Презентація "Спостереження в природі: зміст та особливості проведення"

Опис документу:
Спілкування дітей з живою природою дає змогу успішно вирішувати завдання екологічного виховання через засвоєння дітьми доступних їх розумінню залежності у природі, формування ціннісних орієнтацій, ознайомлення з правилами природокористування. Не можна переоцінити роль спостережень у формуванні любові до рідного краю, як однієї з основ національного дитячого садка, в естетичному вихованні, оскільки саме спостереження закладають його основу – формують естетичні враження.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Оболонський НВК Тема : «спостереження в природі: зміст та особливості проведення» Підготувала Вихователь різновікової групи «Рукавичка» Філіп т. м....
Слайд № 1

Оболонський НВК Тема : «спостереження в природі: зміст та особливості проведення» Підготувала Вихователь різновікової групи «Рукавичка» Філіп т. м. 2018 р.

«Людина була і завжди залишається сином природи, й те, що споріднює її з природою, повинно використовуватись для її прилучення до багатств духовної...
Слайд № 2

«Людина була і завжди залишається сином природи, й те, що споріднює її з природою, повинно використовуватись для її прилучення до багатств духовної культури. Світ, що оточує дитину – це перш за все світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Тут, у природі, вічне джерело дитячого розуму» В. Сухомлинський а

Спостереження – це активна форма пізнання навколишнього світу, що має на меті нагромадження фактів початкових уявлень про об’єкти і явища, внаслідо...
Слайд № 3

Спостереження – це активна форма пізнання навколишнього світу, що має на меті нагромадження фактів початкових уявлень про об’єкти і явища, внаслідок чого воно може розглядатися як психічний процес, як пізнавальна діяльність і як метод навчання. За визначенням Б.Г. Ананьєва, спостереження – складна психологічна діяльність, в якій сприймання, мислення і мова об’єднуються в єдиний цілісний акт розумової роботи.

Види спостережень. Види спостережень класифікуються в залежності від: а) тривалості: епізодичні, тривалі; б) дидактичної мети: первинні, повторні, ...
Слайд № 4

Види спостережень. Види спостережень класифікуються в залежності від: а) тривалості: епізодичні, тривалі; б) дидактичної мети: первинні, повторні, заключні, порівняльні; в) способу організації дітей: колективні, індивідуальні. Структура спостереження 1. Підготовчий етап. 2. Початок спостереження /первинні, повторні, заключні мають свою специфіку/. 3. Основний (найтриваліший за часом). 4. Заключний.  

Спостереження в природі – основний метод екологічного виховання дітей дошкільного віку. За час проведення спостережень формується поняття про те, щ...
Слайд № 5

Спостереження в природі – основний метод екологічного виховання дітей дошкільного віку. За час проведення спостережень формується поняття про те, що і рослини, і тварини – живі істоти, вони дихають, п‘ють воду, ростуть. А саме головне, відчувають біль, як людина.

Милування квітами
Слайд № 6

Милування квітами

Як гарно квіти восени цвітуть! Мов зблиснув промінь сонця у тумані! Вони краплини радості несуть, Радіють світлу – бо воно останнє…
Слайд № 7

Як гарно квіти восени цвітуть! Мов зблиснув промінь сонця у тумані! Вони краплини радості несуть, Радіють світлу – бо воно останнє…

Спостереження за крилатими друзями У червоних чоботях, В білому халаті Він весною прилетів І сидить на хаті.
Слайд № 8

Спостереження за крилатими друзями У червоних чоботях, В білому халаті Він весною прилетів І сидить на хаті.

спостереження за свійськими тваринами Мета : надати знання про різновиди свійських тварин, їх зовнішній вигляд, основні біологічні відомості (харчу...
Слайд № 9

спостереження за свійськими тваринами Мета : надати знання про різновиди свійських тварин, їх зовнішній вигляд, основні біологічні відомості (харчування, будову тіла, умови існування, утримання тварин), вміти самостійно називати вимоги щодо догляду за свійськими тваринами, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Спостереження за котиком мета: Продовжувати вчити помічати живі об'єкти під час прогулянки. Уточнити частини тіла кішки ( голова, мордочка, вуса, х...
Слайд № 10

Спостереження за котиком мета: Продовжувати вчити помічати живі об'єкти під час прогулянки. Уточнити частини тіла кішки ( голова, мордочка, вуса, хвіст, лапки, на лапках царапки - кігті). Зовнішній вигляд - пухнаста, м'яка, тепла. Що вміє робити кішка - ходить, любить ловити мишей, нявкає, хлепче молоко, коли її гладять – кішка муркоче, на сонечку лежить – гріється;Формувати добре ставлення до тварин.

Спостереження за равликом Дві антени на маківці, А сама сидить у хатинці, На собі її везе, Дуже повільно повзе.
Слайд № 11

Спостереження за равликом Дві антени на маківці, А сама сидить у хатинці, На собі її везе, Дуже повільно повзе.

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ДЕРЕВАМИ. ПОРІВННЯ «ГОЛОЧОК»- хвоїнок
Слайд № 12

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ДЕРЕВАМИ. ПОРІВННЯ «ГОЛОЧОК»- хвоїнок

СПОСТЕРЕЖННЯ ЗА КАЛИНОЮ Мета: розширити, поглибити, закріпити знання дітей про калину, навчити помічати її характерні ознаки; збагатити знання діте...
Слайд № 13

СПОСТЕРЕЖННЯ ЗА КАЛИНОЮ Мета: розширити, поглибити, закріпити знання дітей про калину, навчити помічати її характерні ознаки; збагатити знання дітей про звичаї. традиції українського народу, пов'язані з калиною; розвивати творчі здібності дітей; виховувати бережливе, турботливе ставлення до рослин, уміння піклуватися про них.

Яка червоненька? Скуштую !? Гііііірка, але корисна !
Слайд № 14

Яка червоненька? Скуштую !? Гііііірка, але корисна !

Праця у природі
Слайд № 15

Праця у природі

«Погодуйте птахів взимку!» Погодуйте птахів взимку! Нехай з усіх кінців До вас злетяться, як додому, Зграйки на ганок!
Слайд № 16

«Погодуйте птахів взимку!» Погодуйте птахів взимку! Нехай з усіх кінців До вас злетяться, як додому, Зграйки на ганок!

Спостереження за снігом. Зимові розваги Падав сніг, падав сніг — Для усіх, усіх, усіх: І дорослих, і малих, І веселих, і сумних.
Слайд № 17

Спостереження за снігом. Зимові розваги Падав сніг, падав сніг — Для усіх, усіх, усіх: І дорослих, і малих, І веселих, і сумних.

Спостереження за осінніми листочками мета: познайомити дітей з різноманіттям фарб золотої осені;пояснити дітям значення слова «листопад»;розвивати ...
Слайд № 18

Спостереження за осінніми листочками мета: познайомити дітей з різноманіттям фарб золотої осені;пояснити дітям значення слова «листопад»;розвивати спостережливість і творчу уяву; виховувати дбайливе ставлення до природи та навколишнього світу.

спостереження за березою Мета: Закріпити уявлення про дерева, Їх будову; Допомогти запам'ятати назву дерева;Активізувати в мові слова: береза висок...
Слайд № 19

спостереження за березою Мета: Закріпити уявлення про дерева, Їх будову; Допомогти запам'ятати назву дерева;Активізувати в мові слова: береза високий , товстий білий стовбур; виховувати бережливе ставлення до дерев.

Спостереження за піском. ігри з піском. Мета: Продовжити знайомити дітей з властивостями піску. Сухий пісок розсипається, з вологого піску можна лі...
Слайд № 20

Спостереження за піском. ігри з піском. Мета: Продовжити знайомити дітей з властивостями піску. Сухий пісок розсипається, з вологого піску можна ліпити пасочки.

У відчинене віконце Зазирнуло зранку сонце І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі.
Слайд № 21

У відчинене віконце Зазирнуло зранку сонце І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі.

Куточок природи
Слайд № 22

Куточок природи

Малюємо разом з батьками
Слайд № 23

Малюємо разом з батьками

бережіть природу, бо вона дає нам насолоду. бережіть природу, і барвінок, і бузок. щоб створити нову пригоду серед царства квіток. щоб раділи всі н...
Слайд № 24

бережіть природу, бо вона дає нам насолоду. бережіть природу, і барвінок, і бузок. щоб створити нову пригоду серед царства квіток. щоб раділи всі навколо, щоб весна настала знову. виростали квіти і веселились діти

Дякую за увагу !!!
Слайд № 25

Дякую за увагу !!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
1
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!