Презентація "Впровадження платформи GIOS в практику роботи"

Опис документу:
В даній презентації описується з досвіду роботи вчителя математики Верхньоторгаївської ЗОШ І-ІІ ступенів Парфірян Алли Вікторівни впровадження інтерактивного on-line сервіса Gios. Опис від створення особистого кабінету вчителя до розгляду однієї з тем певного класу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Верхньоторгаївська загальноосвітня школа І- ІІ ступенів Нижньосірогозької районної ради Херсонської області ВПРОВАДЖЕННЯ ПЛАТФОРМИ В ПРАКТИКУ РОБОТ...
Слайд № 1

Верхньоторгаївська загальноосвітня школа І- ІІ ступенів Нижньосірогозької районної ради Херсонської області ВПРОВАДЖЕННЯ ПЛАТФОРМИ В ПРАКТИКУ РОБОТИ Підготувала: Парфірян А.В., вчитель математики Верхні Торгаї - 2020

вчитель математики та інформатики Парфірян Алла Вікторівна Верхньоторгаївської ЗОШ І-ІІ ступенів спеціаліст І категорії старший вчитель Педагогічни...
Слайд № 2

вчитель математики та інформатики Парфірян Алла Вікторівна Верхньоторгаївської ЗОШ І-ІІ ступенів спеціаліст І категорії старший вчитель Педагогічний стаж – 21 рік

«Впровадження STEM-технологій на уроках математики та інформатики» Працюю над проблемою:
Слайд № 3

«Впровадження STEM-технологій на уроках математики та інформатики» Працюю над проблемою:

Слайд № 4

Слайд № 5

Під час карантину розпочала вперше впроваджувати в практику своєї роботи з учнями 5-8 класів дистанційну платформу з математики GIOS
Слайд № 6

Під час карантину розпочала вперше впроваджувати в практику своєї роботи з учнями 5-8 класів дистанційну платформу з математики GIOS

Особистий кабінет вчителя математики Парфірян А.В. на GIOS admin.gioschool.com
Слайд № 7

Особистий кабінет вчителя математики Парфірян А.В. на GIOS admin.gioschool.com

Вкладка «Дашборд» дає вчителю математики доступ до статистик учнів 5-9 класів. За допомогою фільтрів, які знаходяться згори маю можливість обрати к...
Слайд № 8

Вкладка «Дашборд» дає вчителю математики доступ до статистик учнів 5-9 класів. За допомогою фільтрів, які знаходяться згори маю можливість обрати клас, групу класу, предмет, тему, урок теми та, навіть, окремого учня. Нижче відповідно до обраного фільтра відображається інформація: загальна кількість набраних балів, середній бал за урок, середній бал за фінальне тестування. Обравши клас, тему, урок, учня отримую загальну інформацію, а також натиснувши на клавішу учня можу подивитись на його успіхи під час проходження уроку. Вкладка «Дашборд»

За обраними фільтрами можна завантажити результати у Microsoft Excel. Це легко зробити за допомогою кнопки Експорт. Це дозволяє роздрукувати резуль...
Слайд № 9

За обраними фільтрами можна завантажити результати у Microsoft Excel. Це легко зробити за допомогою кнопки Експорт. Це дозволяє роздрукувати результати або завантажити на носій. Таким чином маємо до них доступ без доступу до мережі Інтернет. Також статистики вивантажені в Excel містять більше інформації (є додаткові стовпчики) - Означає, що учень зареєстрований, але ще не почав проходити уроки 0 Означає, що учень уже відкрив тему (можливо переглянув перше завдання, але міг не дати на нього відповідь) Якщо Ви бачите, що учень почав проходити урок, має бали, але його середній бал дорівнює 0, то це означає, що учень не закінчив урок. Середній бал виводиться по результатам завершених уроків

Вкладка «Профіль вчителя»
Слайд № 10

Вкладка «Профіль вчителя»

Для швидкого моніторингу використовую вкладку «Проблемні задачі», в якій зібрано статистичні дані по завданням, що виконуються учнями. Вправи подан...
Слайд № 11

Для швидкого моніторингу використовую вкладку «Проблемні задачі», в якій зібрано статистичні дані по завданням, що виконуються учнями. Вправи подані за списком від найбільшої кількості учнів, які допустили помилку в цьому завданні, до найменшої. Вкладка передбачає фільтр по класам, групам, темам, урокам. Досить зручно використовувати відомості вкладки для впровадження технології «перевернутого класу» тому, що вчитель має можливість проглянути типові помилки та приділити цим завданням більше уваги. Вкладка «Проблемні задачі»

Вкладка «Класи школи»
Слайд № 12

Вкладка «Класи школи»

Обравши клас, тему, урок, учня можна отримати загальну інформацію, а також натиснувши на учня подивитись на його успіхи під час проходження уроку
Слайд № 13

Обравши клас, тему, урок, учня можна отримати загальну інформацію, а також натиснувши на учня подивитись на його успіхи під час проходження уроку

Вкладка «Перегляд уроків» дозволяє зорієнтуватись у структурі уроку та його наповненості, а вказані правильні відповіді економлять час
Слайд № 14

Вкладка «Перегляд уроків» дозволяє зорієнтуватись у структурі уроку та його наповненості, а вказані правильні відповіді економлять час

Відеолекція
Слайд № 15

Відеолекція

Запитання до відеолекції
Слайд № 16

Запитання до відеолекції

Опорні схеми
Слайд № 17

Опорні схеми

Приклади завдань
Слайд № 18

Приклади завдань

Тестові завдання
Слайд № 19

Тестові завдання

Питання з сортуванням
Слайд № 20

Питання з сортуванням

Питання з пошуком неправильної відповіді
Слайд № 21

Питання з пошуком неправильної відповіді

Завдання на введення правильної відповіді
Слайд № 22

Завдання на введення правильної відповіді

Прикладні завдання
Слайд № 23

Прикладні завдання

З допомогою додатка Google Glassroom повідомляю учням, які користуються платформою GIOS, про виконання певних завдань з обраної теми
Слайд № 24

З допомогою додатка Google Glassroom повідомляю учням, які користуються платформою GIOS, про виконання певних завдань з обраної теми

Слайд № 25

Слайд № 26

«З Gios цікаво, доступно та повчально!»
Слайд № 27

«З Gios цікаво, доступно та повчально!»

Gios є зручним інструментом для навчання, за допомогою якого дистанційну освіту можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною і персоналізованою...
Слайд № 28

Gios є зручним інструментом для навчання, за допомогою якого дистанційну освіту можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною і персоналізованою ВИСНОВОК:

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Верхньоторгаївська загальноосвітня школа І- ІІ ступенів Нижньосірогозької районної ради Херсонської області ВПРОВАДЖЕННЯ ПЛАТФОРМИ В ПРАКТИКУ РОБОТ...
Слайд № 1

Верхньоторгаївська загальноосвітня школа І- ІІ ступенів Нижньосірогозької районної ради Херсонської області ВПРОВАДЖЕННЯ ПЛАТФОРМИ В ПРАКТИКУ РОБОТИ Підготувала: Парфірян А.В., вчитель математики Верхні Торгаї - 2020

вчитель математики та інформатики Парфірян Алла Вікторівна Верхньоторгаївської ЗОШ І-ІІ ступенів спеціаліст І категорії старший вчитель Педагогічни...
Слайд № 2

вчитель математики та інформатики Парфірян Алла Вікторівна Верхньоторгаївської ЗОШ І-ІІ ступенів спеціаліст І категорії старший вчитель Педагогічний стаж – 21 рік

«Впровадження STEM-технологій на уроках математики та інформатики» Працюю над проблемою:
Слайд № 3

«Впровадження STEM-технологій на уроках математики та інформатики» Працюю над проблемою:

Слайд № 4

Слайд № 5

Під час карантину розпочала вперше впроваджувати в практику своєї роботи з учнями 5-8 класів дистанційну платформу з математики GIOS
Слайд № 6

Під час карантину розпочала вперше впроваджувати в практику своєї роботи з учнями 5-8 класів дистанційну платформу з математики GIOS

Особистий кабінет вчителя математики Парфірян А.В. на GIOS admin.gioschool.com
Слайд № 7

Особистий кабінет вчителя математики Парфірян А.В. на GIOS admin.gioschool.com

Вкладка «Дашборд» дає вчителю математики доступ до статистик учнів 5-9 класів. За допомогою фільтрів, які знаходяться згори маю можливість обрати к...
Слайд № 8

Вкладка «Дашборд» дає вчителю математики доступ до статистик учнів 5-9 класів. За допомогою фільтрів, які знаходяться згори маю можливість обрати клас, групу класу, предмет, тему, урок теми та, навіть, окремого учня. Нижче відповідно до обраного фільтра відображається інформація: загальна кількість набраних балів, середній бал за урок, середній бал за фінальне тестування. Обравши клас, тему, урок, учня отримую загальну інформацію, а також натиснувши на клавішу учня можу подивитись на його успіхи під час проходження уроку. Вкладка «Дашборд»

За обраними фільтрами можна завантажити результати у Microsoft Excel. Це легко зробити за допомогою кнопки Експорт. Це дозволяє роздрукувати резуль...
Слайд № 9

За обраними фільтрами можна завантажити результати у Microsoft Excel. Це легко зробити за допомогою кнопки Експорт. Це дозволяє роздрукувати результати або завантажити на носій. Таким чином маємо до них доступ без доступу до мережі Інтернет. Також статистики вивантажені в Excel містять більше інформації (є додаткові стовпчики) - Означає, що учень зареєстрований, але ще не почав проходити уроки 0 Означає, що учень уже відкрив тему (можливо переглянув перше завдання, але міг не дати на нього відповідь) Якщо Ви бачите, що учень почав проходити урок, має бали, але його середній бал дорівнює 0, то це означає, що учень не закінчив урок. Середній бал виводиться по результатам завершених уроків

Вкладка «Профіль вчителя»
Слайд № 10

Вкладка «Профіль вчителя»

Для швидкого моніторингу використовую вкладку «Проблемні задачі», в якій зібрано статистичні дані по завданням, що виконуються учнями. Вправи подан...
Слайд № 11

Для швидкого моніторингу використовую вкладку «Проблемні задачі», в якій зібрано статистичні дані по завданням, що виконуються учнями. Вправи подані за списком від найбільшої кількості учнів, які допустили помилку в цьому завданні, до найменшої. Вкладка передбачає фільтр по класам, групам, темам, урокам. Досить зручно використовувати відомості вкладки для впровадження технології «перевернутого класу» тому, що вчитель має можливість проглянути типові помилки та приділити цим завданням більше уваги. Вкладка «Проблемні задачі»

Вкладка «Класи школи»
Слайд № 12

Вкладка «Класи школи»

Обравши клас, тему, урок, учня можна отримати загальну інформацію, а також натиснувши на учня подивитись на його успіхи під час проходження уроку
Слайд № 13

Обравши клас, тему, урок, учня можна отримати загальну інформацію, а також натиснувши на учня подивитись на його успіхи під час проходження уроку

Вкладка «Перегляд уроків» дозволяє зорієнтуватись у структурі уроку та його наповненості, а вказані правильні відповіді економлять час
Слайд № 14

Вкладка «Перегляд уроків» дозволяє зорієнтуватись у структурі уроку та його наповненості, а вказані правильні відповіді економлять час

Відеолекція
Слайд № 15

Відеолекція

Запитання до відеолекції
Слайд № 16

Запитання до відеолекції

Опорні схеми
Слайд № 17

Опорні схеми

Приклади завдань
Слайд № 18

Приклади завдань

Тестові завдання
Слайд № 19

Тестові завдання

Питання з сортуванням
Слайд № 20

Питання з сортуванням

Питання з пошуком неправильної відповіді
Слайд № 21

Питання з пошуком неправильної відповіді

Завдання на введення правильної відповіді
Слайд № 22

Завдання на введення правильної відповіді

Прикладні завдання
Слайд № 23

Прикладні завдання

З допомогою додатка Google Glassroom повідомляю учням, які користуються платформою GIOS, про виконання певних завдань з обраної теми
Слайд № 24

З допомогою додатка Google Glassroom повідомляю учням, які користуються платформою GIOS, про виконання певних завдань з обраної теми

Слайд № 25

Слайд № 26

«З Gios цікаво, доступно та повчально!»
Слайд № 27

«З Gios цікаво, доступно та повчально!»

Gios є зручним інструментом для навчання, за допомогою якого дистанційну освіту можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною і персоналізованою...
Слайд № 28

Gios є зручним інструментом для навчання, за допомогою якого дистанційну освіту можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною і персоналізованою ВИСНОВОК:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!