)

Для сучасників Босха його картини мали набагато більший сенс, ніж для сучасного глядача. Необхідні пояснення до сюжетів середньовічна людина отриму...
Слайд № 63

Для сучасників Босха його картини мали набагато більший сенс, ніж для сучасного глядача. Необхідні пояснення до сюжетів середньовічна людина отримувала з різноманітних символів, якими рясніють картини Босха

Слайд № 64

Коронація Поклоніння волхвів. (1500)
Слайд № 65

Коронація Поклоніння волхвів. (1500)

Брейгель Старший або "Мужицький" Пітер (близько 1525 / 30-1569), нідерландський живописець і рисувальник. У його творчості органічно сплавилися нар...
Слайд № 66

Брейгель Старший або "Мужицький" Пітер (близько 1525 / 30-1569), нідерландський живописець і рисувальник. У його творчості органічно сплавилися народний гумор і ліризм, трагічність, гостра спостережливість і фантастичний гротеск.

Падіння Ікара (1558)
Слайд № 67

Падіння Ікара (1558)

Слайд № 68

Слайд № 69

Вавилонська вежа (1563)
Слайд № 70

Вавилонська вежа (1563)

Слайд № 71

Хольбейн, Гольбейн Ханс Молодший (1498-1543), німецький живописець і графік епохи Відродження. Він створив безліч портретів, в яких підкреслював вн...
Слайд № 72

Хольбейн, Гольбейн Ханс Молодший (1498-1543), німецький живописець і графік епохи Відродження. Він створив безліч портретів, в яких підкреслював внутрішню гідність і стриману духовну силу своїх моделей

Генріх VIII (1537) Джейн Сеймур. (1536)
Слайд № 73

Генріх VIII (1537) Джейн Сеймур. (1536)

Слайд № 74

Слайд № 75

Дукуємо за увагу!
Слайд № 76

Дукуємо за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн