Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Снігова баба і зайчик"

Літературне читання

Для кого: 2 Клас

10.06.2020

536

56

0

Опис документу:
Презентація до уроку візуалізує різні форми і методи роботи, які використовуються на уроці з відповідної теми і розвивають критичне мислення, виховують любов до природи, прищеплюють потребу піклуватися про звірів взимку. Презентація враховує рекомендації відповідно до вимог Нової української школи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема. За П. Королем «Снігова баба і зайчик». Мета: навчати учнів, використовуючи інтерактивні технології для формування життєвих компетентностей уч...
Слайд № 1

Тема. За П. Королем «Снігова баба і зайчик». Мета: навчати учнів, використовуючи інтерактивні технології для формування життєвих компетентностей учнів, розвивати пізнавальний інтерес до предмету, виховувати оригінальне латеральне мислення, навички колективного спілкування, толерантності; формувати в учнів латеральне мислення, як гру ідей та уяву молодших школярів, шляхом засвоєння доступного і необхідного обсягу знань з літературного читання; створювати різноманітні навчальні ситуації для підвищення інтересу до читання; виховувати любов, бережне ставлення до тварин , готовність допомагати їм.

Організаційний момент Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок, Він покликав на урок Кожен з вас приготувався – На ...
Слайд № 2

Організаційний момент Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок, Він покликав на урок Кожен з вас приготувався – На перерві постарався. Зараз сядуть всі дівчатка, А за ними і хлоп’ятка.

Девіз уроку: Виразно читаємо, Чітко слова промовляємо. Мову та творчість свою розвиваємо.
Слайд № 3

Девіз уроку: Виразно читаємо, Чітко слова промовляємо. Мову та творчість свою розвиваємо.

Чистомовка. МА-ма-ма-надійшла до нас (зима). Ло-ло-ло-кучугури( намело). Ем-ем-ем-саночки (візьмем). Дем—дем-дем-на гірку (підем). Ра-ра-ра-веселит...
Слайд № 4

Чистомовка. МА-ма-ма-надійшла до нас (зима). Ло-ло-ло-кучугури( намело). Ем-ем-ем-саночки (візьмем). Дем—дем-дем-на гірку (підем). Ра-ра-ра-веселиться (дітвора). КА-ка-ка-зліпимо (сніговита)

Скоромовка. Біля баби баба сіла, Баба біла, біла, сива Баба бабі бубоніла. Снігом білим землю вкрила. Бубоніла з півгодини Баба бабі про новини.
Слайд № 5

Скоромовка. Біля баби баба сіла, Баба біла, біла, сива Баба бабі бубоніла. Снігом білим землю вкрила. Бубоніла з півгодини Баба бабі про новини.

Встановити послідовність рядків у вірші. Вже засипав наш поріг. Стали дружно в сніжки грати. Пада, пада білий сніг. Вибігли усі із хати.
Слайд № 6

Встановити послідовність рядків у вірші. Вже засипав наш поріг. Стали дружно в сніжки грати. Пада, пада білий сніг. Вибігли усі із хати.

2.Вже засипав наш поріг. 4.Стали дружно в сніжки грати. 1.Пада, пада білий сніг. 3.Вибігли усі із хати.
Слайд № 7

2.Вже засипав наш поріг. 4.Стали дружно в сніжки грати. 1.Пада, пада білий сніг. 3.Вибігли усі із хати.

Слайд № 8

Метод «Мозаїка» І-ній, свя-то, гру-день, сі-чень, лю-тий, мо-роз, ко-ля-да.
Слайд № 9

Метод «Мозаїка» І-ній, свя-то, гру-день, сі-чень, лю-тий, мо-роз, ко-ля-да.

Слайд № 10

Загадка. Стало біло навкруги- Я розтрушую сніги, Наганяю холоди, воду сковую в льоди, в дружбі з дітьми я всіма. Здогадались? Я –
Слайд № 11

Загадка. Стало біло навкруги- Я розтрушую сніги, Наганяю холоди, воду сковую в льоди, в дружбі з дітьми я всіма. Здогадались? Я –

Слайд № 12

Фішбоун
Слайд № 13

Фішбоун

Метод «Фішбоун» Голова – проблемне питання (Чи страшна зима тваринам?). Хвіст – висновок (Тваринам важко пережити зиму. Вони потребують допомоги лю...
Слайд № 14

Метод «Фішбоун» Голова – проблемне питання (Чи страшна зима тваринам?). Хвіст – висновок (Тваринам важко пережити зиму. Вони потребують допомоги людей). Верхні кістки – причини (Сніг, мороз, заметіль). Нижні кістки – наслідки (важко знайти поживу, холодно, не видно дороги, заметено сліди хижаків)

Повторення правил роботи в команді. Ми працюємо разом, щоб було добре всім. Говорити коротко і чітко. Головне, не перебивати один-одного. Працюють ...
Слайд № 15

Повторення правил роботи в команді. Ми працюємо разом, щоб було добре всім. Говорити коротко і чітко. Головне, не перебивати один-одного. Працюють всі. Кожен пропонує варіант відповіді по черзі. Критикуй не товариша, а ідею. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

Слайд № 16

1.Відлига. Можна намочити ________ і ___________. 2. Хтось вкрав ________. Ой, дивися: баба стоїть, а … (зачитати з підручника). 3. Взимку_________...
Слайд № 17

1.Відлига. Можна намочити ________ і ___________. 2. Хтось вкрав ________. Ой, дивися: баба стоїть, а … (зачитати з підручника). 3. Взимку_________ холодно і голодно.

Ура! Настала_______. Пора________. Відлига, а значить надворі ___________. Сніг легко __________________. Діти дружно ліплять ____________. За ніч ...
Слайд № 18

Ура! Настала_______. Пора________. Відлига, а значить надворі ___________. Сніг легко __________________. Діти дружно ліплять ____________. За ніч сніжку… (зачитати з підручника).

(Викласти кольорові смужки настрою, якими пронизаний твір) __________ (Радість) (І абзац) __________(Хвилювання, смуток)(ІІ) __________(Заспокоєння...
Слайд № 19

(Викласти кольорові смужки настрою, якими пронизаний твір) __________ (Радість) (І абзац) __________(Хвилювання, смуток)(ІІ) __________(Заспокоєння)(ІІІ абзац) ___________(Радість)(ІV абзац)

(Придумати) Щоб ви зробили, щоб тваринам стало краще переносити зиму? (Як би ви закінчили казку?) (Розіграти діалог.)
Слайд № 20

(Придумати) Щоб ви зробили, щоб тваринам стало краще переносити зиму? (Як би ви закінчили казку?) (Розіграти діалог.)

Синій капелюх – це капелюх вчителя. Для опрацювання нового матеріалу і підбиття підсумків) Підсумок уроку.
Слайд № 21

Синій капелюх – це капелюх вчителя. Для опрацювання нового матеріалу і підбиття підсумків) Підсумок уроку.

Сенкан. ЗИМА Зайчик Білосніжна, холодна. Маленький, сіренький. Настала, прилинула, морозить. Стрибає, боїться, ховається. До насприйшлазима. Взимку...
Слайд № 22

Сенкан. ЗИМА Зайчик Білосніжна, холодна. Маленький, сіренький. Настала, прилинула, морозить. Стрибає, боїться, ховається. До насприйшлазима. Взимку білий, влітку сірий. (Зайчик живе в лісі.) Пора (року) Звір.    

Рефлексія
Слайд № 23

Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.