Презентація з досвіду роботи вчителя географії Бердянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №9 Полтавцевої Т.І. "Сучасні технології в роботі з обдарованими"

Географія

26.10.2018

924

10

0

Опис документу:
Концепцією розвитку навчальних закладів нового типу є розвиток творчої особистості, обдарованих дітей, які відрізняються, насамперед, підвищеним рівнем розумового розвитку. Вони різко виділяються високим інтелектом, що є наслідком як природних задатків, так і сприятливих умов виховання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала: Вчитель географії ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 Полтавцева Т.І.
Слайд № 1

Підготувала: Вчитель географії ЗОШ І-ІІІ ст. № 9 Полтавцева Т.І.

Генії не падають з неба, вони повинні мати можливість отримати освіту й мати умови для розвитку. А.Бебель
Слайд № 2

Генії не падають з неба, вони повинні мати можливість отримати освіту й мати умови для розвитку. А.Бебель

Творча обдарованість розглядається науковцями як індивідуальний, творчий, мотиваційний і соціальний потенціал, що дає можливість отримати високі ре...
Слайд № 3

Творча обдарованість розглядається науковцями як індивідуальний, творчий, мотиваційний і соціальний потенціал, що дає можливість отримати високі результати у будь-якій сфері діяльності.

Концепцією розвитку навчальних закладів нового типу є розвиток творчої особистості, обдарованих дітей, які відрізняються, насамперед, підвищеним рі...
Слайд № 4

Концепцією розвитку навчальних закладів нового типу є розвиток творчої особистості, обдарованих дітей, які відрізняються, насамперед, підвищеним рівнем розумового розвитку. Вони різко виділяються високим інтелектом, що є наслідком як природних задатків, так і сприятливих умов виховання.

Дослідники твердять, що обдаровані діти володіють усім необхідним для досягнення життєвого успіху. Але, якщо таких школярів залишити самих на себе,...
Слайд № 5

Дослідники твердять, що обдаровані діти володіють усім необхідним для досягнення життєвого успіху. Але, якщо таких школярів залишити самих на себе, то вони не розвивають до максимального рівня успадкований потенціал.

Удосконалити навчально-виховний процес з обдарованими дітьми, дати їм ґрунтовні міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ географічних ...
Слайд № 6

Удосконалити навчально-виховний процес з обдарованими дітьми, дати їм ґрунтовні міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ географічних наук допомагає проведення олімпіад з основ наук, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, КВК, турнірів, вікторин ...

Метою проведення таких змагань є виявлення талановитих та обдарованих учнів: тих, хто досконало володіє знаннями шкільної програми, хто має багату ...
Слайд № 7

Метою проведення таких змагань є виявлення талановитих та обдарованих учнів: тих, хто досконало володіє знаннями шкільної програми, хто має багату уяву та нестандартний підхід до вирішення складних і проблемних завдань. А ресурси сучасних технологій –це суттєва допомога вчителеві. http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/geografiya/16481-pdbrka-olmpadnix-zavdan-z-geograf-u-7-11-klasax-dlya-provedennya-shklnogo-etapu-olmpad.html - підбірка завдань І етапу олімпіад з географії допоможе вчителям провести шкільний етап олімпіади з географії у 7-11 класах. Включає три види завдань: завдання теоретичного туру (2), завдання бліц-туру (5), практичні завдання (2).

Освітній портал з географії - http://geosite.com.ua - «географічний портал»: електронні уроки, практичні роботи, задачі, нетрадиційні уроки, довідк...
Слайд № 8

Освітній портал з географії - http://geosite.com.ua - «географічний портал»: електронні уроки, практичні роботи, задачі, нетрадиційні уроки, довідкові матеріали. - http://ukr-tur.narod.ru/shkola/shkola.htm сайт «Світ географії та туризму»: уроки, виховні заходи, методичні рекомендації. https://www.google.ru/search?q-портал Лернінг Аппс https://learningapps.org/- Лернінг Аппс - географія https://www.google.ru/search?q - (флеш - ігри)

Онлайн – ресурси: http://konkursgrad.ru – онлайн-конкурс «Блискуча ідея» http://www.twirpx.com/files/abit/sc_geografy/- http://obd-ditu.at.ua/load/...
Слайд № 9

Онлайн – ресурси: http://konkursgrad.ru – онлайн-конкурс «Блискуча ідея» http://www.twirpx.com/files/abit/sc_geografy/- http://obd-ditu.at.ua/load/geografija/4 - банк олімпіадних завдань http://mariupolgeography.wix.com/geography#!---/c1mft - задачі з географії, олімпіадні завдання http://mariupolgeography.wix.com/geography#!-/c2x4 - онлайн уроки географії http://mariupolgeography.wix.com/geography#!-/c1y00 - школа обдарованих, цікава географія, олімпіади тощо

http://onlinetestpad.com/ua-ua/Go/Test-1-dlya-p%D1%96dgotovki-do-ol%D1%96mp%D1%96adi-z-geograf%D1%96%D1%97-8-klas-5087/Default.aspx - онлайн тести ...
Слайд № 10

http://onlinetestpad.com/ua-ua/Go/Test-1-dlya-p%D1%96dgotovki-do-ol%D1%96mp%D1%96adi-z-geograf%D1%96%D1%97-8-klas-5087/Default.aspx - онлайн тести http://lyceum.net.ua/dlya-batkiv-ta-uchniv/tests/ - тренувальні тести http://zno.osvita.ua/geography/162/ - підготовка до ЗНО http://osnova.com.ua/preview/book/5009/%D0%9E%D0%9B%D0%9C007_Olimpiady%20z%20geo_Gemerov.pdf – методичний посібник для підготовки до олімпіад з географії

У процесі навчання, із метою розвитку творчої особистості, можна використовувати завдання чотирьох типів: 1) завдання на формування здібностей бачи...
Слайд № 11

У процесі навчання, із метою розвитку творчої особистості, можна використовувати завдання чотирьох типів: 1) завдання на формування здібностей бачити протиріччя (проблеми): постановка проблемних питань; 2) завдання спрямовані на самостійне оцінювання процесу, географічного об’єкту; 3) завдання спрямовані на функціонування гіпотетичного мислення: формування гіпотези розв’язання певної проблеми; 4) завдання спрямовані на розвиток фантазії.

Проектна діяльність: Введення проектного методу в навчання сприяє розвитку навичок цілеспрямованої навчальної діяльності, творчого мислення, комуні...
Слайд № 12

Проектна діяльність: Введення проектного методу в навчання сприяє розвитку навичок цілеспрямованої навчальної діяльності, творчого мислення, комунікативності учнів Працюючи над проектом, обдарований учень “включається” у реальні процеси і не тільки в навчальні, осягає суть і глибину явищ, переживає ситуації, пов’язані з ним. При цьому учням відкривається своє бачення проблеми, а одержані знання мають свій особистий зміст.

Проект «Всесвіт далекий та близький»
Слайд № 13

Проект «Всесвіт далекий та близький»

«Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити» К.Д. Ушинський
Слайд № 14

«Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити» К.Д. Ушинський

Б
Слайд № 15

Б

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.