Презентація "Вивчаємо світ професій"

Опис документу:
Мета: розширити знання про професії, визначити класифікацію професій за типами, розвивати спостережливість, увагу та мислення, виховувати пізнавальний інтерес та повагу до людей різних професій. Дану презентацію можна використовувати і на уроках трудового навчання,коли вивчаємо професії, і в процесі виховної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Класифікація професій за типами


Людина – людина
·    Вид діяльності – виховання, навчання, керування, медицина, обслуговування.
·    Предмет праці – людина, група людей, колектив (шкільний клас, бригада робітників, військовий підрозділ, екіпаж судна чи літака).
·    Вимоги професії – уміння встановлювати контакт із людьми.
·    Приклади професії – педагог, вихователь, медсестра, лікар, юрист, офіціант, продавець, адміністратор, працівник міліції, лектор, бібліотекар, працівник клубу, суддя, слідчий, військовий.
Людина – техніка
·    Вид діяльності – створення, монтаж, експлуатація, ремонт.
·    Предмет праці – машини, механізми, агрегати, технічні системи, транспорт.
·    Вимоги професії – високий інтелект, технічне мислення, добра координація рухів.
·    Приклади професії – електромонтажник, інженер-електрик, слюсар, радіоінженер, токар, шахтар, водій, будівельник, робітник технічних галузей, праці (гірнича справа, металургія, машино будівництво, легка промисловість, будівництво і транспорт, електротехнічна промисловість, енергетика).
Людина – природа
·    Вид діяльності – вивчення, дослідження, профілактика захворювань.
·    Предмет праці – об’єкти живої й неживої природи, земля, атмосфера, корисні копалини, рослини й тварини.
·    Вимоги професії – знання природної системи, вміння передбачити й оцінити природні фактори.
·    Приклади професії – геолог, агроном, садівник, рибалка, зоотехнік, ветеринар, лісник, фермер, океанолог, фізіолог, біохімік, топограф, ґрунтознавець, землеупорядник, гідрограф, метеоролог, садівник, городник, виноградар, пастух, чабан, тваринник, пасічник, агрохімік.


Людина – знакова система
·    Вид діяльності – розрахунки, виконання креслень і схем, переклади текстів.
·    Предмет праці – тести, цифри, формули, коди, умовні знаки.
·    Вимоги професії – уміння аналізувати й узагальнювати інформацію, логічне мислення, витримка, організованість.
·    Приклади професії – радист, бухгалтер,економіст, кресляр, перекладач, касир, плановик, набірник, коректор, машиніст – стенографіст, програміст.

Людина – художній образ
·    Вид діяльності – проектування, моделювання, виготовлення художніх речей.
·    Предмет праці – музика, скульптура, літературні твори, предмети образотворчого та прикладного мистецтва.
·    Вимоги професії – художній смак, творча уява, емоційність.
·    Приклади професії – художник, архітектор, скульптор, актор, журналіст, ювелір, письменник, кондитер, перукар, хореограф, режисер, композитор, музикант-виконавець, гравер, фотограф, закрійник, модельєр.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.