Презентація "Соціально-моральний розвиток дошкільників"

Опис документу:
Дана презентація "Соціально-моральний розвиток дошкільників" розроблена для вихователів та вчителів початкових класів, може використовуватися в роботі з дітьми дошкільного віку та молодшого шкільного віку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Плужник Наталія Вікторівна Лисенко Наталія Семенівна вихователі Орловецького дошкільного навчального закладу (дитячого садка) «Сонечко» Городищенсь...
Слайд № 1

Плужник Наталія Вікторівна Лисенко Наталія Семенівна вихователі Орловецького дошкільного навчального закладу (дитячого садка) «Сонечко» Городищенської районної ради СОЦІАЛЬНО – МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ

Всі ми народжуємося милими, чистими і безпосередніми; тому ми повинні бути виховані, щоб стати повноцінними членами суспільства. Джудіт Мартін
Слайд № 2

Всі ми народжуємося милими, чистими і безпосередніми; тому ми повинні бути виховані, щоб стати повноцінними членами суспільства. Джудіт Мартін

Моральний розвиток - процес, який передбачає засвоєння моральних норм, формування моральної свідомості і моральної поведінки.   Моральне виховання ...
Слайд № 3

Моральний розвиток - процес, який передбачає засвоєння моральних норм, формування моральної свідомості і моральної поведінки.   Моральне виховання - одна з форм відтворення, успадкування моральності у суспільстві; цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття і поведінку вихованців з метою формування у них моральних якостей, відповідних вимогам суспільної моралі.

Завдання соціально-морального розвитку дошкільників Забезпечення умов для соціально-морального розвитку дошкільників. Формування позитивного ставле...
Слайд № 4

Завдання соціально-морального розвитку дошкільників Забезпечення умов для соціально-морального розвитку дошкільників. Формування позитивного ставлення дошкільників до дотримання моральних норм поведінки і негативного ставлення до їх порушень на основі аналізу конкретних життєвих ситуацій. Формування у дошкільників моральних якостей: доброта, чуйність, взаємодопомога, дружелюбність, милосердя, щедрість, відповідальність, ввічливість, любов до ближнього, турботливість, скромність тощо. Вироблення у вихованців звички до дотримання моральних правил і норм поведінки, виховання культури спілкування та спільної діяльності.

  Головні принципи соціально-морального виховання дошкільників прояв любові і поваги до дітей з боку дорослих; єдність вимог усіх дорослих, що мают...
Слайд № 5

  Головні принципи соціально-морального виховання дошкільників прояв любові і поваги до дітей з боку дорослих; єдність вимог усіх дорослих, що мають вплив на дитину; демонстрація дорослими власного прикладу моральної поведінки; надання дитині допомоги у вирішенні моральних ситуацій; обговорення і спільний пошук розв'язання моральних ситуацій; заохочення дитини за прояви нею моральних якостей; сприяння формуванню у дитини власної моральної відповідальності за доручену справу. системність, послідовність й наступність у вихованні.

Методи і прийоми реалізації завдань соціально-морального розвитку дошкільників
Слайд № 6

Методи і прийоми реалізації завдань соціально-морального розвитку дошкільників

Наочні: спостереження, розглядання тематичних ілюстрацій, перегляд репродукцій картин (дидактичних, живописних), слайд-фільмів, мультфільмів з пода...
Слайд № 7

Наочні: спостереження, розглядання тематичних ілюстрацій, перегляд репродукцій картин (дидактичних, живописних), слайд-фільмів, мультфільмів з подальшим обговоренням їхнього змісту, демонстрування взірців поведінки, театралізації.

Словесні морально-етичні бесіди, розповіді, моральні діалоги, читання творів дитячої літератури, розучування віршів та прислів'їв, обговорення житт...
Слайд № 8

Словесні морально-етичні бесіди, розповіді, моральні діалоги, читання творів дитячої літератури, розучування віршів та прислів'їв, обговорення життєвих ситуацій морального змісту, ознайомлення з народними моральними звичаями і традиціями, прослуховування аудіо записів, відгадування загадок, складання тематичних оповідань за схемами чи ілюстраціями, роз'яснення з метою переконання, заохочення.

Практично-ігрові дидактичні ігри морального змісту, сюжетно-рольові ігри, ігри-змагання, моделювання казок, ігри-драматизації, вирішення моральних ...
Слайд № 9

Практично-ігрові дидактичні ігри морального змісту, сюжетно-рольові ігри, ігри-змагання, моделювання казок, ігри-драматизації, вирішення моральних задач та програвання моральних ситуацій, привчання, вправляння тощо.

Інтерактивні форми роботи з дошкільниками Заняття-подорож, заняття-зустріч, заняття-спогад, тематичні заняття. Організоване спостереження за навкол...
Слайд № 10

Інтерактивні форми роботи з дошкільниками Заняття-подорож, заняття-зустріч, заняття-спогад, тематичні заняття. Організоване спостереження за навколишньою дійсністю. Розбір моральних ситуацій. Бесіди у дружнім колі в поєднанні з переглядом інтерактивної презентації, розглядом сюжетних картин та ілюстрацій, читанням художніх творів, слуханням музики. Трудова діяльність дітей - участь у благоустрої довкілля та охороні Образотворча діяльність - ознайомлення дітей з народним декоративно-вжитковим мистецтвом, побутом, одягом, професіями дорослих Тематичні свята і розваги, вікторини, конкурси ярмарки Майстер-класи від членів родин Ігри-драматизації, сюжетно-рольові ігри, ігри-інсценівки тощо

Дякуємо за увагу!
Слайд № 11

Дякуємо за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.