Презентація "Вчимо вірші напам`ять"

Опис документу:
У дошкільному віці діти досить добре запам’ятовують прості рифмовані рядки. Це - ефективний спосіб розвитку пам`яті дитини. До того ж розвивається коло знань, здатність розуміти і любити літературну мову.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вивчення вірша
Слайд № 1

Вивчення вірша

Група раннього віку спеціальних занять із вивчення віршів напам'ять з дітьми не провадиться; вивчення відбувається під час режимних моментів; у год...
Слайд № 2

Група раннього віку спеціальних занять із вивчення віршів напам'ять з дітьми не провадиться; вивчення відбувається під час режимних моментів; у години ігор вихователька заохочує дітей до повторення віршів.

Молодша група спеціальні заняття починають проводити з другого кварталу ; не ставиться перед дітьми завдання запам’ятати вірш на занятті; широко ви...
Слайд № 3

Молодша група спеціальні заняття починають проводити з другого кварталу ; не ставиться перед дітьми завдання запам’ятати вірш на занятті; широко використовуються ігрові прийоми та наочність; вихователь за допомогою різноманітних прийомів багаторазово повторює вірш, застосовуючи рухи і дії.

Середня група ставиться завдання вивчити вірш на занятті; на початку заняття з вивчення віршів напам'ять проводиться вступна бесіда; пропонують діт...
Слайд № 4

Середня група ставиться завдання вивчити вірш на занятті; на початку заняття з вивчення віршів напам'ять проводиться вступна бесіда; пропонують дітям пригадати події з власного життя; рекомендується вивчати напам'ять 2-3 вірші на квартал.

Старша група вивчення напам'ять 3-5 віршів на квартал; за змістом ці вірші складніші, за розміром більші; провадять вступну бесіду, пропонують дітя...
Слайд № 5

Старша група вивчення напам'ять 3-5 віршів на квартал; за змістом ці вірші складніші, за розміром більші; провадять вступну бесіду, пропонують дітям пригадати події з власного життя або розглянути картину, близьку за змістом, до вірша; повідомлення, як називається вірш, хто його написав;

Старша група після першого читання уточнюють окремі слова і словосполучення; повідомлення що вірш вивчатимуть напам'ять; повторення вірша у вільний...
Слайд № 6

Старша група після першого читання уточнюють окремі слова і словосполучення; повідомлення що вірш вивчатимуть напам'ять; повторення вірша у вільний час від занять; великі за розміром вірші вивчають протягом двох занять.

Процес вивчення віршів Заучування – групові заняття Розучування - індивідуально
Слайд № 7

Процес вивчення віршів Заучування – групові заняття Розучування - індивідуально

Орієнтовна схема заняття 1. Зацікавлення дітей. 2. Повідомлення назви вірша, його автора. 3. Бесіда за змістом вірша. 4. Повторне читання. 5.Читанн...
Слайд № 8

Орієнтовна схема заняття 1. Зацікавлення дітей. 2. Повідомлення назви вірша, його автора. 3. Бесіда за змістом вірша. 4. Повторне читання. 5.Читання вірша (1-2 рази) з певним прийомом заучування. 6. Декламування вірша дитиною. 7. Цікаве завершення заняття.

Способи заучування вірша Заучування за ілюстраціями. Інсценування. Домовляння останнього слова рими. Читання рядків із питальною інтонацією.
Слайд № 9

Способи заучування вірша Заучування за ілюстраціями. Інсценування. Домовляння останнього слова рими. Читання рядків із питальною інтонацією.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!