Презентація. Урок 23. Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

Опис документу:
Урок 23. Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів Мета: навчати учнів правильно вимовляти слова з дзвінкими приголосними; розвивати орфоепічну чіткість, навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати уважність, старанність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дзвінкі і глухі приголосні звуки
Слайд № 1

Дзвінкі і глухі приголосні звуки

Хвилинка каліграфії Юю юр ою ють тю Юк лю тю Юл юш Ю́рта ю́нга Ю́лія тюльпа́н Юля юшку вранці їла
Слайд № 2

Хвилинка каліграфії Юю юр ою ють тю Юк лю тю Юл юш Ю́рта ю́нга Ю́лія тюльпа́н Юля юшку вранці їла

Юрта, юнга Тюльпан Однаково Відповіді на запитання
Слайд № 3

Юрта, юнга Тюльпан Однаково Відповіді на запитання

Юшку, вранці Вранці Юля, їла Відповіді на запитання
Слайд № 4

Юшку, вранці Вранці Юля, їла Відповіді на запитання

Прочитайте вірш Хміль і джміль По тичині в’ється хміль. Біля хмелю в’ється джміль
Слайд № 5

Прочитайте вірш Хміль і джміль По тичині в’ється хміль. Біля хмелю в’ється джміль

— Шу-шу-шу,— шумкоче хміль. — Дзу-дзу-дзу,— дзумкоче джміль Прочитайте вірш
Слайд № 6

— Шу-шу-шу,— шумкоче хміль. — Дзу-дзу-дзу,— дзумкоче джміль Прочитайте вірш

Ми стояли поблизу, шум той слухали внизу. Я сказав: — Шумкоче хміль! — Ти сказав: — Дзумкоче джміль! Прочитайте вірш
Слайд № 7

Ми стояли поблизу, шум той слухали внизу. Я сказав: — Шумкоче хміль! — Ти сказав: — Дзумкоче джміль! Прочитайте вірш

Як ви розумієте значення слова? в’ється
Слайд № 8

Як ви розумієте значення слова? в’ється

Гра «Утвори словосполучення» Біб степ віз вус гриб грип гарбуз ананас дуб стовп хмиз абрикос зуб суп в’яз рис хліб короп мороз ліс
Слайд № 9

Гра «Утвори словосполучення» Біб степ віз вус гриб грип гарбуз ананас дуб стовп хмиз абрикос зуб суп в’яз рис хліб короп мороз ліс

Зразок Зелений біб
Слайд № 10

Зразок Зелений біб

Робота над прислів’ями До доброї криниці стежка утоптана. Щоб рибку їсти, треба в воду лізти
Слайд № 11

Робота над прислів’ями До доброї криниці стежка утоптана. Щоб рибку їсти, треба в воду лізти

Творче списування ___ засипало сніжком. ____ усю зиму лапу смокче Слова для довідок: ведмідь, стежки
Слайд № 12

Творче списування ___ засипало сніжком. ____ усю зиму лапу смокче Слова для довідок: ведмідь, стежки

Виділіть «зайвий» звук із таких груп: [а], [о], [у], [ж], [і], [и]; [б], [д], [ж], [з], [к], [г], [дж], [дз]
Слайд № 13

Виділіть «зайвий» звук із таких груп: [а], [о], [у], [ж], [і], [и]; [б], [д], [ж], [з], [к], [г], [дж], [дз]

Домашнє завдання С. 34, вправа 1.
Слайд № 14

Домашнє завдання С. 34, вправа 1.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн