Бібліотека

Презентація уроку на тему "Розв'язування задач за допомогою рівнянь" (1).

Опис документу:
Розв'язування задач різних видів за допомогою рівнянь. Розбір алгоритму розв'язку задач , формування вмінь та навичок. Матеріал уроку підходить для змішаного навчання , організації самостійної діяльності учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розв`язування задач за допомогою рівнянь Вчитель математики Одеської ЗОШ № 8 Малиновського району Кобзар Мар’яна Марківна 6 клас Математика
Слайд № 1

Розв`язування задач за допомогою рівнянь Вчитель математики Одеської ЗОШ № 8 Малиновського району Кобзар Мар’яна Марківна 6 клас Математика

Слайд № 2

Гра «Закінчи речення» 1.   Рівність, яка містить невідоме число, позначене буквою, яке треба знайти, називають... 2.   Значення невідомого, що пере...
Слайд № 3

Гра «Закінчи речення» 1.   Рівність, яка містить невідоме число, позначене буквою, яке треба знайти, називають... 2.   Значення невідомого, що перетворює рівняння на правильну числову рівність, називають... 3.   Рівність не зміниться, якщо: а) доданок перенести з однієї частини рівняння в іншу з...; б) обидві частини рівняння помножити або поділити на...

Відповіді: 1. Рівняння. 2. Корінь. 3. а)Протилежним знаком; б)На одне й те саме число,відмінне від нуля.
Слайд № 4

Відповіді: 1. Рівняння. 2. Корінь. 3. а)Протилежним знаком; б)На одне й те саме число,відмінне від нуля.

Слайд № 5

Слайд № 6

Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: а) сума цього числа і числа 10 дорівнює 25; х = 15
Слайд № 7

Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: а) сума цього числа і числа 10 дорівнює 25; х = 15

Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: б)  різниця цього числа і числа 7 дорівнює 18; х = 25
Слайд № 8

Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: б)  різниця цього числа і числа 7 дорівнює 18; х = 25

Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: в) сума цього числа і числа 5 на 9 більша за число 11; х = 15
Слайд № 9

Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: в) сума цього числа і числа 5 на 9 більша за число 11; х = 15

г)  різниця цього числа і числа 13 на 20 менша від числа 35. Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: х = 28
Слайд № 10

г)  різниця цього числа і числа 13 на 20 менша від числа 35. Усні вправи. Складіть рівняння для розв'язання задачі. Знайдіть число, якщо: х = 28

Слайд № 11

Схема розв'язання задачі за допомогою рівняння: 1) Позначити одну з невідомих величин (зазвичай найменшу серед інших) буквою. 2) Виразити через цю ...
Слайд № 12

Схема розв'язання задачі за допомогою рівняння: 1) Позначити одну з невідомих величин (зазвичай найменшу серед інших) буквою. 2) Виразити через цю букву інші невідомі величини (за умовою задачі). 3) Скласти вираз, що містить букву, яка відповідає величині, значення якої відоме за умовою задачі. 4) Скласти рівняння. 5) Розв'язати рівняння. 6) Обчислити значення всіх величин, які потрібно знайти за умовою задачі

ЗАДАЧА №1 У кавник та чашку входить 740 г води. У кавник входить на 580 г більше, ніж у чашку. Скільки грамів води входить до кавника? на 480г біль...
Слайд № 13

ЗАДАЧА №1 У кавник та чашку входить 740 г води. У кавник входить на 580 г більше, ніж у чашку. Скільки грамів води входить до кавника? на 480г більше 740 г

Розв'язання. У чашку входить води менше, ніж у кавник. Позначимо кількість води у чашці за х. 2) Враховуючи, що у кавник входить води на 480 г біль...
Слайд № 14

Розв'язання. У чашку входить води менше, ніж у кавник. Позначимо кількість води у чашці за х. 2) Враховуючи, що у кавник входить води на 480 г більше, ніж у чашку, тоді виразимо кількість у кавнику (480 + х) г води. 3) Виразимо через х кількість води у кавнику та чашці разом: х + (480 + х) г води. 4) Складемо рівняння: х + ( х + 480 ) = 740 5) Розв'яжемо рівняння: х + х + 480 = 740 2х + 480 = 740 2х = 260 х = 130 6) У чашці 130 г води, у кавнику 130 + 480 = 610 г води. Відповідь: 610 г води Кавник- ? г, на 480 г більше Чашка - ? г 740г

ЗАДАЧА №2 За перше півріччя Сашко та Ілля отримали разом 43 оцінки «12» з математики, причому Ілля отримав на 9 таких оцінок більше, ніж Сашко. Скі...
Слайд № 15

ЗАДАЧА №2 За перше півріччя Сашко та Ілля отримали разом 43 оцінки «12» з математики, причому Ілля отримав на 9 таких оцінок більше, ніж Сашко. Скільки оцінок «12» отримав кожен хлопчик? на 9 більше Ілля Сашко 43 оцінки

Ілля - ? оцінок «12», на 9 більше Сашко - ? оцінок «12» Нехай Сашко отримав х оцінок «12», тоді Ілля– (х+9) оцінок «12». Разом вони отримали (х +9)...
Слайд № 16

Ілля - ? оцінок «12», на 9 більше Сашко - ? оцінок «12» Нехай Сашко отримав х оцінок «12», тоді Ілля– (х+9) оцінок «12». Разом вони отримали (х +9) + х оцінок «12». Складемо і розв'яжемо рівняння : ( х + 9 ) + х = 43 2х + 9 = 43 2х = 43 - 9 2х = 34 х = 34 : 2 х = 17(оцінок) Отже, Сашко отримав 17 оцінок «12», а Ілля – 17+9=26 оцінок «12». Відповідь: 17 та 26 оцінок «12». Розв'язання. 43 оцінки

Слайд № 17

Слайд № 18

Згадаємо: Площа прямокутника : Периметр прямокутника:
Слайд № 19

Згадаємо: Площа прямокутника : Периметр прямокутника:

на 2,4 см менша Друга сторона Перша сторона ЗАДАЧА №3 Периметр прямокутника дорівнює 12,8 см, а одна з його сторін на 2,4 см менша від другої. Знай...
Слайд № 20

на 2,4 см менша Друга сторона Перша сторона ЗАДАЧА №3 Периметр прямокутника дорівнює 12,8 см, а одна з його сторін на 2,4 см менша від другої. Знайдіть площу прямокутника. Р=12,8 см

Нехай перша сторона прямокутника х см, тоді друга сторона – (х-2,4) см. Сума двох сторін (х - 2,4) + х см. Периметр обчислюється ((х - 2,4) + х) ∙ ...
Слайд № 21

Нехай перша сторона прямокутника х см, тоді друга сторона – (х-2,4) см. Сума двох сторін (х - 2,4) + х см. Периметр обчислюється ((х - 2,4) + х) ∙ 2. Складемо і розв'яжемо рівняння : (( х - 2,4 ) + х) ∙ 2 = 12,8 2х - 2,4 = 6,4 2х = 6,4 + 2,4 2х = 8,8 х = 8,8 : 2 х = 4,4     : 2 Поділимо обидві частини рівняння на 2. Розв'язання.  

ЗАДАЧА №4 На виготовлення мечів для Іллі Муромця, Альоші Поповича та Добрині Микитича пішло 250 пудів заліза. Меч Іллі Муромця у 2 рази важчий за м...
Слайд № 22

ЗАДАЧА №4 На виготовлення мечів для Іллі Муромця, Альоші Поповича та Добрині Микитича пішло 250 пудів заліза. Меч Іллі Муромця у 2 рази важчий за меч Альоші Поповича, а меч Добрині Микитича на 14 пудів важчий за меч Альоші Поповича. Скільки пудів заліза пішло на меч Іллі Муромця?

Меч І. М. - ? Пудів, у 2 рази > Меч А. П. - ? пудів Меч Д. М. - ? Пудів? на 14 пудів > Нехай меч Альоші Поповича важить х пудів, тоді меч Іллі Муро...
Слайд № 23

Меч І. М. - ? Пудів, у 2 рази > Меч А. П. - ? пудів Меч Д. М. - ? Пудів? на 14 пудів > Нехай меч Альоші Поповича важить х пудів, тоді меч Іллі Муромця – 2х пудів, а меч Добрині Микитича – (х+14) пудів. Разом ці мечі важать (х + 14) + х + 2х пудів. Маємо рівняння: ( х + 14 ) + х + 2х = 250 4х + 14 = 250 4х = 250 - 14 4х = 236 х = 236 : 4 х = 59 Отже, меч Альоші Поповича важить 59 пудів, а на меч Іллі Муромця пішло 2∙59 = 118 пудів. Відповідь: 118 пудів. Розв'язання. 250 пудів

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Підсумок : Послухайте притчу. Йшов мудрець, а назустріч йому три людини, які везли під палаючим сонцем візок з камінням для будівництва. Мудрець зу...
Слайд № 30

Підсумок : Послухайте притчу. Йшов мудрець, а назустріч йому три людини, які везли під палаючим сонцем візок з камінням для будівництва. Мудрець зупинив їх і поставив кожному запитання. У першого запитав: "Що ти робив цілий день?" Той з усмішкою відповів, що цілий день возив кляті камені. У другого запитав: "А що ти робив цілий день?" Той відповів: "Я сумлінно виконував свою роботу". А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням. "А я брав участь в будівництві храму". Нехай кожен сам оцінить свою роботу на уроці.

Розв’язати задачи за допомогою рівняння. 1) Одна сторона трикутника у 5 разів менша за другу і на 28 дм менша за третю. Знайдіть сторони трикутника...
Слайд № 31

Розв’язати задачи за допомогою рівняння. 1) Одна сторона трикутника у 5 разів менша за другу і на 28 дм менша за третю. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр 84 дм. 2) Відстань між двома містами потяг подолав за 7 год, а легковий автомобіль за 3 год. Знайдіть швидкість потяга і швидкість автомобіля, якщо швидкість потяга менша від швидкості автомобіля на 36 км/год. 3) У двох коробках було порівну цукерок. Після того як з першої короб­ки взяли 10 цукерок, а з другої — 28, у першій коробці стало цукерок у 4 рази більше, ніж у другій. Скільки цукерок було в кожній коробці спочатку?

Закінчить речення: Сьогодні я дізнався... Було цікаво... Було складно... Я виконував завдання... Тепер я можу... Вдома мені потрібно…
Слайд № 32

Закінчить речення: Сьогодні я дізнався... Було цікаво... Було складно... Я виконував завдання... Тепер я можу... Вдома мені потрібно…

Дякую всім за увагу!
Слайд № 33

Дякую всім за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.