Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація та розробка уроку німецької мови для 7 класу "Was fressen die Tiere?" та презентація до нього

Презентація та розробка уроку німецької мови для 7 класу "Was fressen die Tiere?" та презентація до нього

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BS643554
За публікацію цієї методичної розробки Винник Олена Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №BS643554
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

німецька мова 7 клас

Тема уроку: Was fressen die Tiere?

Мета уроку

Практична:

1.Автоматизувати навички вживання нових лексичних одиниць der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beißen

2.Навчити учнів знаходити речення в минулому часі, правильно їх перекладати, будувати речення в перфекті

3.Сформувати вміння діалогічного мовлення (обмін репліками) за темою про догляд за тваринами.

Освітня: навчити учнів логічно будувати усну розповідь з використанням речень в минулому часі.

Розвивальна: розвивати мовленнєві здібності, пам’ять, увагу та мислення учнів.

Виховна: виховувати шанобливе ставлення до тварин, піклування про них.

Обладнання уроку: підручник для 7 кл., презентація до уроку, ноутбук, картинки із зображенням домашніх тварин, дидактичний матеріал

Хід уроку

I Початковий етап уроку.

І. Організаційний момент. . Слайд 1-2

Привітання вчителя. Бесіда з черговим. Повідомлення практичних цілей уроку.

L.: Guten Tag, Kinderl Sch.: Guten Tagl

Ist die Klasse zur Stunde bereit? Ja! Ja!

II.Фонетична зарядка. Слайд 3

Мета: удосконалення навичок вимови, розвиток умінь аудіювання.

Методичні прийоми: читання тексту вірша з презентації

L.: Lest den Text !

ІІІ. Wiederholen wir die Lexik Слайд 4-9

IV. Kontrolle die Hausaufgabe Слайд 10 (das Gedicht auswendig)

V. Основна частина уроку.

I.Активізація нових лексичних одиниць в усному мовленні.

Мета: автоматизувати навички вживання лексичних одиниць у реченнях.

Cлайди 11-16

ІІ. Grammatik über Perfekt Cлайди 17-19

VІ.Фізкультпауза. Слайд 20

Мета: дати учням змогу відпочити.

Методичний прийом: пантоміма — зображення дій під музику- ПОКАЗ ВІДЕОРОЛИКА ПРО ПІНГВІНІВ

VІІ.Закріплення вивченого матеріалу Слайди 22-24

- nennen Infinitiv

-was machen die Tiere

- ergänze die Sätze

VІІІ. Робота в парах Слайд 25

ІХ. Робота з підручником Слайд 26

IІІ. Заключна частина уроку

І.Пояснення домашнього завдання. Cлайд 27

Учитель пояснює і записує домашнє завдання на дошці, учні — в щоденники.

ІІ.Підсумки уроку. Cлайд 28

Учитель ставить оцінки в журнал і щоденники, мотивуючи їх оцінювання, самоооцінювання, взаємооцінювання.

L.: Steht auf! Die Stunde ist zu Ende!

Дидактичний матеріал

Aufgabe 1

Sucht und findet die Gränze der Wörter und Sätze

MEINOPAUNDMEINEOMAWOHNENIMDORFSIEHABENVIELETIEREKUHZIEGEZWEISCHAFEFÜNFENTEVIELEKÜKEN

Aufgabe 1

Sucht und findet die Gränze der Wörter und Sätze

MEINOPAUNDMEINEOMAWOHNENIMDORFSIEHABENVIELETIEREKUHZIEGEZWEISCHAFEFÜNFENTEVIELEKÜKEN

Aufgabe 1

Sucht und findet die Gränze der Wörter und Sätze

MEINOPAUNDMEINEOMAWOHNENIMDORFSIEHABENVIELETIEREKUHZIEGEZWEISCHAFEFÜNFENTEVIELEKÜKEN

Aufgabe 2

Teilen Sie auf Wildtiere und Haustiere

(der Elefant, das Pferd, die Kuh, der Affe, der Tiger, das Huhn, die Ente, die Gans, das Schaf, die Ziege, der Fuchs, der Hahn)

Aufgabe 2

Teilen Sie auf Wildtiere und Haustiere

(der Elefant, das Pferd, die Kuh, der Affe, der Tiger, das Huhn, die Ente, die Gans, das Schaf, die Ziege, der Fuchs, der Hahn)

Aufgabe 2

Teilen Sie auf Wildtiere und Haustiere

(der Elefant, das Pferd, die Kuh, der Affe, der Tiger, das Huhn, die Ente, die Gans, das Schaf, die Ziege, der Fuchs, der Hahn)

Aufgabe 3

Welches Wort passt nicht in die Reihe?

  1. Ziege, Schafe, Papagei, Schwein

  2. laufen, geschrieben, interessiert, gefragt

  3. Wolf, Igel, Gepard, Kuh

  4. piepen, beißen, bellen, essen

Aufgabe 3

Welches Wort passt nicht in die Reihe?

  1. Ziege, Schafe, Papagei, Schwein

  2. laufen, geschrieben, interessiert, gefragt

  3. Wolf, Igel, Gepard, Kuh

  4. piepen, beißen, bellen, essen

Aufgabe 3

Welches Wort passt nicht in die Reihe?

  1. Ziege, Schafe, Papagei, Schwein

  2. laufen, geschrieben, interessiert, gefragt

  3. Wolf, Igel, Gepard, Kuh

  4. piepen, beißen, bellen, essen

Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація та розробка комбінованого уроку для ввведення нових лексичних одиниць з теми, вивчення граматики про утворення складної форми минулого часу
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    3971
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    BS643554
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BS643554
За публікацію цієї методичної розробки Винник Олена Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №BS643554
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти