Презентація. Урок 5. Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків

Опис документу:
Урок 5. Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків Мета: вчити учнів спостерігати за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків, упізнавати голосні звуки на слух та за вимовною ознакою (відсутність перешкоди на шляху видихуваного повітря), перелічувати їх; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]
Слайд № 1

Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]

Хвилинка каліграфії Лл ел ал лю ли ля вл Ле Лю іл Леле́ка ліні́йка ля́лька Пилип біля липи очима глипа
Слайд № 2

Хвилинка каліграфії Лл ел ал лю ли ля вл Ле Лю іл Леле́ка ліні́йка ля́лька Пилип біля липи очима глипа

Поділіть для переносу лелека, лінійка, лялька Доберіть до слова глипа близьке за значенням слово
Слайд № 3

Поділіть для переносу лелека, лінійка, лялька Доберіть до слова глипа близьке за значенням слово

Словникова робота Д _ кт _ нт з _ вд _ нн _ в _ вт _ р _ к ч _ т _ нн _
Слайд № 4

Словникова робота Д _ кт _ нт з _ вд _ нн _ в _ вт _ р _ к ч _ т _ нн _

Знання про звуки
Слайд № 5

Знання про звуки

Знання про букви
Слайд № 6

Знання про букви

Учу я звуки голосні. Чому так весело мені? Бо вчу я звуки голосні. Їх рівно шість. Я всі назву: А, І та Е, О, И та У Вірш
Слайд № 7

Учу я звуки голосні. Чому так весело мені? Бо вчу я звуки голосні. Їх рівно шість. Я всі назву: А, І та Е, О, И та У Вірш

Знак [ ] схованка для звуків [а], [о], [у], [е], [и], [і] Голосні звуки 6
Слайд № 8

Знак [ ] схованка для звуків [а], [о], [у], [е], [и], [і] Голосні звуки 6

Вимовте подані звуки [с], [а], [о], [к], [у], [м], [л], [и], [е], [р], [дз], [н], [в]
Слайд № 9

Вимовте подані звуки [с], [а], [о], [к], [у], [м], [л], [и], [е], [р], [дз], [н], [в]

Вимовляй правильно! Наша Міла рук не мила, за сніданок вранці сіла. Загукали дітки хором: — З милом рук не мити — сором! — Та не бійся, мила Міло, ...
Слайд № 10

Вимовляй правильно! Наша Міла рук не мила, за сніданок вранці сіла. Загукали дітки хором: — З милом рук не мити — сором! — Та не бійся, мила Міло, тільки руки вимий з милом

Заіскрились в лузі роси. Заспівали в росах коси, і синочкові не спиться, коли в тата косовиця Вимовляй правильно!
Слайд № 11

Заіскрились в лузі роси. Заспівали в росах коси, і синочкові не спиться, коли в тата косовиця Вимовляй правильно!

Гра «Добери словечко» Зразок: Слава — слива Булка Дим Крук Бак Сила Білка Дім Крик Бік Сіла Нірка Лис Лук Лад Мир Нирка Ліс Лак Лід Мур
Слайд № 12

Гра «Добери словечко» Зразок: Слава — слива Булка Дим Крук Бак Сила Білка Дім Крик Бік Сіла Нірка Лис Лук Лад Мир Нирка Ліс Лак Лід Мур

Продовжіть речення: Звуки ми ... вимовляємо, чуємо Букви ми ... бачимо, читаємо, пишемо
Слайд № 13

Продовжіть речення: Звуки ми ... вимовляємо, чуємо Букви ми ... бачимо, читаємо, пишемо

Домашнє завдання С. 10, вправа 2.
Слайд № 14

Домашнє завдання С. 10, вправа 2.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.