Презентація з уроку Зарубіжна література для 8 класу на тему «Мольєр «Міщащнин-шляхтич».

Опис документу:
Презентація має можливість викласти учбовий матеріал у цікавій формі, допоможе учням розкрити теоретичне поняття «класицизм», проаналізувати отриману інформацію, легко запам»ятати та прослідкувати взаємозв»язок між частинами інформації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Мольєр “Міщанин-шляхтич” Презентація вчителя Стезенко О.В.
Слайд № 1

Мольєр “Міщанин-шляхтич” Презентація вчителя Стезенко О.В.

Любіть же розум ви! Нехай він тільки сам Принадність і красу утворює пісням. Нікола Буало
Слайд № 2

Любіть же розум ви! Нехай він тільки сам Принадність і красу утворює пісням. Нікола Буало

Формування класицизму почалося ще в ХУ1ст., а в другій половині ХУ11ст. цей напрям став панівним у більшості країн Західної Європи.
Слайд № 3

Формування класицизму почалося ще в ХУ1ст., а в другій половині ХУ11ст. цей напрям став панівним у більшості країн Західної Європи.

Художні завдання, що втілювали митці класицизму. У країнах з відносно стабільним соціально-політичним життям письменники частіше - замислювалися на...
Слайд № 4

Художні завдання, що втілювали митці класицизму. У країнах з відносно стабільним соціально-політичним життям письменники частіше - замислювалися над закономірностями, які керують долею людини; - пропонували художні програми подолання внутрішньої дисгармонії людини; - а хаосу світу вони намагалися протиставити гармонію мистецтва.

Мольєр – літературний псевдонім Жана Батиста Поклена, видатного французького драматурга й театрального діяча.
Слайд № 5

Мольєр – літературний псевдонім Жана Батиста Поклена, видатного французького драматурга й театрального діяча.

Мольєр прийшов у літературу в Період розквіту класицистичної трагедії. Комічні вистави в той час не мали такого значення, як трагедії. Комедії спри...
Слайд № 6

Мольєр прийшов у літературу в Період розквіту класицистичної трагедії. Комічні вистави в той час не мали такого значення, як трагедії. Комедії сприймалися глядачами як несерйозне видовище, що мало лише розважати публіку.

Мольєр був справжнім новатором у галузі літератури й театральної діяльності. Мольєр довів, що комедія може впливати га глядачів не менше, а, можлив...
Слайд № 7

Мольєр був справжнім новатором у галузі літератури й театральної діяльності. Мольєр довів, що комедія може впливати га глядачів не менше, а, можливо, навіть і більше, ніж трагедія.

Мене захоплює в ньому не тільки досконалість художніх прийомів, але й натура художника, сповнена принадності, і висока внутрішня культура. Й.В. Гете
Слайд № 8

Мене захоплює в ньому не тільки досконалість художніх прийомів, але й натура художника, сповнена принадності, і висока внутрішня культура. Й.В. Гете

У 1669 році король Людовик Х1У приймав у своїй резиденції у Версалі турецьких послів.
Слайд № 9

У 1669 році король Людовик Х1У приймав у своїй резиденції у Версалі турецьких послів.

Слайд № 10

Поведінка гостей не сподобалась королю, і він наказав придворному драматургу Мольєру і композитору Люллі написати п”єсу, в якій би висміюва-лись ту...
Слайд № 11

Поведінка гостей не сподобалась королю, і він наказав придворному драматургу Мольєру і композитору Люллі написати п”єсу, в якій би висміюва-лись турки. Так був створений “Міщанин-шлихтич”.

Комедія-балет – жанр, створений Мольєром для придворних розваг. Але драматург наситив його гострим викривальним пафосом.
Слайд № 12

Комедія-балет – жанр, створений Мольєром для придворних розваг. Але драматург наситив його гострим викривальним пафосом.

У захопливій розважальній формі він повчав публіку, нагадуючи про людську гідність, про необхідність зберігати за будь-яких обставин честь, розум і...
Слайд № 13

У захопливій розважальній формі він повчав публіку, нагадуючи про людську гідність, про необхідність зберігати за будь-яких обставин честь, розум і власну гідність.

Як і в усіх творах класицизму, персонажі п”єси Мольєра є художнім узагальненням якоїсь певної пристрасті, моральної риси чи слабкості.
Слайд № 14

Як і в усіх творах класицизму, персонажі п”єси Мольєра є художнім узагальненням якоїсь певної пристрасті, моральної риси чи слабкості.

Журден – манія стати аристократом.
Слайд № 15

Журден – манія стати аристократом.

Слайд № 16

Слайд № 17

Дорант - втіленням світської розбещенності.
Слайд № 18

Дорант - втіленням світської розбещенності.

Слайд № 19

Клеонт – честі і людської гідності.
Слайд № 20

Клеонт – честі і людської гідності.

Ков”єль і Люсіль – здоровий глузд.
Слайд № 21

Ков”єль і Люсіль – здоровий глузд.

Слайд № 22

Висміюючи пла-зування Журдена перед аристократією, драматург викриває всю соціальну сис-тему тодішньої Франції – вид верхів до низів.
Слайд № 23

Висміюючи пла-зування Журдена перед аристократією, драматург викриває всю соціальну сис-тему тодішньої Франції – вид верхів до низів.

Мольєр порушує у своїй п”єсі важливі соціальні та моральні проблеми: - яке місце людини в суспільстві, - які моральні пріоритети та ідеали панують ...
Слайд № 24

Мольєр порушує у своїй п”єсі важливі соціальні та моральні проблеми: - яке місце людини в суспільстві, - які моральні пріоритети та ідеали панують у державі, - що визначає цінність особистості, - проблеми освіти, виховання, мистецтва, кохання, честі, людської гідності.

Слайд № 25

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 26

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.