Презентація уроку : «Розв’язування задач з теми: «Об’єми та площі поверхонь тіл обертання»

Геометрія

18.08.2020

636

0

72

Для кого: 11 Клас
Опис документу:
Дає змогу економити час на уроці, активно працювати, дає змогу перевірити якість вивчення та засвоєння матеріалу, можливість швидко перевіряти розв’язування задач, тестів, кросвордів,переходити до різних етапів уроку, підводити підсумки
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: «Розв'язування задач до теми: «Об'єми та площі поверхонь тіл обертання» З.І. Колієва викладач математики
Слайд № 1

Тема уроку: «Розв'язування задач до теми: «Об'єми та площі поверхонь тіл обертання» З.І. Колієва викладач математики

Мета уроку: навчальна повторити, узагальнити та систематизувати знання з даної теми, закріпити навички розпізнавання та обчислення основних елемент...
Слайд № 2

Мета уроку: навчальна повторити, узагальнити та систематизувати знання з даної теми, закріпити навички розпізнавання та обчислення основних елементів, знаходження площ поверхонь та об’ємів тілобертання,давати обґрунтування реальним виробничим процесам, життєвим ситуаціям, розв’язувати задачі з різних сфер життя.   розвиваюча сприяти розвитку волі, наполегливості під час навчання, розвитку пам’яті, розвитку зацікавленості учнів у навчанні шляхом доведення важливості матеріалу, що вивчається   виховна виховувати любов до математики, як науки, культуру математичної мови, розширити науковий світогляд, показати необхідність та роль геометрії в житті, відповідальності за доручену справу, колективізм  

  Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань Вид уроку: наукова рада Форма та методи проведення уроку: інтерактивні, інформаційно-комунік...
Слайд № 3

  Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань Вид уроку: наукова рада Форма та методи проведення уроку: інтерактивні, інформаційно-комунікативні,практичні, практично-пошукові, випереджуючі завдання, математичне моделювання реальних процесів Між предметні зв’язки: геометрія, фізика, економіка, харчова промисловість, історія, тощо. . Матеріально-технічне забезпечення: - таблиці, - комп`ютер, мультимедійний проектор; - картки-завдання ; - додатки до теми «Геометричн і тіла» - презентації кафедр: циліндр конус куля

1)Перевірка домашнього завдання. Задача. Циліндричний бак діаметром 55 см має висоту 16 м. Скільки жесті треба для його виготовлення, якщо на з'єдн...
Слайд № 4

1)Перевірка домашнього завдання. Задача. Циліндричний бак діаметром 55 см має висоту 16 м. Скільки жесті треба для його виготовлення, якщо на з'єднання іде 10% матеріалу. Дано: d=55 см=0,55 м; H=16 м. Знайти: S Розв'язання: S=2πRH=πdH; S=3,14∙0,55∙16≈27,63 (м²); Знайдемо 10% від знайденої площі S1=27,63∙0,1=2,76 (м²). Отже, всього необхідно матеріалу 27,63+2,76=30,4 (м²). Відповідь: 30,4 м².

Задача. Якою має бути загальна маса штучного супутника Землі, що має форму кулі радіуса 1,5 м, щоб він не тонув у воді?
Слайд № 5

Задача. Якою має бути загальна маса штучного супутника Землі, що має форму кулі радіуса 1,5 м, щоб він не тонув у воді?

Слайд № 6

Факультет « Тіла обертання» 1.Гончаров Владислав 2. Довгаль Дарина ЕКСПЕРТИ: Кафедра «Циліндр»: 1.ЧеркасАлла2.Ковалівський Данило 3.Турков Владисла...
Слайд № 7

Факультет « Тіла обертання» 1.Гончаров Владислав 2. Довгаль Дарина ЕКСПЕРТИ: Кафедра «Циліндр»: 1.ЧеркасАлла2.Ковалівський Данило 3.Турков Владислав 4.Лаврут Катерина 5.Гончарова Тетяна 6.Капінін Роман   Кафедра «Конус»: 1.Куржук Владислав 2.Тягній Олена 3.Ставецька Ольга 4.Огородник Олександра 5.ДенєжкінаМаргарита 6.Фірсова Анастасія   Кафедра « Куля»: 1.Полит Дмитро 2.Івженко 3.КупрічОлена 4.Ковалівський Ілля 5.СимончикЛілія 6.Шульженко Діана  

Факультет “ТІЛА ОБЕРТАННЯ” т е т р а є д р і н е р т н і с т ь л о г а р и ф м   а с і о м а   о б є ’ м    б і с е к т р и с а е н е р г і я     р...
Слайд № 8

Факультет “ТІЛА ОБЕРТАННЯ” т е т р а є д р і н е р т н і с т ь л о г а р и ф м   а с і о м а   о б є ’ м    б і с е к т р и с а е н е р г і я     р о м б   а л г о р и т м т р а п е ц і я н е р і в н і с т ь н а т у р а л ь н і я в и щ а  

Задача. Розлити 4 л фруктового мусу в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Задача. Розлити 2 л фруктовог...
Слайд № 9

Задача. Розлити 4 л фруктового мусу в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Задача. Розлити 2 л фруктового мусу в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Задача. Розлити 3л фруктового мусу в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? ІІІ завдання. Конкурс « Розминка» ( завдання в конвертах)

Задача 7. Розлити 4 л фруктового мусу в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Розв’язування: 1л = 4 дм3 =...
Слайд № 10

Задача 7. Розлити 4 л фруктового мусу в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Розв’язування: 1л = 4 дм3 = 4000 см3; Vб = πR2H; Vб = 3,14 · 42· 9 = 432(см3); 4000 : 432 ≈ 9 фужерів Задача 7. Розлити 2 л молочного коктелю в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Розв’язування: 2л = 2дм3 = 2000 см3; Vб = πR2H; Vб = 3,14 · 42· 9 = 432(см3); 2000 : 432 ≈ 5 фужерів Задача 7. Розлити 3 л гарячого шоколаду в конічні фужери висотою 9 см і діаметром основи 8 см. Скільки фужерів потрібно ? Розв’язування: 3л = 3 дм3 = 3000 см3; Vб = πR2H; Vб = 3,14 · 42· 9 = 432(см3); 3000 : 432 ≈ 7 фужерів Відповіді на ІІІ завдання. Конкурс « Розминка» Н

Завдання в конвертах «Скрутне становище»: Задача 4. Купа піску має форму конуса. Довжина кола основи якого 62,8 дм, а його твірна – 11,2 м. Визначт...
Слайд № 11

Завдання в конвертах «Скрутне становище»: Задача 4. Купа піску має форму конуса. Довжина кола основи якого 62,8 дм, а його твірна – 11,2 м. Визначте масу піску, якщо його густина 1,6·10³ кг/м³. Задача 5. Купа яблук має форму конуса, діаметр основи якого 24 дм. Твірна дорівнює 13 дм. Скільки брезенту потрібно, щоб накрити яблука від дощу? Задача 6. Іграшкове відерце має всі розміри у 10 раз менші, ніж відро місткістю 12 л. Чи вміститься в це відерце склянка молока? конкурс ІІІ «Скрутне становище»

Відповіді на конкурс ІІІ «Скрутне становище Задача4. Купа піску має форму конуса. Довжина кола основи якого 62,8 дм, а його твірна – 11,2 м. Визнач...
Слайд № 12

Відповіді на конкурс ІІІ «Скрутне становище Задача4. Купа піску має форму конуса. Довжина кола основи якого 62,8 дм, а його твірна – 11,2 м. Визначте масу піску, якщо його густина 1,6·10³ кг/м³.

Задача №5 Купа яблук має форму конуса, діаметр основи якого 12 дм. Твірна дорівнює 13 дм. Скільки брезенту потрібно, щоб накрити яблука від дощу? р...
Слайд № 13

Задача №5 Купа яблук має форму конуса, діаметр основи якого 12 дм. Твірна дорівнює 13 дм. Скільки брезенту потрібно, щоб накрити яблука від дощу? розв’язання , R=12 дм, L=13 дм, Відповідь: . Задача №6 Іграшкове відерце має всі розміри у 10 раз менші, ніж відро місткістю 12 л. Чи вміститься в це відерце склянка молока?

VІ завдання «Допоможіть домогосподаркам в приготуванні пасок на Великдень» Кафедра «Циліндр» Задача В циліндричній каструлі діаметром 20 см и висот...
Слайд № 14

VІ завдання «Допоможіть домогосподаркам в приготуванні пасок на Великдень» Кафедра «Циліндр» Задача В циліндричній каструлі діаметром 20 см и висотой 12 см готують тісто для пасок Для випікання пасок його треба розкласти в циліндричні форми діаметром 8 см и висотой 5 см. Скільки форм знадобиться,якщо їх заповнити потрібно до половини? Кафедра «Конус» Задача Циліндрична форма має діаметр 20 см і висоту 6 см. В неї кладуть1 л тіста , об’єм якого при випіканні збільшиться 1,5 раза. Чи не буде тісто вилазити через край форми? Кафедра «Куля» Задача Знайти об’єм пасхи яка буде випікатись в формі розміри якої діаметр 20 см, висота 7см.

Задача В циліндричній каструлі діаметром 20 см и висотой 12 см готують тісто для пасок Для випікання пасок його треба розкласти в циліндричні форми...
Слайд № 15

Задача В циліндричній каструлі діаметром 20 см и висотой 12 см готують тісто для пасок Для випікання пасок його треба розкласти в циліндричні форми діаметром 8 см и висотой 5 см. Скільки форм знадобиться,якщо їх заповнити потрібно до половини? Відповіді на VІ завдання «Допоможіть домогосподаркам в приготуванні пасок на Великдень» Розв’язування: Vк = πR2H; Vк = 3,14· 100· 12 = 3768 см3; Vф = πr2h; Vф = 3,14· 16· 2,5 = 125,6 см3; 3768: 125,6 = 30 форм потрібно

Задача Циліндрична форма має діаметр 20 см і висоту 6 см. В неї кладуть1 л тіста , об’єм якого при випіканні збільшиться 1,5 раза. Чи не буде тісто...
Слайд № 16

Задача Циліндрична форма має діаметр 20 см і висоту 6 см. В неї кладуть1 л тіста , об’єм якого при випіканні збільшиться 1,5 раза. Чи не буде тісто вилазити через край форми? Розв’язування: V = πR2H; V = 3,14·100·6 = 1881 см3 = 1,881л - об’єм форми; 1·1,5 = 1,5 л – обєм тіста 1,881>1,5 значить, тісто вилазити не буде. Задача Знайти обєм пасхи яка буде випікатись в формі розміри якої діаметр якої 20 см, висота 7см. Розв’язування: V=πR2H V= 3,14·102·7=2198 (см3). Відповідь:2198 (см3). Відповіді на VІ завдання «Допоможіть домогосподаркам в приготуванні пасок на Великдень»

V завдання. Математический диктант ( учням ставляться питання на які вони відповідають «так» чи «ні», після проведення тестування міняються відпові...
Слайд № 17

V завдання. Математический диктант ( учням ставляться питання на які вони відповідають «так» чи «ні», після проведення тестування міняються відповідями з сусідом, який перевіряє вірність відповідей і ставить відповідно до критеріїв оцінювання оцінку) Чи вірне твердження, що - твірна конуса більша за йог висоту? - площа бічної поверхні циліндра може дорівнювати площі його осьового перерізу? - назвіть плоску фігуру , при обертанні якої навколо однієї із сторін утворюються два рівних конуса з загальною основою. - серед усіх перерізів циліндра, які проходять через його твірну, найбільшу площу має осьовий переріз? - площа бічної поверхні конуса дорівнює площі його основи? - будь який переріз сфери площиною є колом? - площина дотикатись сфери в двох точках? - площина віддалена від центра сфери радіуса R на відстань d. Порівняйте R і d, якщо сфера і площина не мають загальних точок. - відстань між будь якими двома точками сфери не більша за її діаметр? - сфера і пряма можуть мати не більше двох спільних точок?

Критерії оцінювання: Вірна відповідь – 1 бал( перевірка вірності виконання обмін роботою з сусідом) Відповіді: Відповіді: V завдання. Математичний ...
Слайд № 18

Критерії оцінювання: Вірна відповідь – 1 бал( перевірка вірності виконання обмін роботою з сусідом) Відповіді: Відповіді: V завдання. Математичний диктант так ні рівнобедреннийтрикутник так ні 6.так 7. ні 8. d>R 9. Так 10.так

VІ завдання « Знайди помилку» (Співробітникам кафедр пропонуємо перевірку на знання основних традицій, допишіть формули.
Слайд № 19

VІ завдання « Знайди помилку» (Співробітникам кафедр пропонуємо перевірку на знання основних традицій, допишіть формули.

Відповіді на VІ завдання « Знайди помилку» формули для обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання
Слайд № 20

Відповіді на VІ завдання « Знайди помилку» формули для обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання

VІІ завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра «Циліндр»  Задача Яка повинна бути висота циліндричної каструлі з діаметром...
Слайд № 21

VІІ завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра «Циліндр»  Задача Яка повинна бути висота циліндричної каструлі з діаметром дна 26 см, щоб в ній можно було приготувати 0,75 л плодово – ягідного киселю Кафедра «Конус» Задача .Визначте об’єм наповнювача рожків для морозива конічної форми, діаметр основи верхньої частини якого 6см, твірна 15см. Скільки літрів наповнювача потрібно для приготування 20 рожків? Кафедра «Куля» Задача. Скільки потрібно квадратних сантиметрів сахарної мастики, щоб покрити торт у вигляді кулі, діаметр якої 25 см? (На шви і обрізки додати 5% матеріалу).

Задача Яка повинна бути висота циліндричної каструлі з діаметром дна 26 см, щоб в ній можна було приготувати 0,75 л плодово – ягідного киселю? Відп...
Слайд № 22

Задача Яка повинна бути висота циліндричної каструлі з діаметром дна 26 см, щоб в ній можна було приготувати 0,75 л плодово – ягідного киселю? Відповіді на V завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра « Циліндр» Розв’язування: 0,75 л = 0,75 дм3; 26 см = 2,6 дм; V = πR2H; H = 0.14 дм Це ми знайшли висоту киселю. Згідно до охорони праці, заповнення посуду повинно бути 80%. 0,14 дм - 80% х - 100% Відповідь: 0.175 дм.

Задача Яка повинна бути висота циліндричної каструлі з діаметром дна 26 см, щоб в ній можно було приготувати 0,75 л плодово – ягідного киселю? Відп...
Слайд № 23

Задача Яка повинна бути висота циліндричної каструлі з діаметром дна 26 см, щоб в ній можно було приготувати 0,75 л плодово – ягідного киселю? Відповіді на VІІ завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра « Циліндр» Розв’язування: 0,75 л = 0,75 дм3; 26 см = 2,6 дм; V = πR2H; H = 0.14 дм Це ми знайшли висоту киселю. Згідно до охорони праці, заповнення посуду повинно бути 80%. 0,14 дм - 80% х - 100% Відповідь: 0.175 дм.

Відповіді на V завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра «Конус» Задача Визначте об’єм наповнювача для рожка морозива кон...
Слайд № 24

Відповіді на V завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра «Конус» Задача Визначте об’єм наповнювача для рожка морозива конічної форми, діаметр основи верхньої частини якого 6см, твірна 15см. Скільки літрів наповнювача потрібно для приготування 20 рожків? Розв’язування: V = 1/3 πR2H; Н2 = L2 – R2; Н2 = 152 – 32 H = 14,7 см; V = 1/3 · 3,14 · 9 · 14,7 = 138( см3); 138 · 20 = 2760 см3 = 2,76 л. Відповідь: 2,76 л. Н

Відповіді на VІІ завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра «Куля»
Слайд № 25

Відповіді на VІІ завдання « Допоможіть розрахувати» Просять допомоги кухарі: Кафедра «Куля»

Підведення підсумків уроку за інтерактивним методом «Рефлексії » (слайд) (викладач просить учнів продовжити речення)- Я переконався… Мені сподобало...
Слайд № 26

Підведення підсумків уроку за інтерактивним методом «Рефлексії » (слайд) (викладач просить учнів продовжити речення)- Я переконався… Мені сподобалось … Мені не сподобалось… Розв’язати Бевз Г.П., Бевз В.Г., Математика. 10-кл.-К.: «Генеза», 2010 П.6 -12, №586 с.132 ; №599 с.135. VIII. Домашнє завдання

ДЯКУЮ ЗА УРОК
Слайд № 27

ДЯКУЮ ЗА УРОК

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Геометрія

18.08.2020

636

0

72

Для кого: 11 Клас