Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Платна розробка

Презентація "З досвіду роботи з дошкою Міро"

Вміст матеріалу: показано 5 з 24 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Чому саме ця дошка? Спробувала працювати в різних (Idroo, O-Whiteboard, Whiteboard.chat – дуже схожі можливості в останньої), але зупинилась саме на ній, бо мені з нею зручно, вона відповідає всім моїм вимогам, щось інше шукати навіть не має смислу, функціонал досить широкий.

Зручно працювати дистанційно: репетиторам, вчителям он-лайн, давати домашні завдання.

Її можна використати як:

0201huk6-d3f0-940x357.jpg

Що можна робити з дошкою:

  • працювати безкоштовно (3 активних дошки);

  • ділитися своєю дошкою;

  • завантажувати фото та ПДФ, розбивати документ на сторінки;

  • дивитися відео та веб-сторінки безпосередньо з дошки;

  • вбудовувати гіперпосилання;

  • грати в настільні ігри та ігри, створені в інших сервісах;

  • розв'язувати вправи, виконувати тести, біологічні диктанти (можна створювати копії для кожного учня чи групи);

  • створювати ментальні карти;

  • друкувати та додавати текст;

  • писати й малювати за допомогою графічного планшету;

  • використовувати стікери, примітки, фігури;

  • закріпляти потрібні матеріали на дошці за допомогою інструменту «замок»;

  • записувати відео-уроки за допомогою ін. сервісів.

Ця дошка безмежна. Прокручується вліво-вправо-вгору-вниз; змінюється масштаб (нижній правий куточок). При створенні ми називаємо свою дошку, можна навіть завантажити з Інтернету обкладинку. Все це потім змінюється при бажанні. Можна одразу поділитися дошкою чи зробити це пізніше. Справа від електронної адреси є налаштування з опціями, що учень може робити з дошкою: редагувати, коментувати, переглядати. Коли перший раз заходимо на дошку, перед нами чисте поле, яке потрібно якось структурувати, розбити на ділянки для організації робочого простору. Це робиться за допомогою інструменту «фрейм» (рамка) на панелі інструментів зліва.

Фрейми (рамка; «захват» російською). Різного розміру, зручніше обирати А4, щоб потім зберігати у вигляді ПДФ чи малюнків та роздруковувати. Демонструю. Розмір можна змінювати, бачила в Інтернеті, як вчителька англійської створює на кожен урок довгі прямокутні шаблони-стрічки (робочу область) різного кольору, а протягом уроку їх заповнює матеріалом зліва направо. До речі, коли будемо зберігати в документ, збережеться тільки те, що в середині рамок, а те, що поза межами – ні.

Якщо ми не плануємо зберігати у вигляді ПДФ чи малюнка, можна рамки не робити, писати на чистому полі. Але зручніше, звичайно, коли все структуровано, рамки з матеріалом в них, мають свої назви.

Якщо ми працюємо з класом, для кожної дитини можна створити свою рамочку з завданнями-тестиками, де вони будуть щось виконувати, не втручаючись в роботу інших.

Пробіжимося по лівій панелі інструментів.

Стрілочка. Допомагає щось обрати, збільшити, зменшити, щось підсунути або пересунути всю дошку, це часто заважає.

Друга вкладка – шаблони (готові блок-схеми, темплейти). Не користуюсь, може, комусь буде зручно. В платній версії є можливість створити свій шаблон, якщо фрагмент дошки плануєте використати ще раз.

Третя – текст. Можемо обирати шрифт (розміри, написання: жирний, курсив), колір; можна копіювати.

Стікер. На них можна, наприклад, писати домашні завдання, примітки, будь-яку інформацію, яку потрібно виділити.

Фігури. В настільних іграх (board games) можна створювати фішки, наприклад, у вигляді зірочок різного кольору. Віртуальний кубик – https://dice.virtuworld.net/. Демонструю. Можна при написанні біологічних диктантів тимчасово закривати слова в тексті. Демонструю. А можна «нарізати» текст вправи на окремі частини, перемішати їх, а учні складуть у правильному порядку. У фігури можна вбудовувати посилання. В фігурах змінюється колір рамки, заповнення; розмір та колір шрифту; товщина лінії, можна її зробити пунктиром. Розмір фігури теж змінюється: клікаємо по готовій фігурі, змінюємо розмір, потягнувши мишкою.

Лінії, стрілки. Є різні, змінюємо колір, товщину. Користуватись не дуже зручно, кожен раз, коли хочемо провести нову лінію, треба натискати на інструмент повторно (з фігурами так само). Лінії можна вигинати (є крапочка посередині). Можна від фігур проводити стрілки. (Натискаємо на Shift – з’являються всі можливі варіанти, «направляющие» російською.)

Олівець (гумка). Можна вибрати товщину, колір. Зручно писати-малювати за допомогою графічного планшету. Є “розумне малювання”, коли програма сама підправляє наші фігури, але не завжди коректно.

Примітка, коментар. Коли працюємо з дітьми, можна коментувати виконання роботи учнями.

Завантаження. Можна загрузити будь-яку інформацію з комп’ютера: ПДФ-файли (сторінки чи цілі документи), робочі аркуші, ментальні карти, малюнки. З Інтернету – відео, ігрові вправи, цілі веб-сторінки (щоб не відкривати зайві вкладки). Завантажуємо за допомогою веб-посилань або НTML-кодів. Але мені, наприклад, простіше підгружати все за допомогою Ctrl-V. (Del – видалити, Ctrl-Z – повернути). Копіюю посилання чи малюнок та завантажую. Є можливість завантажити Гугл-картинки, іконки.

Картинки завантажуються всередині екрану, але ми можемо їх перетягнути у потрібне місце.

Є і вбудовані карти пам’яті – майнд мепс, як на мене, не дуже зручні, але можна за їхньою допомогою організовувати мозкові штурми, командну роботу. Як користуватись? Натискаємо на «+» для створення нових гілочок.

На рахунок ПДФ-документів. Їх можна на дошці гортати, відкривати окремі сторінки або весь документ розбити на сторінки, щоб вони всі були на екрані (функція «розкласти»). Так простіше, якщо хочемо зверху робити якісь позначки, писати, заповнювати пропуски в тексті. Адже, якщо документ не розібрати на сторінки, все, що ми пишемо, зберігається зверху, а не на кожній сторінці.

Як можна завантажити фрагмент ПДФ-сторінки? Використовуємо лайт-шот, програму, яку нам порекомендовали на курсах для скріншотів. А ще в більшості ПДФ-рідерів (н-д, у Фоксіт рідері) є така опція. При виділенні фрагменту, він копіюється автоматично, за допомогою Ctrl-V вбудовуєм на дошку. Демонструю.

Коли учні вносять якісь зміни на дошку, вам приходять повідомлення на електронну пошту. Діти можуть на дошку завантажувати й свої домашні роботи. Написати в зошиті, сфотографувати, прикріпити як картинку.

Аудіо, не відміну від відео, напряму не завантажується. Але можна зробити посилання на файл з власного Гугл-диску.

Верхня панель

Стрілочка вниз – експорт дошки. Якщо рамки не зробили, програма запропонує нам це зробити. Після збереження відкривається документ з багатьма сторінками, в залежності від кількості наших рамок-фреймів. Кожен фрейм – на окремій сторінці.

Share – поділитися (розшарити). Або через електронні адреси, або через посилання в чат. Якщо запрошуємо за допомогою посилання, в налаштуваннях попередньо треба встановити All tem members, для того, щоб люди могли не тільки переглядати дошку, а й ще редагувати. До речі, переглядати можна й не реєструючись.

Зліва, після того, як Вас запросили і Ви зареєструвалися, підтвердили свою пошту за допомогою надісланого коду, з’являється Ваша іконка. Якщо я налаштую Show collaboration cursor, з’явиться і ваша стрілочка-курсор, яка показуватиме Ваші пересування по дошці. Якщо Ви перейдете на інше вікно (вкладку), курсор зникає. Так можна контролювати, чи дитина не підглядає під час виконання завдання.

Краще підписатися коротким ніком, щоб ім’я біля курсору не перекривало частину екрану.

Дошка трохи пригальмовує, якщо хтось пише, інші бачать трохи із з запізненням.

Нижня панель

Інструмент фрейми. Ми бачимо всі фрейми, можемо створити нові, натиснувши на «+». Фрейми перетягуються мишкою в потрібне місце, можна змінювати назву, розмір, колір.

Кнопка «актівіті» – можна подивитись, хто що зробив на дошці, видалив.

Підсумок. Можливості використання онлайн-дошок досить широкі, було б тільки бажання й технічні можливості, сподіваюсь, що змогла зацікавити...


Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.