Презентація «Види графічних редакторів для початкової школи, особливості їх використання»

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Тема графічних редакторів непроста для сприйняття, особливо для учнів початкової школи. Але дуже важлива. В даній презентації матеріал подано просто, зрозуміло, а завдяки тому що в ній багато наочності, молодшим школярам цікаво та доступно розуміти цю тему. Давайте вивчати растрову, векторну, фрактальну та тривимірну графіку разом!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Види графічних редакторів для початкової школи, особливості їх використання
Слайд № 1

Види графічних редакторів для початкової школи, особливості їх використання

Графічні редактори – це програми, призначені для створення й обробки графічної інформації (малюнки, фотографії, схеми). Графічна інформація у комп’...
Слайд № 2

Графічні редактори – це програми, призначені для створення й обробки графічної інформації (малюнки, фотографії, схеми). Графічна інформація у комп’ютері може бути записана двома способами: матричний спосіб (растровий) – як набір кольорових точок – пікселів; векторний спосіб – як набір кольорових фігур – лінія, коло, прямокутник тощо.

В залежності від способу формування зображень, комп'ютерну графіку можна поділити на: 1) растрову; 2) векторну; 3) фрактальну; 4) тривимірну.
Слайд № 3

В залежності від способу формування зображень, комп'ютерну графіку можна поділити на: 1) растрову; 2) векторну; 3) фрактальну; 4) тривимірну.

Ра́строва гра́фіка (англ. Raster graphics) є частиною комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображе...
Слайд № 4

Ра́строва гра́фіка (англ. Raster graphics) є частиною комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень. Растрове зображення є масивом кольорових точок (пікселів). Обробка растрової графіки здійснюється растровими графічними редакторами. Растрові зображення зберігаються у різних графічних форматах. Інколи говорять про растрову графіку, маючи на увазі зображення представлене у растровому форматі.

Ве́кторна гра́фіка (також геометричне моделювання або об'єктно-орієнтована графіка) — створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геом...
Слайд № 5

Ве́кторна гра́фіка (також геометричне моделювання або об'єктно-орієнтована графіка) — створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів — (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами. Векторна графіка для опису зображення використовує вектори, на відміну від растрової графіки, яка описує зображення як масив пікселів (точок).

Фрактальна графіка — технологія створення зображень на основі фракталів. Фрактальна графіка базується на фрактальній геометрії. Найвідомішими фракт...
Слайд № 6

Фрактальна графіка — технологія створення зображень на основі фракталів. Фрактальна графіка базується на фрактальній геометрії. Найвідомішими фрактальними об'єктами є дерева: від кожної гілки відходять менші, схожі на неї, від них — ще менші. За окремою гілкою математичними методами можна відслідкувати властивості всього дерева. Фрактальні властивості мають такі природні об'єкти, як: сніжинка, що при збільшенні виявляється фракталом; за фрактальними алгоритмами ростуть кристали та рослини.

Слайд № 7

Триви́мірна гра́фіка (3D, 3 Dimensions, укр. 3 виміри) — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апа...
Слайд № 8

Триви́мірна гра́фіка (3D, 3 Dimensions, укр. 3 виміри) — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів. Найбільше застосовується для створення зображень, які в подальшому використовуватимуться на площині екрану або аркушах друкованої продукції в архітектурній візуалізації, кінематографі, телебаченні, відеоіграх, друкованій продукції, а також у науці та промисловості.

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Дякую за увагу!!!
Слайд № 12

Дякую за увагу!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.