і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація та розробка уроку німецької мови для 7 класу "Was fressen die Tiere?" та презентація до нього

Презентація та розробка уроку німецької мови для 7 класу "Was fressen die Tiere?" та презентація до нього

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BS643554
За публікацію цієї методичної розробки Винник Олена Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №BS643554
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

німецька мова 7 клас

Тема уроку: Was fressen die Tiere?

Мета уроку

Практична:

1.Автоматизувати навички вживання нових лексичних одиниць der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beißen

2.Навчити учнів знаходити речення в минулому часі, правильно їх перекладати, будувати речення в перфекті

3.Сформувати вміння діалогічного мовлення (обмін репліками) за темою про догляд за тваринами.

Освітня: навчити учнів логічно будувати усну розповідь з використанням речень в минулому часі.

Розвивальна: розвивати мовленнєві здібності, пам’ять, увагу та мислення учнів.

Виховна: виховувати шанобливе ставлення до тварин, піклування про них.

Обладнання уроку: підручник для 7 кл., презентація до уроку, ноутбук, картинки із зображенням домашніх тварин, дидактичний матеріал

Хід уроку

I Початковий етап уроку.

І. Організаційний момент. . Слайд 1-2

Привітання вчителя. Бесіда з черговим. Повідомлення практичних цілей уроку.

L.: Guten Tag, Kinderl Sch.: Guten Tagl

Ist die Klasse zur Stunde bereit? Ja! Ja!

II.Фонетична зарядка. Слайд 3

Мета: удосконалення навичок вимови, розвиток умінь аудіювання.

Методичні прийоми: читання тексту вірша з презентації

L.: Lest den Text !

ІІІ. Wiederholen wir die Lexik Слайд 4-9

IV. Kontrolle die Hausaufgabe Слайд 10 (das Gedicht auswendig)

V. Основна частина уроку.

I.Активізація нових лексичних одиниць в усному мовленні.

Мета: автоматизувати навички вживання лексичних одиниць у реченнях.

Cлайди 11-16

ІІ. Grammatik über Perfekt Cлайди 17-19

VІ.Фізкультпауза. Слайд 20

Мета: дати учням змогу відпочити.

Методичний прийом: пантоміма — зображення дій під музику- ПОКАЗ ВІДЕОРОЛИКА ПРО ПІНГВІНІВ

VІІ.Закріплення вивченого матеріалу Слайди 22-24

- nennen Infinitiv

-was machen die Tiere

- ergänze die Sätze

VІІІ. Робота в парах Слайд 25

ІХ. Робота з підручником Слайд 26

IІІ. Заключна частина уроку

І.Пояснення домашнього завдання. Cлайд 27

Учитель пояснює і записує домашнє завдання на дошці, учні — в щоденники.

ІІ.Підсумки уроку. Cлайд 28

Учитель ставить оцінки в журнал і щоденники, мотивуючи їх оцінювання, самоооцінювання, взаємооцінювання.

L.: Steht auf! Die Stunde ist zu Ende!

Дидактичний матеріал

Aufgabe 1

Sucht und findet die Gränze der Wörter und Sätze

MEINOPAUNDMEINEOMAWOHNENIMDORFSIEHABENVIELETIEREKUHZIEGEZWEISCHAFEFÜNFENTEVIELEKÜKEN

Aufgabe 1

Sucht und findet die Gränze der Wörter und Sätze

MEINOPAUNDMEINEOMAWOHNENIMDORFSIEHABENVIELETIEREKUHZIEGEZWEISCHAFEFÜNFENTEVIELEKÜKEN

Aufgabe 1

Sucht und findet die Gränze der Wörter und Sätze

MEINOPAUNDMEINEOMAWOHNENIMDORFSIEHABENVIELETIEREKUHZIEGEZWEISCHAFEFÜNFENTEVIELEKÜKEN

Aufgabe 2

Teilen Sie auf Wildtiere und Haustiere

(der Elefant, das Pferd, die Kuh, der Affe, der Tiger, das Huhn, die Ente, die Gans, das Schaf, die Ziege, der Fuchs, der Hahn)

Aufgabe 2

Teilen Sie auf Wildtiere und Haustiere

(der Elefant, das Pferd, die Kuh, der Affe, der Tiger, das Huhn, die Ente, die Gans, das Schaf, die Ziege, der Fuchs, der Hahn)

Aufgabe 2

Teilen Sie auf Wildtiere und Haustiere

(der Elefant, das Pferd, die Kuh, der Affe, der Tiger, das Huhn, die Ente, die Gans, das Schaf, die Ziege, der Fuchs, der Hahn)

Aufgabe 3

Welches Wort passt nicht in die Reihe?

  1. Ziege, Schafe, Papagei, Schwein

  2. laufen, geschrieben, interessiert, gefragt

  3. Wolf, Igel, Gepard, Kuh

  4. piepen, beißen, bellen, essen

Aufgabe 3

Welches Wort passt nicht in die Reihe?

  1. Ziege, Schafe, Papagei, Schwein

  2. laufen, geschrieben, interessiert, gefragt

  3. Wolf, Igel, Gepard, Kuh

  4. piepen, beißen, bellen, essen

Aufgabe 3

Welches Wort passt nicht in die Reihe?

  1. Ziege, Schafe, Papagei, Schwein

  2. laufen, geschrieben, interessiert, gefragt

  3. Wolf, Igel, Gepard, Kuh

  4. piepen, beißen, bellen, essen

Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Was fressen die Tiere? Konjugation der Verben im Perfekt

Слайд № 2

Mundgymnastik Ene, bene, biegen, der Papagei kann fliegen. Ene, bene, blettern, Der Affe kann klettern.

Слайд № 3

Wiederholen wir die Lexik über Tiere!!!

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Prüfen wir die Hausaufgabe

Слайд № 10

Lernen neue Lexik !!!

Слайд № 11

der der Hamster

Слайд № 12

der Kanarienvogel

Слайд № 13

der Das Kaninchen

Слайд № 14

das Korn der Kern

Слайд № 15

beißen

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Die Turnpause

Слайд № 20

Machen wir Übungen

Слайд № 21

Nennen Infinitiv

Слайд № 22

der Hund bellen die Katze beißen der Papagei fliegen der Kanarienvogel miauen der Hamster piepen die Maus singen das Pferd sprechen das Kaninchen laufen www Was machen die Tiere ?

Слайд № 23

Ergänze die Sätze! Der Hund frisst gern… Der Hamster frisst gern… Der Papagei beißt gern… Das Kaninchen frisst gern… Der Kanarienvogel beißt gern… Die Katze frisst gern… Die Kuh frisst gern…

Слайд № 24

Die Arbeit zu zweit

Слайд № 25

Die Arbeit mit dem Buch

Слайд № 26

Die neue Wörter lernen; Text „Skalar“ St. 112(übersetzen) Die Hausaufgabe

Слайд № 27

*

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація та розробка комбінованого уроку для ввведення нових лексичних одиниць з теми, вивчення граматики про утворення складної форми минулого часу
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    3902
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    BS643554
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BS643554
За публікацію цієї методичної розробки Винник Олена Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №BS643554
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти