Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація "Вплив квест-технологій на формування життєво компетентної особистості"

Презентація "Вплив квест-технологій на формування життєво компетентної особистості"

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KR695341
За публікацію цієї методичної розробки Бєлоконєва Наталія Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №KR695341
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Вплив квест-технологій на формування життєво компетентної особистості Виступ вчителя математики та інформатики Великознам’янської ЗОШ І-ІІІ ступені...
Слайд № 1

Вплив квест-технологій на формування життєво компетентної особистості Виступ вчителя математики та інформатики Великознам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Бєлоконєвої Наталії Олександрівни на районному семінарі вчителів інформатики

Квест у перекладі з англійської мови– тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов'язаний з пригодами або грою. У1995 році в Сан-Дієго Берні ...
Слайд № 2

Квест у перекладі з англійської мови– тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов'язаний з пригодами або грою. У1995 році в Сан-Дієго Берні Доджем та Томом Марчем була розроблена концепція веб-квестів, тобто квестів з використан-ням інформаційно-комунікаційних техноло-гій та мережі Інтернет. Розроблена в цей час перша модель веб-квесту була використана в багатьох навчальних курсах по всьому світу. Веб-квест визначається Берні Доджем як «орієнтовна діяльність, де практично вся інформація береться з мережі Інтернет».

Игра – высшая форма исследования. А. Энштейн
Слайд № 3

Игра – высшая форма исследования. А. Энштейн

У педогогіці дається таке означення веб-квесту: Веб-квест – це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використуються інф...
Слайд № 4

У педогогіці дається таке означення веб-квесту: Веб-квест – це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використуються інформаційні ресурси Інтернету.

Слайд № 5

Структура веб-квесту Вступ, де чітко описані головні ролі учасників або сценарій квесту, попередній план роботи, огляд усього квесту. Центральне за...
Слайд № 6

Структура веб-квесту Вступ, де чітко описані головні ролі учасників або сценарій квесту, попередній план роботи, огляд усього квесту. Центральне завдання, яке зрозуміло, цікаво і здійснимо. Чітко визначено підсумковий результат самостійної роботи (наприклад, задана серія питань, на які потрібно знайти відповіді, прописана проблема, яку потрібно вирішити, описані форми представлення результатів). Список інформаційних ресурсів (в електронному вигляді - на флеш-дисках, відео та аудіо носіях, у паперовому вигляді, посилання на ресурси в Інтернеті), необхідних для виконання завдання. Цей список повинен бути анотований. Опис процедури роботи, яку необхідно виконати кожному учаснику квесту при самостійному виконанні завдання (етапи). Опис критеріїв та параметрів оцінки веб-квесту. Критерії оцінки залежать від типу навчальних завдань, які вирішуються в веб-квесті. Керівництво до дій (як організувати і представити зібрану інформацію), яке може бути представлене у вигляді напрямних питань, які організовують навчальну роботу (наприклад, пов'язаних з визначенням часових рамок, загальною концепцією, рекомендаціями по використанню електронних джерел, виставленням "заготовок" веб-сторінок тощо.) Висновок, де підсумовується досвід, який буде отриманий учасниками під час самостійної роботи над веб-квестом.

Етапи роботи над веб-квестом Початковий етап (командний) Учні знайомляться з основними поняттями з обраної теми, матеріалами аналогічних проектів. ...
Слайд № 7

Етапи роботи над веб-квестом Початковий етап (командний) Учні знайомляться з основними поняттями з обраної теми, матеріалами аналогічних проектів. Розподіляються ролі в команді: по 1-4 людини на 1 роль. Всі члени команди повинні допомагати один одному і вчити роботі з комп'ютерними програмами. Рольовий етап Індивідуальна робота в команді на загальний результат. Учасники одночасно, відповідно до обраних ролями, виконують завдання. Так як мета роботи не змагальна, то в процесі роботи над веб-квестом відбувається взаємне навчання членів команди умінь роботи з комп'ю-терними програмами та Інтернет. Завдання: 1) пошук інформації по конкретній темі; 2) розробка структури сайту; 3) створення матеріалів для сайту; 4) доопрацювання матеріалів для сайту. Заключний етап Проводиться конкурс виконаних робіт, де оцінюються розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, її ставлення до заданої теми, критичний аналіз найкращих навчальних результатів.

У процесі роботи над веб-квестом розвивається ряд компетенцій: використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань; самонавчанн...
Слайд № 8

У процесі роботи над веб-квестом розвивається ряд компетенцій: використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань; самонавчання та самоорганізація; навички командного рішення проблем; вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації; навички публічних виступів.

Платформи для квестів: сайти; блоги; шкільний сайт; Вікі-вікі; cоціальні мережі; Гугл-групи; Moodle.
Слайд № 9

Платформи для квестів: сайти; блоги; шкільний сайт; Вікі-вікі; cоціальні мережі; Гугл-групи; Moodle.

Кафедра інформатики та інформаційних технологій Запорізького обласного інсти-туту післядипломної педагогічної освіти проводила он-лайн семінар «Впр...
Слайд № 10

Кафедра інформатики та інформаційних технологій Запорізького обласного інсти-туту післядипломної педагогічної освіти проводила он-лайн семінар «Впровад-ження квест-технології в освітній процес». Вчителі нашого району приймали участь у роботі семінару: Бєльська О. В. (член обласної творчої групи “Квест-технології”), Щедріна М. Р., Олененко Л. М. та ще 12 вчителів районної гімназії, Рукіна О. М., Липа Т. Л., Бєлоконєва Н. О..

Протягом тижня ми з захопленням мандрували по острову Хортиця у пошуках скарбів, які сховала у давні часи леді Грейс.
Слайд № 11

Протягом тижня ми з захопленням мандрували по острову Хортиця у пошуках скарбів, які сховала у давні часи леді Грейс.

Після закінчення семінару я провела веб-квест у 5-А класі (я – класний керівник цього класу), у 11-А класі (це клас інформаційно-технологічно-го пр...
Слайд № 12

Після закінчення семінару я провела веб-квест у 5-А класі (я – класний керівник цього класу), у 11-А класі (це клас інформаційно-технологічно-го профілю) Веб-квест у 5-А класі був присвяче-ний вивченню історії нашого рідного села; веб-квест у 11-А класі – базам даних.

Слайд № 13

Зміст веб-квесту для 5-А класу Шановні любителі мандрівок! Ми вирушаємо у захоплюючу подорож по цікавим історичним місцям нашого рідного села. Манд...
Слайд № 14

Зміст веб-квесту для 5-А класу Шановні любителі мандрівок! Ми вирушаємо у захоплюючу подорож по цікавим історичним місцям нашого рідного села. Мандрівникі, які подолають усі перепони на шляху, у кінцевому пункті нашої подорожі знайдуть таємний сундучок, а в ньому... що невідомо, це поки таємниця. Отже, вирушаємо! На нашому шляху - гора. Про неї старожили розповідають багато легенд. Але ж найчастіше можна почути ось цю: багато років тому на нашу землю напали татари, один хан-татарин закохався у дуже вродливу українську дівчину (вона жила у нашому селі) і хотів забрати її з собою на свою батьківщину. Але ж горда полонянка не підкорилась татаринові і вночі потай втекла зі своїми друзями, а хан з туги помер, його поховали і на тому місці зробили насип. Як називається ця гора? Той, хто скаже назву гори, обійде цю перешкоду на нашому шляху і зможе далі мандрувати. Мої любі п'ятикласники! Отже ми мандруємо з Вами по нашому рідному селу Велика Знам'янка. З першим завданням Ви успішно справились. Ось наступне завдання - з'ясуйте, чому Знам'янку назвали Знам'янкою? (Підказка - скористуйтесь книгою "Історія  городів та сел України" ) Наступне завдання: Як я Вам обіцяла, у п'ятницю, 5 грудня ми повинні зустритись у наступному пункті нашої подорожі. Де ми зустрінимось - це загадка, яку Ви повинні відгадати. Назва цього спорудження пов'язана з назвою нашого села. Це особливе місце, тут знаходиться духовний центр нашого села, це місце охороняє усіх нас од всього поганого. Отже, до зустрічі! Наступне завдання: На якому з пам'ятників у нашому селі  розташована меморіальна дошка, що на малюнку?  Кому присвячений цей пам'ятник, в якому році він побудований? А сундучок із скарбом був схований на легендарному дереві – це величезний дуб, який посадив вчитель нашої школи Трегубов Ф. М. (1921-1992) 9 травня 1946 року на честь Дня Перемоги у Другій світовій війні.

Слайд № 15

Зміст веб-квесту для 11-А класу Цей український вчений зробив вагомий внесок у розробку обчислювальної вітчизняної техники. У 1975 році він розроби...
Слайд № 16

Зміст веб-квесту для 11-А класу Цей український вчений зробив вагомий внесок у розробку обчислювальної вітчизняної техники. У 1975 році він розробив проект, який по його прогнозам докорінно змінить роботу і науковця, і інженера, і журналіста. Назвіть цього вченого та охарактеризуйте його проект (2-3 речення), про який йдеться мова у запитанні. Молодці, добре виконали 1 завдання. Отже, наш веб-квест буде присвячений базам даних. І наступним буде таке завдання: пришліть фотографію та коротку біографію (не більше двох сторінок текстового документу формату А4) вченого, якого називають людиною – легендою самої відомої американської електронної корпорації, (це найбільший світовий виробник усіх видів комп'ютерів і програмного забезпечення). Підказка – цьому вченому належить ідея створення найпоширенішої моделі бази даних, використання цієї моделі вчений математично обґрунтував. Яку базу даних вважають самою великою у світі? Ось один із прикладів. Ця пошукова система  була створена у 1998 р. Лише за перші два роки існування (з 1998 по 2000 рік) у базі даних цієї пошукової системи були зібрані записи про 1 мільярд веб-сторінок. У 2008 р. було оголошено про збільшення цього числа до 1 трильйона. 60% користувачів Інтернету звертаються за пошуком інформації саме до цієї служби. Яка це пошукова система, як пояснюється її назва? Який вчений одним із перших на Україні проводив наукові дослідження зі створення моделей баз знань, що привело до створення системи штучного інтелекту?

Діяльність учнів на звичайному уроці
Слайд № 17

Діяльність учнів на звичайному уроці

Застосування квест-технологій у освітньому процесі дає змогу: підвищувати мотивації учнів до того чи іншого навчального предмету; розвивати пізнава...
Слайд № 18

Застосування квест-технологій у освітньому процесі дає змогу: підвищувати мотивації учнів до того чи іншого навчального предмету; розвивати пізнавальну активність; розвивати навички самостійної та пошукової роботи учнів; удосконалювати професійну компетентність вчителя; розвивати креативне мислення учнів.

Така діяльність цікава учням, треба тільки почати працювати
Слайд № 19

Така діяльність цікава учням, треба тільки почати працювати

Найважливіше завдання вчителя школи полягає у тому, що у процесі навчання сформувати активну позицію усіх учнів, тобто забезпе-чити їх інтелектуаль...
Слайд № 20

Найважливіше завдання вчителя школи полягає у тому, що у процесі навчання сформувати активну позицію усіх учнів, тобто забезпе-чити їх інтелектуальну, емоційну і практичну готовність до освоєння світоглядних проблем, їх розв‘я-зання. Квест-технології дуже сприяють рішенню цього завдання

Використана література Сокол І.М. Впровадження квест-технології в освітній процес: навчальний посібник / І.М.Сокол. - Запоріжжя: Акцент Інвест-трей...
Слайд № 21

Використана література Сокол І.М. Впровадження квест-технології в освітній процес: навчальний посібник / І.М.Сокол. - Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. - 108 с. Веб-квест для учнів «У пошуках скарбів Білла Гейтса» (Блог вчителів інформатики Тернопільського району) http://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/Інформатика._Веб-квест_як_педагогічна_технологія Вікіпедія (https://uk.wikipedia.org/)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
В презентації коротко описується, що таке квест-технології, приводяться приклади веб-квестів.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    5 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    603
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    7
  • Номер матеріала
    KR695341
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KR695341
За публікацію цієї методичної розробки Бєлоконєва Наталія Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №KR695341
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти