Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Велика буква Л"

НУШ

Для кого: 1 Клас

21.10.2021

404

102

0

Опис документу:

Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу .

Написання великої букви Л, складів і слів з нею.

Презентація може бути допомогою для батьків під час дистанційного навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Велика буква Л.Читання складів,слів,речень з вивченими літерами та діалогу
Слайд № 1

Велика буква Л.Читання складів,слів,речень з вивченими літерами та діалогу

Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли - працювати почали.
Слайд № 2

Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли - працювати почали.

Слайд № 3

1. Бесіда по опрацьованій сторінці. - Яку букву ми продовжуєм вивчати на уроці читання? - Які звуки вона позначає? - Про кого ми читали на цій стор...
Слайд № 4

1. Бесіда по опрацьованій сторінці. - Яку букву ми продовжуєм вивчати на уроці читання? - Які звуки вона позначає? - Про кого ми читали на цій сторінці? - Які слова запам’ятали з буквою л?

2. Гра «Впіймай твердий звук [л] ». (Називаємо слова, дитина плескає в долоні на слово, в якому чує [л](Підказка всі приголосні перед звуком(і) м’я...
Слайд № 5

2. Гра «Впіймай твердий звук [л] ». (Називаємо слова, дитина плескає в долоні на слово, в якому чує [л](Підказка всі приголосні перед звуком(і) м’які). Слова: стіл, лелека, ліс, лев, слон, літо, листопад, парта, листя, літак,лис, калина.

3. Читання вірша. Послухайте вірш (Яке ім’я в ньому зустрічається? Ліда любить лимонад. Вип’є трохи — та й у сад. А повернеться із саду — Знову про...
Слайд № 6

3. Читання вірша. Послухайте вірш (Яке ім’я в ньому зустрічається? Ліда любить лимонад. Вип’є трохи — та й у сад. А повернеться із саду — Знову просить лимонаду. - Зробіть звуковий аналіз слова Ліда.

Перевіримо. Назвіть звуки у слові Ліда. Якою буквою позначається перший звук? Малу чи велику букву ви надрукуєте у схемі слова? Чому? В яких ще вип...
Слайд № 7

Перевіримо. Назвіть звуки у слові Ліда. Якою буквою позначається перший звук? Малу чи велику букву ви надрукуєте у схемі слова? Чому? В яких ще випадках ми будемо писати велику букву Л?

3.Казка про велику букву Л Жила-була маленька буква . Її часто пропускали, не дописували, а інколи просто не помі­чали. Засмутилась маленька буква ...
Слайд № 8

3.Казка про велику букву Л Жила-була маленька буква . Її часто пропускали, не дописували, а інколи просто не помі­чали. Засмутилась маленька буква і вирішила все змінити. Подумала: «А що, коли я перейду з середини речення на початок?». І сталось диво - див­неє. Стали поважати малу букву л, писали її вже великою. Але цього їй було замало. Захотілось їй дати ймення містам, вулицям, річкам і морям, горам і долинам. Після цього її почали шану­вати ще більше. Але і цього їй було мало. Задумала вона приєднатись до імен, по батькові, прі­звищ. Від цього вона стала ще більшою. З тих пір всі власні слова, в які потрапила вона, пишуться з великої букви.

4.Робота над сторінками букваря.
Слайд № 9

4.Робота над сторінками букваря.

Слайд № 10

Дайте відповіді на запитання по тексту. Відповіді повинні бути повні. 1.Що настало? 2.Які птахи відлітають в теплі краі? 3.Що в небі почули діти? 4...
Слайд № 11

Дайте відповіді на запитання по тексту. Відповіді повинні бути повні. 1.Що настало? 2.Які птахи відлітають в теплі краі? 3.Що в небі почули діти? 4.Як звали дітей? 5.Які птахи пролітали в небі? 6.Як летіли журавлі?

Тема уроку навчання грамоти звучить так «Письмо великої букви Л, складів і слів з нею.»(Напишіть у зошиті за зразком).
Слайд № 12

Тема уроку навчання грамоти звучить так «Письмо великої букви Л, складів і слів з нею.»(Напишіть у зошиті за зразком).

Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом під час письма. (Розглядання плаката.) - Розгорніть зошит, покладіть його перед...
Слайд № 13

Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом під час письма. (Розглядання плаката.) - Розгорніть зошит, покладіть його перед собою, лівою рукою притримуйте його(Промовляння лічилку). Зошит свій я розгортаю, Навскоси його кладу. Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно, не зігнусь.

Написання великої букви Л («ел») з коментуванням . Починаємо писати трохи вище нижньої рядкової лінії. Ведемо вниз до нижньої лінії робочого рядка....
Слайд № 14

Написання великої букви Л («ел») з коментуванням . Починаємо писати трохи вище нижньої рядкової лінії. Ведемо вниз до нижньої лінії робочого рядка. Торкнувшись нижньої рядкової, заокруглюємо вправо. Ведемо довгу пряму похилу вгору до верхньої міжрядкової лінії. Не відриваючи руки, ведемо довгу пряму лінію вниз на себе до нижньої лінії робочого рядка. Заокруглюємо вправо. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка. Пишемо під рахунок раз - і- два -і.

Слайд № 15

Вправа «Мікрофон» - Яку букву вчилися писати? - Коли вживається велика буква? - Скільки звуків позначає буква «ел»? - Що нового дізнались на уроці?...
Слайд № 16

Вправа «Мікрофон» - Яку букву вчилися писати? - Коли вживається велика буква? - Скільки звуків позначає буква «ел»? - Що нового дізнались на уроці? - Добре того навчати, хто хоче все знати! Поаплодуємо собі за хорошу роботу

Слайд № 17

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.