Презентація уроку "Голосні першого ряду"

Опис документу:
Мета: закріпити поняття «голосні звуки»; вправляти у визначенні голосних звуків за безвучною артикуляцією; розвивати вміння визначати заданий звук серед інших звуків в словах; удосконалювати вмінні визначати наголошений склад; розвивати фонематичний аналіз і синтез, слухову і зорову увагу; корегувати мовне дихання, дрібну моторику; виховувати працьовитість, вміння працювати в колективі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ГОЛОСНІ ПЕРШОГО РЯДУ Е И І У О А
Слайд № 1

ГОЛОСНІ ПЕРШОГО РЯДУ Е И І У О А

Мета: закріпити поняття «голосні звуки»; вправляти у визначенні голосних звуків за безвучною артикуляцією; розвивати вміння визначати заданий звук ...
Слайд № 2

Мета: закріпити поняття «голосні звуки»; вправляти у визначенні голосних звуків за безвучною артикуляцією; розвивати вміння визначати заданий звук серед інших звуків в словах; удосконалювати вмінні визначати наголошений склад; розвивати фонематичний аналіз і синтез, слухову і зорову увагу; корегувати мовне дихання, дрібну моторику; виховувати працьовитість, вміння працювати в колективі.

Психогімнастика «Радість по колу»
Слайд № 3

Психогімнастика «Радість по колу»

ТАК НІ Мозковий штурм
Слайд № 4

ТАК НІ Мозковий штурм

Слайд № 5

Фонетична розминка
Слайд № 6

Фонетична розминка

Слайд № 7

Гра «Ходилки»
Слайд № 8

Гра «Ходилки»

Гра «Зачаровані звуки»
Слайд № 9

Гра «Зачаровані звуки»

А ГРАК Вправа: Підняти картку із буквою, що позначає голосний звук, який почули у слові.
Слайд № 10

А ГРАК Вправа: Підняти картку із буквою, що позначає голосний звук, який почули у слові.

Пальчикова вправа
Слайд № 11

Пальчикова вправа

Т . Р Т Л . СТ Гра « Загубився звук»
Слайд № 12

Т . Р Т Л . СТ Гра « Загубився звук»

Змагання «Хто швидше збере слово»
Слайд № 13

Змагання «Хто швидше збере слово»

Гра «Поремонтуй слова» л, о, м, и а, а, ш, ф а, к, у, р б, а, а, н, н а, в, д н, с, и у, к, ж е, д, м
Слайд № 14

Гра «Поремонтуй слова» л, о, м, и а, а, ш, ф а, к, у, р б, а, а, н, н а, в, д н, с, и у, к, ж е, д, м

ПАВУК Завдання: відгадати загадки, зобразити слово схематично. а у
Слайд № 15

ПАВУК Завдання: відгадати загадки, зобразити слово схематично. а у

Фізкультхвилинка «Австралійський дощ»
Слайд № 16

Фізкультхвилинка «Австралійський дощ»

КА ВУН ВА ША ЖАН БАН МІНЬ Гра «Розгубилися склади»
Слайд № 17

КА ВУН ВА ША ЖАН БАН МІНЬ Гра «Розгубилися склади»

Завдання: розкласти слова відповідно до наголошеного складу.
Слайд № 18

Завдання: розкласти слова відповідно до наголошеного складу.

Складання речень за поданим малюнком і схемою.
Слайд № 19

Складання речень за поданим малюнком і схемою.

листя, Під, сухе, лежало, деревами. сніжинки, В, кружляють, повітрі, легенькі, Командне змагання: «Відновити деформовані речення.
Слайд № 20

листя, Під, сухе, лежало, деревами. сніжинки, В, кружляють, повітрі, легенькі, Командне змагання: «Відновити деформовані речення.

Читання. Вправа «Стрибок – зупинка»
Слайд № 21

Читання. Вправа «Стрибок – зупинка»

А О І У Е И
Слайд № 22

А О І У Е И

Інтерактивна технологія “Рефлексія”. Зробимо останній крок - підсумуємо урок.
Слайд № 23

Інтерактивна технологія “Рефлексія”. Зробимо останній крок - підсумуємо урок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!