Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Презентація " Використання ребусів на уроках всесвітньої історії"

Всесвітня історія

Для кого: 7 Клас

22.05.2021

80

5

0

Опис документу:
У презентації висвітлюється питання важливості використання ребусів на уроках історії. Подано декілька авторських ребусів, які учителі зможуть використовувати як під час уроків, так і при проведенні конкурсів, олімпіад тощо.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Викоритання ребусів на уроках всесвітньої історії Лук’янова Ірина Павлівна КЗШ І-ІІІ ступенів № 65 2021 р.
Слайд № 1

Викоритання ребусів на уроках всесвітньої історії Лук’янова Ірина Павлівна КЗШ І-ІІІ ступенів № 65 2021 р.

Ребус – це особливий вид загадок, у якому слова зашифровані за допомогою малюнків, літер, цифр, символів. На відміну від звичайної загадки, де об’є...
Слайд № 2

Ребус – це особливий вид загадок, у якому слова зашифровані за допомогою малюнків, літер, цифр, символів. На відміну від звичайної загадки, де об’єкт зашифровано вербально, ребус розвиває ще й логічне образне мислення, увагу, аналітичні здібності, вчить учня нестандартно сприймати графічне зображення, сприяє розвитку творчих здібностей, пізнавальної активності, а також тренує зорову пам’ять і правопис. Аналіз зображень та структурування слів, позначених малюнками, сприятимуть збагаченню уяви школярів, співвідносити явища дійсності із лексичними одиницями. Також у процесі розгадування ребусів активізується увага школярів, виробляються навички ретельного аналізу. Під час укладання посібника не залишилися поза увагою останні праці науковців про інтерактивні методи навчання. Ребуси можна використовувати під час вивчення будь-якої теми.  Можна зашифровувати історичні терміни, назви держав, імена правителей, діячів культури тощо. Ребуси можна застосовувати на всіх етапах уроку: актуалізації знань, вивчення нового матеріалу, закріплення матеріалу. Використання на уроках готових ребусів сприяє виникненню бажання в учнів самих їх створювати.

Як називався період історії від середини V до кінця ХV ст.?
Слайд № 3

Як називався період історії від середини V до кінця ХV ст.?

Зневажлива назва всіх іноземців, які не мали грецького і римського виховання , не були причетними до їхньої культури, не знали їхньої мови - …
Слайд № 4

Зневажлива назва всіх іноземців, які не мали грецького і римського виховання , не були причетними до їхньої культури, не знали їхньої мови - …

Земельний наділ, який король або інший феодал надавав у довічне користування васалові на умовах несення військової чи адміністративної служби - …
Слайд № 5

Земельний наділ, який король або інший феодал надавав у довічне користування васалові на умовах несення військової чи адміністративної служби - …

Яку імперію історики називають «золотий місток» між стародавньою історією та Новим часом ?
Слайд № 6

Яку імперію історики називають «золотий місток» між стародавньою історією та Новим часом ?

Грецька назва сенату - …
Слайд № 7

Грецька назва сенату - …

Вкажіть назву феодальної теократичної держави, яка виникла внаслідок арабських завоювань VII-IX ст.
Слайд № 8

Вкажіть назву феодальної теократичної держави, яка виникла внаслідок арабських завоювань VII-IX ст.

Десятина, що надходила в розпорядження халіфа - … або
Слайд № 9

Десятина, що надходила в розпорядження халіфа - … або

Соціальні прошарки в індійському суспільстві -…
Слайд № 10

Соціальні прошарки в індійському суспільстві -…

Найдавніша літературна мова араїв - …
Слайд № 11

Найдавніша літературна мова араїв - …

Відомий поет і драматург середньовічної Індії - …
Слайд № 12

Відомий поет і драматург середньовічної Індії - …

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.