Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Презентація з Української мови до теми "Як визначати час дієслів" 3, 4 клас

Українська мова

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

29.08.2021

168

5

0

Опис документу:
Презентація з Української мови до теми "Як визначати час дієслів" для 3, 4 класу повністю анімована, тому дітям буде цікаво працювати на уроці, коли вони проговорюють послідовні дії, а на екрані все оживає. Анімація відбувається за посиланням "далі".
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Як визначати час дієслів Пам’ятай, важливо уважно ставити питання до слів. Не поспішай!
Слайд № 1

Як визначати час дієслів Пам’ятай, важливо уважно ставити питання до слів. Не поспішай!

Що ти пам’ятаєш про дієслово? Називає дію предмета пов’язане з іменником ставимо питання від іменника до дієслова неозначена форма час дієслова Мин...
Слайд № 2

Що ти пам’ятаєш про дієслово? Називає дію предмета пов’язане з іменником ставимо питання від іменника до дієслова неозначена форма час дієслова Минулий теперішній майбутній Що робити? Що буде робити? Що робитиме? Що зробить? Що зроблять? Що будуть робити? Що робив? Що зробив? Що робила? Що зробила? Що робило? Що зробило? Що робили? Що зробили? Що робить? Що роблять? однина множина Ч.р. Ж.р. С.р.

Поставимо питання до дієслова Прийшла весна. Визначимо частини мови: Що? весна – іменник Що зробила? (дія) прийшла – дієслово Питання завжди ставим...
Слайд № 3

Поставимо питання до дієслова Прийшла весна. Визначимо частини мови: Що? весна – іменник Що зробила? (дія) прийшла – дієслово Питання завжди ставимо від іменника, бо дію виконує іменник весна прийшла (що зробила?) мин.ч. одн. ж.р.

Поставимо питання до дієслова Плавають човники човники плавають Що роблять? сьогодні теп.ч., мн.
Слайд № 4

Поставимо питання до дієслова Плавають човники човники плавають Що роблять? сьогодні теп.ч., мн.

Поставимо питання до дієслова Учні будуть писати учні будуть писати Що будуть робити? завтра майб.ч., мн.
Слайд № 5

Поставимо питання до дієслова Учні будуть писати учні будуть писати Що будуть робити? завтра майб.ч., мн.

Поставимо питання до дієслова Учням потрібно слухати учням Що потрібно робити? Вчора , сьогодні, завтра потрібно слухати неозн.ф.
Слайд № 6

Поставимо питання до дієслова Учням потрібно слухати учням Що потрібно робити? Вчора , сьогодні, завтра потрібно слухати неозн.ф.

Поставимо питання до дієслова Сьогодні йде теплий дощ. дощ йде Що робить? теп.ч.
Слайд № 7

Поставимо питання до дієслова Сьогодні йде теплий дощ. дощ йде Що робить? теп.ч.

Поставимо питання до дієслова У лісі заспівали пташки. пташки заспівали Що зробили? мин.ч.
Слайд № 8

Поставимо питання до дієслова У лісі заспівали пташки. пташки заспівали Що зробили? мин.ч.

Поставимо питання до дієслова Діти заспівають пісню. діти заспівають Що зроблять? майб.ч.
Слайд № 9

Поставимо питання до дієслова Діти заспівають пісню. діти заспівають Що зроблять? майб.ч.

Дякую за увагу!
Слайд № 10

Дякую за увагу!

Джерела інформації https://pidruchnyk.com.ua/1527-ukrmova-ta-chytannya-varzacka-3-klas-nush.html https://www.pedrada.com.ua/article/2712-nov-tipov-...
Слайд № 11

Джерела інформації https://pidruchnyk.com.ua/1527-ukrmova-ta-chytannya-varzacka-3-klas-nush.html https://www.pedrada.com.ua/article/2712-nov-tipov-osvtn-programi-dlya-3-4-klasv

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.