Презентація "Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання"

Опис документу:
Інформатика не схожа ні на один шкільний предмет ні по змістовній частині, ні по цілях навчання; завдання, що вирішуються при вивченні інформатики, відносяться і до інших наочних галузей знань, через що вивчення інформатики завжди має міжпредметний характер.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.
Слайд № 1

Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.

Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками.
Слайд № 2

Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками.

Слайд № 3

Чим же особливий урок інформатики? Інформатика не схожа ні на один шкільний предмет ні по змістовній частині, ні по цілях навчання; завдання, що ви...
Слайд № 4

Чим же особливий урок інформатики? Інформатика не схожа ні на один шкільний предмет ні по змістовній частині, ні по цілях навчання; завдання, що вирішуються при вивченні інформатики, відносяться і до інших наочних галузей знань, через що вивчення інформатики завжди має міжпредметний характер.

Персональний комп'ютер використовують як об'єкт вивчення: формуються базові знання і уміння роботи з ПК; в той же час комп'ютер є засобом навчання ...
Слайд № 5

Персональний комп'ютер використовують як об'єкт вивчення: формуються базові знання і уміння роботи з ПК; в той же час комп'ютер є засобом навчання і інструментом для вирішення завдань.  Специфіка уроку інформатики виявляється, передусім, в істотному обсязі практичних робіт з використанням комп'ютера, при якому «контактний час» роботи з комп'ютером становить майже половину уроку.

Виходячи із загальної ідеї сучасних наукових уявлень про урок, його мета носить триєдиний характер і поєднує три взаємопов'язані аспекти-пізнавальн...
Слайд № 6

Виходячи із загальної ідеї сучасних наукових уявлень про урок, його мета носить триєдиний характер і поєднує три взаємопов'язані аспекти-пізнавальний, розвивальний і виховний.

В комп'ютерному класі використовуються фронтальні, групові форми роботи, індивідуальна робота та робота в парах
Слайд № 7

В комп'ютерному класі використовуються фронтальні, групові форми роботи, індивідуальна робота та робота в парах

Фронтальні форми роботи застосовуються при засвоєнні всіма учнями одного і того ж змісту або зразків діяльності. Використання комп'ютера забезпечує...
Слайд № 8

Фронтальні форми роботи застосовуються при засвоєнні всіма учнями одного і того ж змісту або зразків діяльності. Використання комп'ютера забезпечує можливості відтворення учнем діяльності, яка демонструється вчителем.

Можна виділити такі окремі групові види діяльності учнів на уроках інформатики.
Слайд № 9

Можна виділити такі окремі групові види діяльності учнів на уроках інформатики.

Навчання в складі групи  Діяльність учнів є колективною, якщо мета діяльності усвідомлюється як спільна, що потребує об'єднання зусиль всього колек...
Слайд № 10

Навчання в складі групи  Діяльність учнів є колективною, якщо мета діяльності усвідомлюється як спільна, що потребує об'єднання зусиль всього колективу.

Парна робота за комп’ютером - буває корисною на початку навчання або при вивченні нової складної теми. Учень, що працює самостійно за комп'ютером о...
Слайд № 11

Парна робота за комп’ютером - буває корисною на початку навчання або при вивченні нової складної теми. Учень, що працює самостійно за комп'ютером один, може не звернутися за допомогою до вчителя, навіть якщо вона йому необхідна. Виявлено, що для учня допомога товариша виявляється часом доступнішою, ніж допомога вчителя.

Учень замість вчителя -  один чи двоє учнів навчають весь клас, ведуть урок, проводять заняття за комп'ютером, здійснюють допомогу при виконанні пр...
Слайд № 12

Учень замість вчителя -  один чи двоє учнів навчають весь клас, ведуть урок, проводять заняття за комп'ютером, здійснюють допомогу при виконанні практичної роботи.

Один на один з комп’ютером.  Радикальна відмінність цієї форми від класичної індивідуальної самостійної роботи полягає в тому, що в комп'ютері збер...
Слайд № 13

Один на один з комп’ютером.  Радикальна відмінність цієї форми від класичної індивідуальної самостійної роботи полягає в тому, що в комп'ютері зберігаються знання у вигляді програм і наборів даних.

Методи навчання дають відповідь на запитання «Як навчати?»  Метод у перекладі з грецької означає шлях, спосіб.  Методом навчання називають систему ...
Слайд № 14

Методи навчання дають відповідь на запитання «Як навчати?»  Метод у перекладі з грецької означає шлях, спосіб.  Методом навчання називають систему послідовних взаємозв'язаних дій вчителя і учнів, які забезпечують засвоєння змісту освіти і спрямовані на досягнення ними освітніх цілей.

Методи навчання поділяються на: - Наукові методи навчання - Навчальні методи Спільним для всіх підходів є те, що в кожному з них відображається три...
Слайд № 15

Методи навчання поділяються на: - Наукові методи навчання - Навчальні методи Спільним для всіх підходів є те, що в кожному з них відображається три групи ознак, які характеризують: • навчально-пізнавальну діяльність; • педагогічну діяльність; • предмет спільної діяльності учасників педагогічного процесу.

Проблемні методи  Частково-пошуковшй метод  Пошуковий метод  Досліднииький метод  Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів...
Слайд № 16

Проблемні методи  Частково-пошуковшй метод  Пошуковий метод  Досліднииький метод  Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів — індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують протягом певного проміжку часу.

Ефективність уроку визначається мірою адекватності остаточних результатів і мети. Важливо оцінити не тільки знання, вміння і навички як такі, а й ш...
Слайд № 17

Ефективність уроку визначається мірою адекватності остаточних результатів і мети. Важливо оцінити не тільки знання, вміння і навички як такі, а й шляхи їх здобуття: шляхом передавання навчальної інформації з подальшим закріпленням учителем або навчання дітей власної діяльності щодо оволодіння змістом навчального предмета на основі їхньої самостійної діяльності.

Вибір методів навчання, організаційних форм і засобів залежить від поставлених цілей уроку. При цьому кожному методу і прийому мають відповідати пе...
Слайд № 18

Вибір методів навчання, організаційних форм і засобів залежить від поставлених цілей уроку. При цьому кожному методу і прийому мають відповідати певні організаційні форми діяльності учнів на уроці.

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з нами. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою!
Слайд № 19

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з нами. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою!

https://vseosvita.ua/library/model-sucasnogo-uroku-novitni-metodi-ta-pidhodi-do-navcanna-27497.html C:\Users\Laimutis\Desktop\Документ Microsoft Wo...
Слайд № 20

https://vseosvita.ua/library/model-sucasnogo-uroku-novitni-metodi-ta-pidhodi-do-navcanna-27497.html C:\Users\Laimutis\Desktop\Документ Microsoft Word (3).docx http://it-metodist.sfera.org.ua/kolegam/formy-ta-metody-roboty/tipi-ta-vidi-urokiv http://mymathworld4.blogspot.com Використана література

Дякую за увагу!
Слайд № 21

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
2
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!