Презентація "Розв'язування текстових задач"

Математика

Для кого: 5 Клас

16.03.2021

560

86

0

Опис документу:
Презентація складається з перевірки домашнього завдання,дидактичної гри,задачі на рух, фізкультхвилинки,алгоритма розв'язання задач за допомогою рівнянь та цікавих задач,підбиття підсумків і домашнє завдання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«ВЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ» Луций Анней Сенека Розв'язування текстових задач
Слайд № 1

«ВЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ» Луций Анней Сенека Розв'язування текстових задач

Очікувані результати: Навчальна складова мети уроку: формування математичної компетентності: Учень розв`язує текстові задачі застосовувати теоретич...
Слайд № 2

Очікувані результати: Навчальна складова мети уроку: формування математичної компетентності: Учень розв`язує текстові задачі застосовувати теоретичні знання на всі дії з натуральними числами, знайомиться з видами задач (задачі на рух, вартість товару та спільну роботу) та їх складовими елементами; Сформувати вміння вибирати і вико­ристовувати необхідну інформацію для розв'язування задачі, ставити запитання до умови задачі; Формувати вміння працювати самостійно, спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію. Розвивальна складова мети уроку: розвивати логічне мислення, уважність, обчислювальні та комунікативні здібності, здатність встановлювати причинно-наслідкові зв`язки. Розвивати математичну мову, вчитися правильно та чітко виражати свої думки. Виховна складова мети уроку: виховувати волю і наполегливість в учнів для досягнення кінцевих результатів, кмітливість . Прищеплювати бажання до вивчення математики, прагнення пізнавати нове . Тип уроку: застосування знань і вмінь . Компетентність: мовна, математична, ініціативна, соціальна та громадська, здоров’язбережувальна, загальнокультурна.

(Х – 348) + 159 = 601 Х – 348 = 601 – 159 Х – 348 = 442 Х = 442 + 348 Х = 790 (Х – 536) – 143 = 724 Х – 536 = 143+724 Х – 536 = 867 Х = 867 + 536 Х...
Слайд № 3

(Х – 348) + 159 = 601 Х – 348 = 601 – 159 Х – 348 = 442 Х = 442 + 348 Х = 790 (Х – 536) – 143 = 724 Х – 536 = 143+724 Х – 536 = 867 Х = 867 + 536 Х = 1403 468 – ( 259-Х)=382 259 – Х=468 – 382 259 – Х = 86 Х = 259 - 86 Х = 173 12 Х + 28 = 260 12 Х = 260 +28 12 Х =288 Х =288:12 Х = 24 56 + 3Х = 446 3 Х =446 – 56 3 Х = 390 Х = 390 : 3 Х = 130 Перевірка домашнього завдання За браком часу перевіримо домашнє завдання нестандартним методом - мовчки. Додаткове завдання з ЗНО. Знайдіть суму коренів усіх рівнянь : 790 +1403 +173+ 24+ 130 = 2520

, Завдання розв'язано правильно (без ЗНО) Учень припустився помилки Всі завдання розв'язані правильно (перемога) Результати перевірки демонструють ...
Слайд № 4

, Завдання розв'язано правильно (без ЗНО) Учень припустився помилки Всі завдання розв'язані правильно (перемога) Результати перевірки демонструють знаками.

«У» - усміхненими; «С» - спокійними; «П» - прогресивними; «І» - ініціативними; «Х» - хоробрими. У С П І Х У ! Девіз уроку: Не просто слухати, а чут...
Слайд № 5

«У» - усміхненими; «С» - спокійними; «П» - прогресивними; «І» - ініціативними; «Х» - хоробрими. У С П І Х У ! Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Дидактична гра «Математичне лото» Щоб знайти невідоме зменшуване, треба… Як називаються компоненти при діленні? Що треба зробити, щоб знайти невідо...
Слайд № 6

Дидактична гра «Математичне лото» Щоб знайти невідоме зменшуване, треба… Як називаються компоненти при діленні? Що треба зробити, щоб знайти невідомий множник? Як знайти невідомий дільник? Який елемент отримаємо, якщо від суми віднімемо доданок? Якщо я від зменшуваного відніму різницю, що я знайду? Якщо до різниці додати від`ємник, що знайдемо? Що ти знайдеш, коли добуток поділиш на відомий множник? Учень ділене поділив на дільник, що він знайшов? А інший учень добуток поділив на множник, що він знайшов? А що знайду я , коли поділю ділене на частку? Як знайти ділене ?

«Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх» Д.Пойа
Слайд № 7

«Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх» Д.Пойа

Із села Нижні Торгаї в протилежних напрямках виїхали два мотоциклісти, швидкості яких відповідно 42  км/год та 47 км/год. Через який час відстань м...
Слайд № 8

Із села Нижні Торгаї в протилежних напрямках виїхали два мотоциклісти, швидкості яких відповідно 42  км/год та 47 км/год. Через який час відстань між ними дорівнюватиме 356 км?

Запитання до учнів під час аналізу задачі: Формула шляху ? Як знайти невідомий час, якщо відома відстань та швидкість? Які види рухів ви знаєте? Що...
Слайд № 9

Запитання до учнів під час аналізу задачі: Формула шляху ? Як знайти невідомий час, якщо відома відстань та швидкість? Які види рухів ви знаєте? Що таке швидкість віддалення, зближення ? Схема до умови задачі: 47км/год 42 км/год 356 км, t - ?

s = v ∙ t v = s : t t = s : v Розв'язання: 1) 47 +42 = 89 (км) – швидкість віддалення за 1 год.; 2) 356 : 89 = 4(год) – час за який мотоциклісти по...
Слайд № 10

s = v ∙ t v = s : t t = s : v Розв'язання: 1) 47 +42 = 89 (км) – швидкість віддалення за 1 год.; 2) 356 : 89 = 4(год) – час за який мотоциклісти подолають 356 км. Відповідь. 4 год.

Фізхвилинка "Україно, ми твоя надія"
Слайд № 11

Фізхвилинка "Україно, ми твоя надія"

Схема розв’язування задач за допомогою рівнянь. Уважно декілька разів прочитати і вивчити умову задачі. Зробити скорочений запис або таблицю умови ...
Слайд № 12

Схема розв’язування задач за допомогою рівнянь. Уважно декілька разів прочитати і вивчити умову задачі. Зробити скорочений запис або таблицю умови задачі. Позначити за х одну з невідомих величин (меншу), виходячи із запитання задачі Виразити всі інші невідомі величини через х. Скласти рівняння. Розв'язати це рівняння і перевірити знайдені корені рівняння на відповідність умові задачі (повертаємось до позначених невідомих величин) Записати відповідь задачі.

Маша з Пандою разом зліпили 248 «заліпух». Причому Маша зліпила у 3 рази більше, ніж Панда. Скільки «заліпух» зліпила Маша?
Слайд № 13

Маша з Пандою разом зліпили 248 «заліпух». Причому Маша зліпила у 3 рази більше, ніж Панда. Скільки «заліпух» зліпила Маша?

Розв’язання: Нехай Панда зліпила х, тоді Маша 3·х. Оскільки разом вони зліпили 248 «заліпух» отримаємо рівняння: х+3·х =248 х·(1+3) =248 4·х =248 х...
Слайд № 14

Розв’язання: Нехай Панда зліпила х, тоді Маша 3·х. Оскільки разом вони зліпили 248 «заліпух» отримаємо рівняння: х+3·х =248 х·(1+3) =248 4·х =248 х =248:4 х = 62 Звідси, Панда зліпила 62 «заліпухи», тоді Маша 3·62 = 186 «заліпух». ( Перевірка: 62+186 = 248) Відповідь: Маша зліпила 186 «заліпух».  

Запорізькі козаки Тур, Грай і Око, подорожуючи країнами дуже люблять грати у футбол. У 2016 році вони прийняли участь у чемпіонаті Європи з футболу...
Слайд № 15

Запорізькі козаки Тур, Грай і Око, подорожуючи країнами дуже люблять грати у футбол. У 2016 році вони прийняли участь у чемпіонаті Європи з футболу, забили 36 голів разом, причому Тур забив на 5 голів більше ніж Грай, а Око забив на 2 голи менше, ніж Грай . Скільки кожен із козаків забив голів?

Розв’язання: Нехай кількість голів яких забив Грай буде х, тоді Тур забив х+5 голів, а Око х - 2. За умовою відомо, що разом вони забили 36 голів. ...
Слайд № 16

Розв’язання: Нехай кількість голів яких забив Грай буде х, тоді Тур забив х+5 голів, а Око х - 2. За умовою відомо, що разом вони забили 36 голів. Складаємо рівняння: х + х + 5 + х – 2 = 36 3х + 3 = 36, 3х = 36 – 3, 3х = 33, х = 33 : 3, х = 11. Отже , Грай забив 11 голів, тоді Тур забив х + 5 = 11 +5 = 16(голів), а Око забив х – 2 = 11 – 2 = 9(голів). (Перевірка: 11 + 16 + 9 = 36) Відповідь. Грай - 11, Тур - 16, Око - 9 голів.

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них ...
Слайд № 17

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. » Ця істина – проста, але зміст її – глибокий.

Домашнє завдання. Вивчаю § 13 (повторити) Долаю: № 459 Пізнаю: № 461 Розвиваюсь: Задача: Дев`яти хлопчикам і дівчаткам подарували 60 цукерок, причо...
Слайд № 18

Домашнє завдання. Вивчаю § 13 (повторити) Долаю: № 459 Пізнаю: № 461 Розвиваюсь: Задача: Дев`яти хлопчикам і дівчаткам подарували 60 цукерок, причому кожна дівчинка отримала по 7 цукерок, а кожен хлопчик – по 6 цукерок. Скільки було хлопчиків і скільки дівчаток?

Дякую за активну роботу, за увагу, кмітливість! «РЕЦЕПТ ЩАСТЯ»   ВІЗМІТЬ ЧАШУ ТЕРПІННЯ, НАЛИЙТЕ ТУДИ ПОВНЕ СЕРЦЕ ЛЮБОВІ, КИНЬТЕ 2 ЖМЕНІ ЩЕДРОСТІ, Х...
Слайд № 19

Дякую за активну роботу, за увагу, кмітливість! «РЕЦЕПТ ЩАСТЯ»   ВІЗМІТЬ ЧАШУ ТЕРПІННЯ, НАЛИЙТЕ ТУДИ ПОВНЕ СЕРЦЕ ЛЮБОВІ, КИНЬТЕ 2 ЖМЕНІ ЩЕДРОСТІ, ХЛЮПНІТЬ ГУМОРУ, ПОСИПТЕ ДОБРОТОЮ, ДОДАЙТЕ ЯКОМОГО БІЛЬШЕ ВІРИ. УСЕ ЦЕ ГАРНЕНЬКО ЗМІШАЙТЕ, НАМАЖТЕ НА ШМАТОК ВАШОГО ЖИТТЯ. БУДЬТЕ ЩАСЛИВИМИ І ПРОПОНУЙТЕ ЦЕЙ РЕЦЕПТ УСІМ, КОГО ЗУСТРІНЕТЕ НА СВОЄМУ ШЛЯХУ!

Рефлексивний екран Висловіть свою думку про урок, вибираючи початок фрази з рефлексивного екрану. Сьогодні я дізнався... Урок дав мені для життя......
Слайд № 20

Рефлексивний екран Висловіть свою думку про урок, вибираючи початок фрази з рефлексивного екрану. Сьогодні я дізнався... Урок дав мені для життя... Було цікаво... Було важко... Я виконував завдання... Я зрозумів, що... Тепер я можу... Я відчув, що... Я навчився... У мене вийшло... Я зміг... Я спробую... Мене здивувало... Я знаю...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.