Презентація уроку на тему: "Зміни складових географічної оболонки. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона". Географія 6 клас

Географія

Для кого: 6 Клас

09.05.2020

2586

230

0

Опис документу:
Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона. Презентація допоможе вчителю узагальнити вивчений матеріал з географії у учнів 6-их класів. Діти з цікавістю відповідатимуть на запитання
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Географія 6 клас Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона 6-А – 14.05...
Слайд № 1

Географія 6 клас Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона 6-А – 14.05 6-Б – 18.05 6-В – 20.05 6-Г – 20.05 Вчитель: Туліка Д.Д.

1. Чи відомо вам вже щось із попередніх класів чи із досвіду свого власного життя про взаємодію людини і природи? 2. Ми вже закінчуємо курс «Загаль...
Слайд № 2

1. Чи відомо вам вже щось із попередніх класів чи із досвіду свого власного життя про взаємодію людини і природи? 2. Ми вже закінчуємо курс «Загальна географія» Скажіть, чи звертали ви увагу на те, як людина впливає своєю діяльністю на оболонки Землі (Літо-, Атмо-, Гідро- і Біосферу) 3. Що таке господарська діяльність людини?

Вплив людини на природу (замалювати таблицю в зошит) № запитання Негативний вплив Позитивний вплив 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Слайд № 3

Вплив людини на природу (замалювати таблицю в зошит) № запитання Негативний вплив Позитивний вплив 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

1. Будівництво водосховищ і водних «доріг» - шлюзів а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 4

1. Будівництво водосховищ і водних «доріг» - шлюзів а) позитивний вплив б) негативний вплив

2. Внесення отрутохімікатів та мінеральних добрив в надмірних кількостях, з метою підвищення врожайності а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 5

2. Внесення отрутохімікатів та мінеральних добрив в надмірних кількостях, з метою підвищення врожайності а) позитивний вплив б) негативний вплив

3. Забруднення суходолу, морів і океанів шкідливими відходами а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 6

3. Забруднення суходолу, морів і океанів шкідливими відходами а) позитивний вплив б) негативний вплив

4. Внесення органічних, а не хімічних добрив а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 7

4. Внесення органічних, а не хімічних добрив а) позитивний вплив б) негативний вплив

5. Створення форм рельєфу людиною а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 8

5. Створення форм рельєфу людиною а) позитивний вплив б) негативний вплив

6. Створення ставків для вирощування риби а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 9

6. Створення ставків для вирощування риби а) позитивний вплив б) негативний вплив

7. Викиди в атмосферу промислових і побутових відходів, із застосуванням фреонів - штучно створених речовин а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 10

7. Викиди в атмосферу промислових і побутових відходів, із застосуванням фреонів - штучно створених речовин а) позитивний вплив б) негативний вплив

8. Переселення рослин і тварин зі звичного середовища життя у нові для них умови. Наприклад: з Європи в Азію і навпаки а) позитивний вплив б) негат...
Слайд № 11

8. Переселення рослин і тварин зі звичного середовища життя у нові для них умови. Наприклад: з Європи в Азію і навпаки а) позитивний вплив б) негативний вплив

9. Створення заповідників, заказників, національних парків а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 12

9. Створення заповідників, заказників, національних парків а) позитивний вплив б) негативний вплив

10. Будівництво метрополітену це: а) позитивний вплив б) негативний вплив
Слайд № 13

10. Будівництво метрополітену це: а) позитивний вплив б) негативний вплив

11. Поясніть, навіщо охороняти природу.
Слайд № 14

11. Поясніть, навіщо охороняти природу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.