Презентація з уроку Зарубіжна література для 9 класу на тему «Гете «Фауст».

Опис документу:
Презентація має можливість викласти учбовий матеріал у цікавій формі, допоможе учням розкрити теоретичне поняття «просвітництво», проаналізувати отриману інформацію, легко запам»ятати та прослідкувати взаємозв»язок між частинами інформації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ “ФАУСТ” Презентація вчителя Стезенко О.В.
Слайд № 1

ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ “ФАУСТ” Презентація вчителя Стезенко О.В.

Нехай живий і вічно творчий дух Ллє скрізь любові світло животворне І явищ біг, речей минущих рух Хай думою безсмертною огорне. Й.В. Гете
Слайд № 2

Нехай живий і вічно творчий дух Ллє скрізь любові світло животворне І явищ біг, речей минущих рух Хай думою безсмертною огорне. Й.В. Гете

Завершальним етапом не тільки німецького, а й європейського Просвітництва стала творчість Гете.
Слайд № 3

Завершальним етапом не тільки німецького, а й європейського Просвітництва стала творчість Гете.

Переймаючись проблемами тогочасної Німеччини, закладаючи засади національної німецької літератури, художник разом із тим писав про людину і світ у ...
Слайд № 4

Переймаючись проблемами тогочасної Німеччини, закладаючи засади національної німецької літератури, художник разом із тим писав про людину і світ у широкому, всесвітньому масштабі.

Найзначнішим твором усього життя Гете стала трагедія “Фауст”, над якою він працював понад 60 років.
Слайд № 5

Найзначнішим твором усього життя Гете стала трагедія “Фауст”, над якою він працював понад 60 років.

У центрі авторської уваги перебувають філософські проблеми: духовний стан світу, людина і природа, роль культури в розвитку людства, місце людини н...
Слайд № 6

У центрі авторської уваги перебувають філософські проблеми: духовний стан світу, людина і природа, роль культури в розвитку людства, місце людини на землі, сенс буття особистості, її моральний вибір тощо.

За масштабами зображення дійсності, глибиною образів і силою ліризму “Фауст” можна назвати ще й поемою.
Слайд № 7

За масштабами зображення дійсності, глибиною образів і силою ліризму “Фауст” можна назвати ще й поемою.

Двоє вчених Фауст і Вагнер втілюють два типи пізнання – традиційний і творчий.
Слайд № 8

Двоє вчених Фауст і Вагнер втілюють два типи пізнання – традиційний і творчий.

У цьому проявляється новаторство Гете: він протиставляє усталеним поглядам нову концепцію людини, яка прагне усвідомлення глобальних проблем буття.
Слайд № 9

У цьому проявляється новаторство Гете: він протиставляє усталеним поглядам нову концепцію людини, яка прагне усвідомлення глобальних проблем буття.

Фауст і Мефістофель. Така єдність особ- лива – це єдність і постійна боротьба різних начал у лю- дині, що визначають її духовний рух і моральну сті...
Слайд № 10

Фауст і Мефістофель. Така єдність особ- лива – це єдність і постійна боротьба різних начал у лю- дині, що визначають її духовний рух і моральну стійкість.

Мефістофель. Його функції у творі – моральне випробовування людини.
Слайд № 11

Мефістофель. Його функції у творі – моральне випробовування людини.

Фауст. людина, яка шукає смисл життя і себе у світі. Цікавий об”єкт для диявольських експериментів.
Слайд № 12

Фауст. людина, яка шукає смисл життя і себе у світі. Цікавий об”єкт для диявольських експериментів.

Слайд № 13

Слайд № 14

Маргарита. Випробовуван- ня героя коханням. Кохання очис- тило їх обох.
Слайд № 15

Маргарита. Випробовуван- ня героя коханням. Кохання очис- тило їх обох.

Слайд № 16

Слайд № 17

У 11 частині Фауст намагається осмислити всю духовну культуру людства й знайти той абсолют, якого одвічно прагнули люди.
Слайд № 18

У 11 частині Фауст намагається осмислити всю духовну культуру людства й знайти той абсолют, якого одвічно прагнули люди.

Слайд № 19

Союз Фауста з Єленою – символ єднання бентежного духу з античною красою.
Слайд № 20

Союз Фауста з Єленою – символ єднання бентежного духу з античною красою.

Фауст знаходить себе у праці на благо людей, у боротьбі за життя і волю.
Слайд № 21

Фауст знаходить себе у праці на благо людей, у боротьбі за життя і волю.

Лиш той життя і волі гідний, Хто б”ється день у день за них!
Слайд № 22

Лиш той життя і волі гідний, Хто б”ється день у день за них!

Формально переміг Мефістофель, але духовна перемога лишилася за Фаустом.
Слайд № 23

Формально переміг Мефістофель, але духовна перемога лишилася за Фаустом.

Попри трагедію героя, останні сцени “Фауста” звучать як натхненний гімн на честь людини. Завершальні рядки “Містичного хору” виражають одвічний пот...
Слайд № 24

Попри трагедію героя, останні сцени “Фауста” звучать як натхненний гімн на честь людини. Завершальні рядки “Містичного хору” виражають одвічний потяг людства до нових вершин, до істини, краси, ідеалу.

Біля небесної брами він знаходить Маргариту, яка постає перед ним утіленням любові, вірності, милосердя.
Слайд № 25

Біля небесної брами він знаходить Маргариту, яка постає перед ним утіленням любові, вірності, милосердя.

Яви минущого Нам ніби сняться; То – символ сущого, Де сни здійсняться, Де все урочеє Діє й живе; Вічно жіночеє Нас туде зве.
Слайд № 26

Яви минущого Нам ніби сняться; То – символ сущого, Де сни здійсняться, Де все урочеє Діє й живе; Вічно жіночеє Нас туде зве.

Слайд № 27

Слайд № 28

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 29

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.