Презентація "Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. "

Опис документу:
Презентація до уроку "Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. "Проаналізувати порозрядний склад трицифрового числа; вправляти учнів у розв’язуванні складених задач, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. Презентація складається з 13 слайдів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Усна лічба Гра “Ланцюжок” +
Слайд № 1

Усна лічба Гра “Ланцюжок” +

Додай числа до поданих: 400+ 200+ 800- 700- 300, 20, 7 500, 40, 8 1, 400, 80 100, 400, 1
Слайд № 2

Додай числа до поданих: 400+ 200+ 800- 700- 300, 20, 7 500, 40, 8 1, 400, 80 100, 400, 1

Тема: Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Задачі на дві або три дії, які включають збільшення (зменшення) числа у кілька разів.
Слайд № 3

Тема: Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Задачі на дві або три дії, які включають збільшення (зменшення) числа у кілька разів.

Завдання Визначати число сотень, десятків в трицифрових числах. Опрацювати розв’язування складених задач, які містять збільшення (зменшення) числа ...
Слайд № 4

Завдання Визначати число сотень, десятків в трицифрових числах. Опрацювати розв’язування складених задач, які містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.

Знати Як аналізувати порозрядний склад трицифрових чисел. Як додавати і віднімати числа, пов’язані з нумерацією чисел. Як розв’язувати задачі, які ...
Слайд № 5

Знати Як аналізувати порозрядний склад трицифрових чисел. Як додавати і віднімати числа, пов’язані з нумерацією чисел. Як розв’язувати задачі, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

Вміти Визначати число сотень, десятків в трицифрових числах. Розв’язувати задачі, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. Обчислюв...
Слайд № 6

Вміти Визначати число сотень, десятків в трицифрових числах. Розв’язувати задачі, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. Обчислювати приклади на додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел.

573 Які розряди має число 573? — На якому місці, якщо лічити справа наліво, стоять одиниці? десятки? сотні? 5? 7? 3?
Слайд № 7

573 Які розряди має число 573? — На якому місці, якщо лічити справа наліво, стоять одиниці? десятки? сотні? 5? 7? 3?

Дай відповіді на запитання: 1. Які розряди має число 627? 2. Що означає в записі числа цифра 2, 6, 7 ? 3. Скільки в числі одиниць кожного розряду? ...
Слайд № 8

Дай відповіді на запитання: 1. Які розряди має число 627? 2. Що означає в записі числа цифра 2, 6, 7 ? 3. Скільки в числі одиниць кожного розряду? 4.Скільки всього в числі десятків та одиниць?

Розглянь записи 60=6 дес. У числі 60 усього 6 дес. 200 =20 дес. У числі 200 всього 20 дес. 260=26 дес. У числі 260 усього 26 дес.
Слайд № 9

Розглянь записи 60=6 дес. У числі 60 усього 6 дес. 200 =20 дес. У числі 200 всього 20 дес. 260=26 дес. У числі 260 усього 26 дес.

Запам’ятай Якщо в запитанні не звучить слово “всього”,називай кількість одиниць, десятків і сотень відповідно розряду. Наприклад: у числі 893 – 8со...
Слайд № 10

Запам’ятай Якщо в запитанні не звучить слово “всього”,називай кількість одиниць, десятків і сотень відповідно розряду. Наприклад: у числі 893 – 8сот.9 дес.3 од. Якщо в запитанні звучить слово “всього”, визначай загальну кількість одиниць, десятків або сотень. Наприклад: у числі 893- всього 8 сот.; 89 дес.; 893 од.

Знайди різницю 345 – 300 = 45 Пояснюй так: Зменшуване 345=3сот.,4дес.,5од., А від’ємник300 -3сот. 3сот.4дес.5од.-3сот.=4дес.5од.=45 Аналогічно розв...
Слайд № 11

Знайди різницю 345 – 300 = 45 Пояснюй так: Зменшуване 345=3сот.,4дес.,5од., А від’ємник300 -3сот. 3сот.4дес.5од.-3сот.=4дес.5од.=45 Аналогічно розв’язуй наступні приклади №521 583-80= 477-7= 583-3= 592-90= 583-500= 325-300=

Задача 522 План розв’язку 1.Скільки кущів агрусу обкопали діти? = ( к.) 2.Скільки кущів смородини обкопали діти? (к.) 3.Скільки всього кущів обкопа...
Слайд № 12

Задача 522 План розв’язку 1.Скільки кущів агрусу обкопали діти? = ( к.) 2.Скільки кущів смородини обкопали діти? (к.) 3.Скільки всього кущів обкопали діти? = (к.) Відповідь: 30 кущів агрусу і смородини обкопали діти.

Домашнє завдання № 524, 525. Розв’язати задачу виразом.
Слайд № 13

Домашнє завдання № 524, 525. Розв’язати задачу виразом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.