Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Презентація з теми "Конкуренція"

Економіка

Для кого: Дорослі

23.06.2021

106

3

0

Опис документу:
Матеріал містить матеріал у вигляді яскраво оформленої презентації з теми "Конкуренція". В презентації надано визначення поняття конкуренція, надана класифікація та відмінні особливості різних видів конкуренції.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ТЕМА: КОНКУРЕНЦІЯ КОНКУРЕНЦІЯ
Слайд № 1

ТЕМА: КОНКУРЕНЦІЯ КОНКУРЕНЦІЯ

СИНОНІМИ КОНКУРЕНЦІЇ БОРОТЬБА ЗМАГАННЯ СУПЕРНИЦТВО ПЕРЕГОНИ
Слайд № 2

СИНОНІМИ КОНКУРЕНЦІЇ БОРОТЬБА ЗМАГАННЯ СУПЕРНИЦТВО ПЕРЕГОНИ

Слайд № 3

Слайд № 4

КОНКУРЕНЦІЯ - ЦЕ СУПЕРНИЦТВО: Між ким? - між виробниками однотипних товарів, послуг. За що? - за залучення якомога більшої кількості покупців. Для ...
Слайд № 5

КОНКУРЕНЦІЯ - ЦЕ СУПЕРНИЦТВО: Між ким? - між виробниками однотипних товарів, послуг. За що? - за залучення якомога більшої кількості покупців. Для чого? - для отримання максимального прибутку.

КОНКУРЕНЦІЯ ЦЕ ЕКОНОМІЧНА БО­РОТЬБА МІЖ ВИРОБНИКАМИ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ ЩОДО ЗАДОВОЛЕННЯ СВОЇХ ІНТЕРЕСІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З ПРО­ДАЖЕМ ЦІЄЇ ПРОДУКЦІ...
Слайд № 6

КОНКУРЕНЦІЯ ЦЕ ЕКОНОМІЧНА БО­РОТЬБА МІЖ ВИРОБНИКАМИ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ ЩОДО ЗАДОВОЛЕННЯ СВОЇХ ІНТЕРЕСІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З ПРО­ДАЖЕМ ЦІЄЇ ПРОДУКЦІЇ, ВИКОНАННЯМ РОБІТ, НАДАННЯМ ПОСЛУГ ОДНИМ І ТИМ САМИМ СПОЖИВАЧАМ. ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ КОНКУРЕНЦІЇ (це її центральна функція) завоювати ринок, в боротьбі за споживача перемогти своїх кон­курентів, забезпечити одержання сталого прибутку.

Стимулює впровадження інноваційних досягнень науки і техніки у виробництво, поява нових технологій і послуг, поліпшення якості продукці. Вимагає ви...
Слайд № 7

Стимулює впровадження інноваційних досягнень науки і техніки у виробництво, поява нових технологій і послуг, поліпшення якості продукці. Вимагає виготовляти ті товари чи послуги, які необхідні споживачеві Дозволяє оптимізувати ринок за складом учасників: доходи розподіляються між успішними виробниками, аутсайдери природним шляхом виходять з конкурентної боротьби.

КОНКУРЕНЦІЯ МАЄ НЕГАТИВНІ ТА ПОЗИТИВНІ РИСИ.  ПОЗИТИВНІ РИСИ НЕГАТИВНІ РИСИ немає невиправданого зростання цін; поліпшення якості товару Поліпшення...
Слайд № 8

КОНКУРЕНЦІЯ МАЄ НЕГАТИВНІ ТА ПОЗИТИВНІ РИСИ.  ПОЗИТИВНІ РИСИ НЕГАТИВНІ РИСИ немає невиправданого зростання цін; поліпшення якості товару Поліпшення конкурентоспроможності на світових ринках стимулює економію матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, приму­шує постійно поновляти асортимент у когось товар може бути краще; складніше залучити клієнтів; дрібні виробники витісняються великими; посилює соціальне і майнове розшаруваненя населення; робить хронічним безробіття;

ЗАЛЕЖНО ВІД СПОСОБІВ, ЯКИМИ ВЕДЕТЬСЯ КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА ЦИВІЛІЗОВАНА (ЧЕСНА) НЕЦИВІЛІЗОВАНА (НЕЧЕСНА) НЕЦІНОВА ЗНИЖЕННЯ ЦІН ЗНИЖКИ РОЗПРОДАЖІ РЕК...
Слайд № 9

ЗАЛЕЖНО ВІД СПОСОБІВ, ЯКИМИ ВЕДЕТЬСЯ КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА ЦИВІЛІЗОВАНА (ЧЕСНА) НЕЦИВІЛІЗОВАНА (НЕЧЕСНА) НЕЦІНОВА ЗНИЖЕННЯ ЦІН ЗНИЖКИ РОЗПРОДАЖІ РЕКЛАМА ПАКУВАННЯ СЕРВІС ПОСТАЧАННЯ Побудована на застосуванні жорстоких, руйнівних методів, які націлені на знищення конкурентів. дезінформація (обман) споживачів щодо властивостей свого товару, умов продажу тощо; дискредитація конкурентів (поширення неправдивої інформації, що підриває їхню ділову репутацію); використання без дозволу чужого товарного знаку або марки товару. копіювання зовнішнього вигляду виробів конкурентів; переманювання провідних спеціалістів від конкурентів; демпінг - продаж товарів на зовнішніх ринках за цінами, нижчими ніж на внутрішньому ринку (інколи навіть нижче витрат виробництва), з метою усунення конкурентів і захоплення ринку. Тому таку конкуренцію називають «ціновою війною»; промисловий шпіонаж (викрадення документації, технічних розробок тощо); підкуп чиновників, шантаж, застосування сили тощо.

ЗАЛЕЖНО ВІД СФЕРИ СУПЕРНИЦТВА ВНУТРІШНЬОГАЛУЗЕВА МІЖГАЛУЗЕВА МІЖНАРОДНА конкуренція між окремими підприємцями всередині кожної галузі щодо одержанн...
Слайд № 10

ЗАЛЕЖНО ВІД СФЕРИ СУПЕРНИЦТВА ВНУТРІШНЬОГАЛУЗЕВА МІЖГАЛУЗЕВА МІЖНАРОДНА конкуренція між окремими підприємцями всередині кожної галузі щодо одержання прибутку конкуренція між фірмами різних галузей. Результатом цієї конкуренції є переливання капіталу (ресурсів) з менш прибуткових видів діяльності до більш прибуткових. конкуренція виробників на світовому ринку, яка поєднує внутрігалузеву й міжгалузеву конкуренцію.

КОНКУРЕНЦІЯ ЗА ВИДАМИ ДОСКОНАЛА (ІДЕАЛЬНИЙ РИНОК) НЕДОСКОНАЛА МОНОПОЛІСТИЧНА ОЛІГОПОЛІЯ МОНОПОЛІЯ МОНОПСОНІЯ
Слайд № 11

КОНКУРЕНЦІЯ ЗА ВИДАМИ ДОСКОНАЛА (ІДЕАЛЬНИЙ РИНОК) НЕДОСКОНАЛА МОНОПОЛІСТИЧНА ОЛІГОПОЛІЯ МОНОПОЛІЯ МОНОПСОНІЯ

Досконала (чиста) конкуренція Передбачає наявність на ринку великої кількості незалежних фірм, які самостійно вирішують, що і в якому обсязі виробл...
Слайд № 12

Досконала (чиста) конкуренція Передбачає наявність на ринку великої кількості незалежних фірм, які самостійно вирішують, що і в якому обсязі виробляти, та не впливають на ціну товару, який реалізується Кількість фірм,що виробляють конкретний продукт Тип продукту Умови входження в ринок Контроль за цінами Приклади Велика кількість незалежнихфірм одно-рідний вільні відсутній Риноксільсько-господрськоїпродукції

Монополістична конкуренція Передбачає наявність на ринку значної кількості продавців, що пропонують подібний, але неоднорідний товар Кількість фірм...
Слайд № 13

Монополістична конкуренція Передбачає наявність на ринку значної кількості продавців, що пропонують подібний, але неоднорідний товар Кількість фірм,що виробляють конкретний продукт Тип продукту Умови входження в ринок Контроль за цінами Приклади Багатофірм неоднорідний(диференці-йований) відносно легкі практично відсутній Виробництво одягу, взуття

Олігополія Панування невеликої кількості фірм-товаровиробників Кількість фірм,що виробляють конкретний продукт Тип продукту Умови входження в ринок...
Слайд № 14

Олігополія Панування невеликої кількості фірм-товаровиробників Кількість фірм,що виробляють конкретний продукт Тип продукту Умови входження в ринок Контроль за цінами Приклади Кілька фірм одно-рідний,неодно-рідний обмежені Значний, за принципом лідерства Виробництво сталі і прокату, автомобілів, побутової техніки

Монополія Ринок одного продавця Кількість фірм,що виробляють конкретний продукт Тип продукту Умови входження в ринок Контроль за цінами Приклади Од...
Слайд № 15

Монополія Ринок одного продавця Кількість фірм,що виробляють конкретний продукт Тип продукту Умови входження в ринок Контроль за цінами Приклади Одна фірма Унікаль-ний, не має аналогів Практично неможливі Дуже значний, іноді повний Регіональні підприємства комунальних послуг

Монополії на загальнодержавному ринку: - Національна енергетична компания Укренерго; - Укрзалізниця в складі шести залізниць та інші об єднання, пі...
Слайд № 16

Монополії на загальнодержавному ринку: - Національна енергетична компания Укренерго; - Укрзалізниця в складі шести залізниць та інші об єднання, підприємства, установи залізничного транспорту; - НАК Нафтогаз України, ОАО Укртранснафта; - державне підприємство обслуговування повітряного руху Украерорух; - ПАТ Одеський припортовий завод; - УДП почтового звязку Укрпошта;

МОНОПСОНІЯ це тип ринку, де діє тільки один покупець і безліч продавців. В результаті ціну диктує покупець, а продавцям доводиться підлаштовуватися...
Слайд № 17

МОНОПСОНІЯ це тип ринку, де діє тільки один покупець і безліч продавців. В результаті ціну диктує покупець, а продавцям доводиться підлаштовуватися під його вимоги. Прикладом монопсонії є ринок праці, на якому безліч працівників, і тільки одне підприємство - покупець робочої сили. Монопсонія виникає при наступних умовах: ... фірма-монопсоніст сама встановлює ставку заробітної плати, а робочі або змушені погоджуватися з такою ставкою, або шукати іншу роботу.

Згідно з теорією Портера існують три типи стратегій конкурентної боротьби: ЛІДЕРСТВО У ЗНИЖУВАННІ: намагання будь – що знизити витрати, в тому числ...
Слайд № 18

Згідно з теорією Портера існують три типи стратегій конкурентної боротьби: ЛІДЕРСТВО У ЗНИЖУВАННІ: намагання будь – що знизити витрати, в тому числі за рахунок розширення виробництва (ефект масштабності); ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ: намагання досягти неповторності в якомусь аспекті, котрий видається важливим великій кількості споживачів; ФОКУСУВАННЯ: концентрація уваги на якомусь сегменті ринку і обслуговування його краще і ефективніше, ніж це роблять конкуренти. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ:

https://www.youtube.com/watch?v=NVnD9gm-e_Q https://www.youtube.com/watch?v=ivg-rp9jzLo ВІДЕО З ТЕМИ
Слайд № 19

https://www.youtube.com/watch?v=NVnD9gm-e_Q https://www.youtube.com/watch?v=ivg-rp9jzLo ВІДЕО З ТЕМИ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.