Презентація "Уроки комедії Мольєра"

Опис документу:
Вчити учнів визначати засоби творення комічного у творі, робити узагальнення і висновки; розвивати зв’язне мовлення, навички критичного мислення, артистичні здібності учнів; визначити основну настанову класицизму – виховувати глядача; розкрити виховний потенціал п’єси Мольєра

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
РМ № 1. Усний твір-міркування на тему: “Чим актуальна комедія Мольєра “Міщанин-шляхтич” для сьогодення?”
Слайд № 1

РМ № 1. Усний твір-міркування на тему: “Чим актуальна комедія Мольєра “Міщанин-шляхтич” для сьогодення?”

Скласти логічний ланцюжок Повчальний характер творів, Моль’єр, 17 століття, класицизм, «Міщанин-шляхтич» - повчальна п’єса 17 століття > класицизм ...
Слайд № 2

Скласти логічний ланцюжок Повчальний характер творів, Моль’єр, 17 століття, класицизм, «Міщанин-шляхтич» - повчальна п’єса 17 століття > класицизм > повчальний характер творів > Моль’єр > «Міщанин-шляхтич» - повчальна п’єса

Основні проблеми, що піднімаються у комедії бажання займати вище становище у суспільстві; одруження по розрахунку; проблема стосунків «батьки – діт...
Слайд № 3

Основні проблеми, що піднімаються у комедії бажання займати вище становище у суспільстві; одруження по розрахунку; проблема стосунків «батьки – діти»; роль грошей у суспільстві; мистецтво і гроші (на прикладі вчителів); подружня вірність і зрада; правда і «брехня у спасіння» тощо

Завдання: з наведеного переліку афоризмів вибрати ті, що підходять комусь із персонажів комедії «Міщанин-шляхтич» В людях не так смішні якості, яки...
Слайд № 4

Завдання: з наведеного переліку афоризмів вибрати ті, що підходять комусь із персонажів комедії «Міщанин-шляхтич» В людях не так смішні якості, якими вони наділені, як ті, на які вони претендують. Найбільший подвиг дружби не в тому, щоб показати другові наші недоліки, а в тому, щоб відкрити йому очі на його власні. Як тільки дурень похвалить нас, він вже не видається нам таким дурнеем. Будь яка пристрасть підштовхує до помилок, але до найбільш дурних підштовхує кохання. Можна дати іншому корисну пораду, але не можна його навчити розумній поведінці.

Структура твору-роздуму 1.Теза 2. Аргументи. 3. Приклад з літератури чи інших видів мистецтва. 4. Приклад з історії, суспільно-політичного чи власн...
Слайд № 5

Структура твору-роздуму 1.Теза 2. Аргументи. 3. Приклад з літератури чи інших видів мистецтва. 4. Приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя. 5. Висновок.

Спеціальні слова й вирази у творі-роздумі Я вважаю, … Мені здається, що … На мою думку, … На моє переконання, … Моя точка зору на цю проблему така:...
Слайд № 6

Спеціальні слова й вирази у творі-роздумі Я вважаю, … Мені здається, що … На мою думку, … На моє переконання, … Моя точка зору на цю проблему така: …АргументиЯ так вважаю, тому що … Чому я так думаю? Тому що … Аргументом на користь моєї думки може бути те, що … До того ж … Довести своє твердження я можу такими аргументами: по-перше, …, а по-друге, … На користь моєї думки можу навести такі аргументи: … Моє переконання ґрунтується на тому, що, по-перше, …,а по-друге, … Хоч моя думка, можливо, видається дивною, спробую переконати вас такими аргументами: …

Приклади На згадку приходить герой … У зв’язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір … Яскравим прикладом саме такого розуміння … особисто дл...
Слайд № 7

Приклади На згадку приходить герой … У зв’язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір … Яскравим прикладом саме такого розуміння … особисто для мене є … Проблема … є дуже актуальною, тому багато прикладів її розв’язання дає саме життя. Говорячи про … , не можна не згадати … Повертаючись до думки про … , можу навести такий приклад: … Як я вже зазначав, … Щодо цього яскравим прикладом є образ … з твору … Тема мого роздуму порушується у творі … . Там … Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой … з твору … Історія також дає багато прикладів … Один із них – … Згадаймо постать видатного … Захоплює його … Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що … Хочу навести приклад із власного життя

Висновок Отже, можна дійти висновку, що … Підсумовуючи, можна зазначити: … Таким чином, можна зробити висновок, що … Отже, бачимо, що … На завершен...
Слайд № 8

Висновок Отже, можна дійти висновку, що … Підсумовуючи, можна зазначити: … Таким чином, можна зробити висновок, що … Отже, бачимо, що … На завершення свого роздуму підсумую: Вирази для зв’язку думок По-перше, по-друге, … Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що … Як я вже стверджував, … Як уже зазначалося, … Як можна побачити, …

План дій для формулювання тези 1. Уважно прочитати й осмислити назву твору. 2. Вирішити, чи ви погоджуєтеся з тезою, чи спростовуєте її. 3. Якщо це...
Слайд № 9

План дій для формулювання тези 1. Уважно прочитати й осмислити назву твору. 2. Вирішити, чи ви погоджуєтеся з тезою, чи спростовуєте її. 3. Якщо це цитата й ви впевнені, що точно знаєте, хто її автор, додати невеликий коментар. 4. Спробувати переформулювати тезу своїми словами. 5. Не забути про обов’язкові вирази, потрібні для вираження власної думки.

План дій для формулювання тези 1. Уважно прочитати й осмислити назву твору. 2. Вирішити, чи ви погоджуєтеся з тезою, чи спростовуєте її. 3. Якщо це...
Слайд № 10

План дій для формулювання тези 1. Уважно прочитати й осмислити назву твору. 2. Вирішити, чи ви погоджуєтеся з тезою, чи спростовуєте її. 3. Якщо це цитата й ви впевнені, що точно знаєте, хто її автор, додати невеликий коментар. 4. Спробувати переформулювати тезу своїми словами. 5. Не забути про обов’язкові вирази, потрібні для вираження власної думки.

Домашнє завдання написати листа пану Мольєру з враженням про його комедію.
Слайд № 11

Домашнє завдання написати листа пану Мольєру з враженням про його комедію.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!