Бібліотека

Презентація "Спонукання учнів до вивчення математики"

Опис документу:
Презентація "Спонукання учнів до вивчення математики". Ця презентація створена для виступу на засіданні методичної комісії загальноосвітніх дисциплін. Спонукати учнів до вивчення математики - це, передусім, показати роль математики в майбутній професії, навчити учнів креативно мислити.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
СПОНУКАННЯ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ математики Викладач математики Свідер Л. М. ДПТНЗ «Херсонський професійний ліцей зв’язку та поліграфії» Сперечайтесь, ...
Слайд № 1

СПОНУКАННЯ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ математики Викладач математики Свідер Л. М. ДПТНЗ «Херсонський професійний ліцей зв’язку та поліграфії» Сперечайтесь, помиляйтесь, але заради Бога, розмірковуйте, хоч криво, але самостійно. Г.Є.ЛЕССІНГ

Креативність – це процес дивергентного мислення, де під дивергентним мисленням розуміється не спрямоване мислення, а здатність мислити ширше, тобто...
Слайд № 2

Креативність – це процес дивергентного мислення, де під дивергентним мисленням розуміється не спрямоване мислення, а здатність мислити ширше, тобто бачення різних сторін об’єкта, що вивчається; уміння мислити «в різних напрямах».  (Відповідно американському психологу Абрахаму Маслоу - це творча спрямованість, спадкоємно властива всім, але втрачена більшістю під впливом середовища. На побутовому рівні креативність – це прояв кмітливості - здатність досягати мети, знаходити вихід з безвихідної ситуації.)  За думкою П. Торренса - креативність «означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє».) 

Критерії креативності:
Слайд № 3

Критерії креативності:

Приклад 1. «Кластери» Дії: 1. Посередині чистого листа (класної дошки) написати ключове слово або речення, яке є серцем ідеї, теми. 2. Навколо «нак...
Слайд № 4

Приклад 1. «Кластери» Дії: 1. Посередині чистого листа (класної дошки) написати ключове слово або речення, яке є серцем ідеї, теми. 2. Навколо «накидати» слова або речення, що виражають ідеї, факти, образи з даної теми, сполучаючи лініями з ключовим словом. У підсумку отримується структура, яка графічно відображує наші роздуми, визначає інформаційне поле даної теми.   Тема: Показникова функція, графік і властивості. Тема: Функції, їх графіки і властивості.

Приклад 2. «Куточки» Дії: У клітинках записані вирази та їх значення в довільному порядку. Потрібно встановити зв’язок між виразами та їх значенням...
Слайд № 5

Приклад 2. «Куточки» Дії: У клітинках записані вирази та їх значення в довільному порядку. Потрібно встановити зв’язок між виразами та їх значеннями.   Тема: Похідна

Приклад 3. «Поміркуй, проаналізуй, зроби висновки» Тема: Похідні елементарних функцій. Учням пропонується розглянути таблицю та з’ясувати за якою о...
Слайд № 6

Приклад 3. «Поміркуй, проаналізуй, зроби висновки» Тема: Похідні елементарних функцій. Учням пропонується розглянути таблицю та з’ясувати за якою ознакою вона складена, зробити висновки. Тема: Показникові рівняння. Учням пропонується розглянути таблицю та з’ясувати за якою ознакою розбили рівняння на групи? (5х)/=5 (623х)/=623 (-18х)/=-18 (2,8х)/=2,8 (х7)/=7х6 (х15)/=15х14 (х4)/=4х3 (х-5)/=-5х-6 (9)/=0 (27)/=0 (-8)/=0 (64)/=0 (кх)/=к (хn)/=nхn-1 (c)/=0

Приклад 4. «Складання алгоритму». Тема: Теорема про три перпендикуляри. Учням пропонується усний розбір задач на застосування теореми про три перпе...
Слайд № 7

Приклад 4. «Складання алгоритму». Тема: Теорема про три перпендикуляри. Учням пропонується усний розбір задач на застосування теореми про три перпендикуляри, під час обговорення рішень вони повинні скласти алгоритм розв’язування.  

Приклад 5. «Гронування» Тема:Похідна. Відтворюються знання, вміння, потрібні для наступних етапів уроку, або встановлюється рівень досягнень з теми.  
Слайд № 8

Приклад 5. «Гронування» Тема:Похідна. Відтворюються знання, вміння, потрібні для наступних етапів уроку, або встановлюється рівень досягнень з теми.  

Приклад 6. «Дискусія» Тема: Паралельність площин. Пропоную запитання до груп, що дебатують: Якщо дві площини паралельні, то чи можна стверджувати, ...
Слайд № 9

Приклад 6. «Дискусія» Тема: Паралельність площин. Пропоную запитання до груп, що дебатують: Якщо дві площини паралельні, то чи можна стверджувати, що кожна пряма однієї площини паралельна іншій площині.   І група ІІ група Можна стверджувати Ні, не можна (обґрунтування) (обґрунтування)

Приклад 7. «Розгляд парадоксальних ситуацій» Тема: Куля. Учням пропонується парадоксальна ситуація: виверніть сферу навиворіт. Обговорення та перег...
Слайд № 10

Приклад 7. «Розгляд парадоксальних ситуацій» Тема: Куля. Учням пропонується парадоксальна ситуація: виверніть сферу навиворіт. Обговорення та перегляд відео фрагментів з метою зацікавити учнів до вивчення теми.

Приклад 8. «Задача одного малюнка» Під час узагальнення і систематизації знань. Учні повинні дати відповідь на питання: які типи задач можна підібр...
Слайд № 11

Приклад 8. «Задача одного малюнка» Під час узагальнення і систематизації знань. Учні повинні дати відповідь на питання: які типи задач можна підібрати до даного малюнку? Тема: Многогранники. Завдання: Складіть задачу до малюнку.

Приклад 9. «Створення проблемної ситуації на уроці» Тема: Площа сфери та її частин. Задача «12 квітня 1961 року вперше в cвiтi на орбіту навколо Зе...
Слайд № 12

Приклад 9. «Створення проблемної ситуації на уроці» Тема: Площа сфери та її частин. Задача «12 квітня 1961 року вперше в cвiтi на орбіту навколо Землі був виведений космічний корабель-супутник «Восток» з людиною на борту. Пiлотом-космонавтом був льотчик, Гагарін Юрій Олексійович. Ось деякі дані про цей політ: період обертання корабля-супутника навколо Землі 89,1 хвилин, мінімальне віддалення від поверхні Землі – 175 км, максимальна відстань – 302 км. Яку частину поверхні Землі бачив Ю.О.Гагарiн, перебуваючи в апогеї?»

Приклад 10. «Дослідницький метод навчання» Приклад використання на уроках геометрії Дослідити питання: • У який спосіб можуть бути розташовані у пр...
Слайд № 13

Приклад 10. «Дослідницький метод навчання» Приклад використання на уроках геометрії Дослідити питання: • У який спосіб можуть бути розташовані у просторі дві прямі? • У який спосіб можуть бути розташовані у просторі пряма та площина? • У який спосіб можуть бути розташовані у просторі дві площини? Тощо.  Розв'язати задачі на дослідження: • чи можна через точку перетину двох даних прямих провести третю пряму, яка не лежить з ними в одній площині? Відповідь поясніть; • чотири точки не лежать в одній площині. Чи можуть будь-які три з них лежати на одній прямій? Відповідь поясніть.

Креативне мислення сприяє: розвитку творчих здібностей учнів; формуванню здатності відмови від шаблонності; застосуванню здобутої інформації у влас...
Слайд № 14

Креативне мислення сприяє: розвитку творчих здібностей учнів; формуванню здатності відмови від шаблонності; застосуванню здобутої інформації у власному житті; бажанню сприймати та створювати нове

10 вправ для розвитку креативного мислення 1. Запитуйте себе: «Що ще я можу з цим зробити?» 2. Робіть нотатки 3. Формулюйте думки простіше 4. Не іг...
Слайд № 15

10 вправ для розвитку креативного мислення 1. Запитуйте себе: «Що ще я можу з цим зробити?» 2. Робіть нотатки 3. Формулюйте думки простіше 4. Не ігноруйте абсурдні речі 5. Використовуйте перевірені рішення в новій сфері діяльності 6. Змінюйте контекст 7. Спробуйте інтерпретувати 8. Імпровізуйте 9. Створіть відповідні умови 10. Персональний підхід

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.