Презентація. Урок 17. Буква щ

Опис документу:
Урок 17. Буква щ Мета: уточнити і закріпити знання учнів про букву щ і звуки, які вона позначає; розвивати вміння ділити слова на склади, виконувати звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Буква щ
Слайд № 1

Буква щ

Хвилинка каліграфії Щщ ща ще щу щи Щиглик щедрий щирий
Слайд № 2

Хвилинка каліграфії Щщ ща ще щу щи Щиглик щедрий щирий

Прочитайте вірш Сидить горобець на сосні. Заснув і упав уві сні. Якби не упав уві сні — Сидів би він ще на сосні
Слайд № 3

Прочитайте вірш Сидить горобець на сосні. Заснув і упав уві сні. Якби не упав уві сні — Сидів би він ще на сосні

Замініть звук [ш] звукосполученням [шч] Пишу пищу, шипучий щипучий шабель щабель, ширити щирити, плюш плющ Пишу пищу, шипучий щипучий шабель щабель...
Слайд № 4

Замініть звук [ш] звукосполученням [шч] Пишу пищу, шипучий щипучий шабель щабель, ширити щирити, плюш плющ Пишу пищу, шипучий щипучий шабель щабель, ширити щирити, плюш плющ

Вправа 1 Прочитайте загадку. Зробіть звукову схему цього слова
Слайд № 5

Вправа 1 Прочитайте загадку. Зробіть звукову схему цього слова

Буква щ завжди позначає два звуки [ш] та [ч] Зверніть увагу!
Слайд № 6

Буква щ завжди позначає два звуки [ш] та [ч] Зверніть увагу!

Вправа 2 Прочитайте текст. Прочитайте заголовок до тексту. Спишіть останній абзац
Слайд № 7

Вправа 2 Прочитайте текст. Прочитайте заголовок до тексту. Спишіть останній абзац

Вправа 3 Прочитайте вірш. Спишіть. Продовжіть речення
Слайд № 8

Вправа 3 Прочитайте вірш. Спишіть. Продовжіть речення

Фізкультхвилинка
Слайд № 9

Фізкультхвилинка

Оберіть рядок, у якому слова розташовані в алфавітному порядку 1) кріп, помідор, морква, огірок, цибуля; 2) кріп, цибуля, помідор, морква, огірок;
Слайд № 10

Оберіть рядок, у якому слова розташовані в алфавітному порядку 1) кріп, помідор, морква, огірок, цибуля; 2) кріп, цибуля, помідор, морква, огірок;

3) кріп, морква, огірок, помідор, цибуля; 4) кріп, огірок, помідор, морква, цибуля Оберіть рядок, у якому слова розташовані в алфавітному порядку
Слайд № 11

3) кріп, морква, огірок, помідор, цибуля; 4) кріп, огірок, помідор, морква, цибуля Оберіть рядок, у якому слова розташовані в алфавітному порядку

Робота над акровіршем Стовпами кожен його ноги називає, Ламається усе, на що нога ступає. Охоче ця тварина людям помагає. Ношу хоботом великим піді...
Слайд № 12

Робота над акровіршем Стовпами кожен його ноги називає, Ламається усе, на що нога ступає. Охоче ця тварина людям помагає. Ношу хоботом великим підіймає

Складіть опис слона 1) Яка це тварина? 2) Якого кольору в нього шерсть? 3) Які вуха? 4) Що є в нього особливого? 5) Які ноги? 6) Які очі? 7) Корисн...
Слайд № 13

Складіть опис слона 1) Яка це тварина? 2) Якого кольору в нього шерсть? 3) Які вуха? 4) Що є в нього особливого? 5) Які ноги? 6) Які очі? 7) Корисна ця тварина чи ні? Чим? Слова для довідки: велика, сіра; схожі на величезне листя; довгий хобот; як стовпи; маленькі, але добрі-добрі

Домашнє завдання С. 27.
Слайд № 14

Домашнє завдання С. 27.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.