Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація "Викладання математики за педагогічною технологією "Росток"".

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VO391306
За публікацію цієї методичної розробки Степаненко Віта Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №VO391306
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Викладання математики (педагогічна технологія “Росток”)
Слайд № 1

Викладання математики (педагогічна технологія “Росток”)

Слайд № 2

Слайд № 3

Дати дітям радість праці, успіху у навчанні, пробудити в іхніх серцях почуття радості, – особистої гідності – це перший заповіт учителя. В наших шк...
Слайд № 4

Дати дітям радість праці, успіху у навчанні, пробудити в іхніх серцях почуття радості, – особистої гідності – це перший заповіт учителя. В наших школах не повинно бути нещасних дітей, котрих тривожить думка, що вони ні до чого нездатні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію для подолання труднощів і бажання вчитися. В.О. Сухомлинський

«Бути вчителем, який любить дітей, але мудрий у своїй любові; який спонукає своїх учнів вивчати те, що необхідно у житті; який підбадьорює дитину в...
Слайд № 5

«Бути вчителем, який любить дітей, але мудрий у своїй любові; який спонукає своїх учнів вивчати те, що необхідно у житті; який підбадьорює дитину в момент помилки; який підтримає лад і порядок у дитячому колективі, допомагаючи дитині йти власним шляхом” Творче кредо

Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової сам...
Слайд № 6

Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, тобто розвиток особистості в цілому.

Слайд № 7

З 2014 року впроваджуємо науково-педагогічний проект математичного спрямування “Росток”
Слайд № 8

З 2014 року впроваджуємо науково-педагогічний проект математичного спрямування “Росток”

формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, розвиток математичних здібностей активізація пізнавальної діяльності школярів; підвищ...
Слайд № 9

формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, розвиток математичних здібностей активізація пізнавальної діяльності школярів; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі учнів; виявлення здібностей учнів та їх особливостей; формування навичок самостійної роботи школярів з додатковою довідковою літературою, таблицями між предметних зв'язків, опорними схемами; підвищення інтересу учнів до матеріалу що вивчається; ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання. Мета науково-педагогічного проекту “Росток”

Впроваджуючи науково-педагогічний проект “Росток”, намагаюсь на кожному уроці математики використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технологі...
Слайд № 10

Впроваджуючи науково-педагогічний проект “Росток”, намагаюсь на кожному уроці математики використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів та презентацій. Учні класу постійно беруть участь у підготовці власних доповідей, проектів, 24 учні прийняли участь у математичному конкурсі «Кенгуру-2015”.

Слайд № 11

ПРОГРАМА “РОСТОК”
Слайд № 12

ПРОГРАМА “РОСТОК”

Особливості навчальної програми: Викладання математики у збільшеному обсязі (розвиток пам'яті, уваги, мислення) Орієнтація на продовження навчання ...
Слайд № 13

Особливості навчальної програми: Викладання математики у збільшеному обсязі (розвиток пам'яті, уваги, мислення) Орієнтація на продовження навчання у спеціалізованих математичних класах Розвиток творчих здібностей учнів, формування дослідницької роботи Підготовка учнів молодших класів до практичної діяльності в сучасних умовах Створення оптимальних умов для розвитку здібних і обдарованих учнів Самостійне відкриття учнями нових знань, понять та тверджень

Вивчаємо інноваційні педагогічні технології, передовий педагогічний досвід інших шкіл міста (КУ ССШ № 7, 15, 30) та впроваджуємо їх елементи в мето...
Слайд № 14

Вивчаємо інноваційні педагогічні технології, передовий педагогічний досвід інших шкіл міста (КУ ССШ № 7, 15, 30) та впроваджуємо їх елементи в методичне оформлення уроку

ВІДМІННІСТЬ МІЖ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ (2 КЛАС, І СЕМЕСТР) № з/п Для загальноосвітніх навчальних закладів Науково-педагогічний проект “Росток” 1. Ч...
Слайд № 15

ВІДМІННІСТЬ МІЖ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ (2 КЛАС, І СЕМЕСТР) № з/п Для загальноосвітніх навчальних закладів Науково-педагогічний проект “Росток” 1. Числа. Дії з числами: нумерація чисел першої сотні; додавання і віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20; таблиці додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з двоцифровими числами: - усне та письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток; додавання та віднімання круглих чисел; додавання та віднімання круглих чисел; перетворення іменованих в інші одиниці виміру. 2. Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд: додавання виду 45+7; віднімання виду 45-7; додавання виду 45+27. Дії з трицифровими числами: - додавання і віднімання круглих сотен; додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд; площа, одиниці площі.

Особливу увагу заслуговують навчальні посібники: книги-зошити. Вони створені для самих дітей. Сторінки книг-зошитів містять різні навчально-ігрові ...
Слайд № 16

Особливу увагу заслуговують навчальні посібники: книги-зошити. Вони створені для самих дітей. Сторінки книг-зошитів містять різні навчально-ігрові персонажі, які розмірковують, сперечаються і помиляються.

Під час підготовки до вивчення нового матеріалу необхідно дати завдання учням для попередньої підготовки: прочитати, обміркувати, виконати самостій...
Слайд № 17

Під час підготовки до вивчення нового матеріалу необхідно дати завдання учням для попередньої підготовки: прочитати, обміркувати, виконати самостійні підготовчі завдання.

Під час закріплення матеріалу доцільно проводити експрес-опитування, самостійні роботи з різних тем, що не розглядалися в інтерактивному завданні.
Слайд № 18

Під час закріплення матеріалу доцільно проводити експрес-опитування, самостійні роботи з різних тем, що не розглядалися в інтерактивному завданні.

Вивчати геометричний матеріал починаємо з теми “Точки та лінії”. Діти знайомляться з точкою, виконують вправи на з'єднання точок в порядку зростанн...
Слайд № 19

Вивчати геометричний матеріал починаємо з теми “Точки та лінії”. Діти знайомляться з точкою, виконують вправи на з'єднання точок в порядку зростання їх номерів. Далі вивчення геометричного матеріалу курсу продовжується знайомством із замкнутими ламаними лініями. Наступний крок – знайомство з трикутниками, чотирикутниками, кругами. Розвитку пізнавальної діяльності при вивченні геометричного матеріалу курсу зошита є заняття, на якому діти розфарбовують квадрати червоним, прямокутники зеленим, трикутники жовтим, кола – блакитним кольором, в результаті виконаної роботи отримують малюнок.

У другому класі учні практично засвоюють знання таблиць множення та ділення; обчислюють складні математичні вирази на 6 – 7 дій; розв`язують задачі...
Слайд № 20

У другому класі учні практично засвоюють знання таблиць множення та ділення; обчислюють складні математичні вирази на 6 – 7 дій; розв`язують задачі на 3-4 дії та за допомогою рівнянь, виконують обчислення виразів з трицифровими числами.

В організації навчального процесу необхідно враховувати індивідуальні особливості учнів.
Слайд № 21

В організації навчального процесу необхідно враховувати індивідуальні особливості учнів.

За допомогою різнорівневих завдань визначається рейтинг кожного учня, на основі чого проводиться диференціація учнів на групи за схемою.
Слайд № 22

За допомогою різнорівневих завдань визначається рейтинг кожного учня, на основі чого проводиться диференціація учнів на групи за схемою.

Слайд № 23

ДЛЯ ЯКІСНОГО ВТІЛЕННЯ ПРОЕКТУ: Ретельний відбір учнів до навчання у математичних класах Зменшення кількості учнів, ділення класу на підгрупи Збільш...
Слайд № 24

ДЛЯ ЯКІСНОГО ВТІЛЕННЯ ПРОЕКТУ: Ретельний відбір учнів до навчання у математичних класах Зменшення кількості учнів, ділення класу на підгрупи Збільшення кількості годин на вивчення математики, введення індивідуальних годин Тісна співпраця з вчителями середньої ланки Поповнення матеріальної бази кабінетів сучасними засобами навчання Залучення вчителів до участі у практичних семінарах

Слайд № 25

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація розкриває особливості викладання математики у початковій школі за педагогічною технологією "Росток".
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    520
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    VO391306
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VO391306
За публікацію цієї методичної розробки Степаненко Віта Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №VO391306
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти