Презентація. Урок 30. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення

Опис документу:
Урок 30. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення Мета: закріплювати знання про позначення м’якості приголосних знаком м’якшення; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слова; виховувати уважність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення
Слайд № 1

Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення

Хвилинка каліграфії Ньк ськ зьк цьк льн Маленький сільський козацький
Слайд № 2

Хвилинка каліграфії Ньк ськ зьк цьк льн Маленький сільський козацький

Доповніть речення Від нашого села до Києва далеко, а до Харкова — ...
Слайд № 3

Доповніть речення Від нашого села до Києва далеко, а до Харкова — ...

Прочитайте. Знайдіть і виправте помилки Осінь, окун, пенки, пальто, серпень, тільки, у ньйого, сьйогодні, альбом, колори, тінь, маленький, знайомий...
Слайд № 4

Прочитайте. Знайдіть і виправте помилки Осінь, окун, пенки, пальто, серпень, тільки, у ньйого, сьйогодні, альбом, колори, тінь, маленький, знайомий, бадьорий, синька Осінь, окун, пенки, пальто, серпень, тільки, у ньйого, сьйогодні, альбом, колори, тінь, маленький, знайомий, бадьорий, синька

З окремими словами (на вибір) складіть розповідне, питальне і спонукальне речення. Запишіть їх Завдання
Слайд № 5

З окремими словами (на вибір) складіть розповідне, питальне і спонукальне речення. Запишіть їх Завдання

Вправа 1 Прочитайте загадку. Зі словом-відгадкою складіть речення
Слайд № 6

Вправа 1 Прочитайте загадку. Зі словом-відгадкою складіть речення

Вправа 2 Прочитайте текст. Спишіть другий абзац, уставляючи пропущені букви
Слайд № 7

Вправа 2 Прочитайте текст. Спишіть другий абзац, уставляючи пропущені букви

Вправа 3 Прочитайте слова лівої колонки. Доберіть до них слова, які відповідають на питання який?.
Слайд № 8

Вправа 3 Прочитайте слова лівої колонки. Доберіть до них слова, які відповідають на питання який?.

Фізкультхвилинка
Слайд № 9

Фізкультхвилинка

Робота над загадкою У траві лежить клубок, В ньому безліч голочок
Слайд № 10

Робота над загадкою У траві лежить клубок, В ньому безліч голочок

Зробіть звукову модель слова Їжак
Слайд № 11

Зробіть звукову модель слова Їжак

Опишіть їжачка за запитаннями та опорними словами 1) Яка це тварина? 2) Де живе? 3) Яка в нього шубка? 4) Який носик? 5) Які очі? 6) Які ніжки? Опо...
Слайд № 12

Опишіть їжачка за запитаннями та опорними словами 1) Яка це тварина? 2) Де живе? 3) Яка в нього шубка? 4) Який носик? 5) Які очі? 6) Які ніжки? Опорні слова: з колючок; маленький, гостренький; мов ґудзики

Поясніть такі мовні явища: у слові знака м’якшення немає, а м’які приголосні є; букви у немає, а звук [у] є
Слайд № 13

Поясніть такі мовні явища: у слові знака м’якшення немає, а м’які приголосні є; букви у немає, а звук [у] є

Домашнє завдання С. 44, вправа 3.
Слайд № 14

Домашнє завдання С. 44, вправа 3.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.