Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Сполучення ьо, йо"

Українська мова

Для кого: 5 Клас

20.01.2021

980

137

0

Опис документу:
Мета: поглибити знання учнів про позначення м`якості приголосних на письмі, ознайомити з правилами написання сполучень ьо, йо, вчити обгрунтовувати написання слів правилами, розвивати фонетичний слух, удосконалювати орфографічні навички, уміння працювати зі словником, розвивати зв`язне мовлення учнів, самостійність мислення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Сполучення букв йо, ьо
Слайд № 1

Сполучення букв йо, ьо

Сьогодні на уроці ти… 4 поглибиш знання про позначення м`якості приголосних на письмі; 1 2 3 5 дізнаєшся про правила написання сполучень йо, ьо ; н...
Слайд № 2

Сьогодні на уроці ти… 4 поглибиш знання про позначення м`якості приголосних на письмі; 1 2 3 5 дізнаєшся про правила написання сполучень йо, ьо ; навчишся правильно писати й вимовляти слова зі сполученням йо, ьо.

Лінгвістичне дослідження Прочитай речення. Знайди і вимов вголос слова зі сполученнями букв йо, ьо. Простеж, яке із цих сполучень пишемо на початку...
Слайд № 3

Лінгвістичне дослідження Прочитай речення. Знайди і вимов вголос слова зі сполученнями букв йо, ьо. Простеж, яке із цих сполучень пишемо на початку складу, а яке – в кінці складу. Помилки друзів ми повинні виправляти або прощати, коли вони серйозні (Г.Сковорода). 2. Сьогодні я такий бадьорий! (В.Сосюра).

Висновок Пишемо йо Пишемоьо на початку слова або складу для позначення сполучення приголосного[й] з голосним[о]: йод,його, район, мільйон, Воробйов...
Слайд № 4

Висновок Пишемо йо Пишемоьо на початку слова або складу для позначення сполучення приголосного[й] з голосним[о]: йод,його, район, мільйон, Воробйов в середині або в кінці складу для позначення м`якості приголосного перед[о]: льон, трьох, сьогодні, Ковальов

Творча майстерня До кожного з поданих слів добери спільнокореневе зі сполученням букв йо чи ьо. Працювати, сім, гай, поле, лід, синіти, літати, три...
Слайд № 5

Творча майстерня До кожного з поданих слів добери спільнокореневе зі сполученням букв йо чи ьо. Працювати, сім, гай, поле, лід, синіти, літати, три, бій, колір, ранковий, хвилюватися.

Гра «Ремонт слів» Л..тчик, л..дяний, під..м, трет..го, бо..вий, пол..вий, зна..мий, бад..рий, міль..н, ма..р, медаль..н, буль..н, павіль..н, Вороб....
Слайд № 6

Гра «Ремонт слів» Л..тчик, л..дяний, під..м, трет..го, бо..вий, пол..вий, зна..мий, бад..рий, міль..н, ма..р, медаль..н, буль..н, павіль..н, Вороб..в, син..го, вол..вий, ранн..го, обідн..го, дз..бик,сер..зно, ..дування, га..к, ..рж, кур..з, Корол..в. Спиши слова, вставляючи сполучення йо чи ьо. Підкресли орфограму. Перевір написання за допомогою орфографічного словника.

Творча майстерня Уяви, що ти літньої пори йдеш лісовою стежкою. Що ти відчуваєш? Що бачиш навкруги? Про що думаєш? Розкажи про це. Заверши свою роз...
Слайд № 7

Творча майстерня Уяви, що ти літньої пори йдеш лісовою стежкою. Що ти відчуваєш? Що бачиш навкруги? Про що думаєш? Розкажи про це. Заверши свою розповідь висловленням про необхідність дбайливого ставлення до природи. Використай в тексті слова із сполученнями букв йо, ьо, а також слова в переносному значенні. Довідка. Мальовничий, бадьорий, кольоровий, схвильований, тьохкати, майоріти, літнього, надвечірнього, раннього, його, цього, сьогодні, синьою.

Сьогодні на уроці Я… Дізнався… Навчився… Потренувався… Запам`ятав…
Слайд № 8

Сьогодні на уроці Я… Дізнався… Навчився… Потренувався… Запам`ятав…

Дякую за роботу !
Слайд № 9

Дякую за роботу !

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.