Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Буква щ
Хвилинка каліграфії Щщ ща ще щу щи Щиглик щедрий щирий
Прочитайте вірш Сидить горобець на сосні. Заснув і упав уві сні. Якби не упав уві сні — Сидів би він ще на сосні
Замініть звук [ш] звукосполученням [шч] Пишу пищу, шипучий щипучий шабель щабель, ширити щирити, плюш плющ Пишу пищу, шипучий щипучий шабель щабель, ширити щирити, плюш плющ
Вправа 1 Прочитайте загадку. Зробіть звукову схему цього слова
Буква щ завжди позначає два звуки [ш] та [ч] Зверніть увагу!
Вправа 2 Прочитайте текст. Прочитайте заголовок до тексту. Спишіть останній абзац
Вправа 3 Прочитайте вірш. Спишіть. Продовжіть речення
Фізкультхвилинка
Оберіть рядок, у якому слова розташовані в алфавітному порядку 1) кріп, помідор, морква, огірок, цибуля; 2) кріп, цибуля, помідор, морква, огірок;
3) кріп, морква, огірок, помідор, цибуля; 4) кріп, огірок, помідор, морква, цибуля Оберіть рядок, у якому слова розташовані в алфавітному порядку
Робота над акровіршем Стовпами кожен його ноги називає, Ламається усе, на що нога ступає. Охоче ця тварина людям помагає. Ношу хоботом великим підіймає
Складіть опис слона 1) Яка це тварина? 2) Якого кольору в нього шерсть? 3) Які вуха? 4) Що є в нього особливого? 5) Які ноги? 6) Які очі? 7) Корисна ця тварина чи ні? Чим? Слова для довідки: велика, сіра; схожі на величезне листя; довгий хобот; як стовпи; маленькі, але добрі-добрі
Домашнє завдання С. 27.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»