Презентація "Розбір іменника як частини мови"

Опис документу:
Мета: закріплювати знання учнів про зв’язок іменника з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників; формувати вміння аналізувати іменник як частину мови; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
3 клас Вчитель Т.І. Деркач Зв’язок іменника з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників. Розбір іменника як частини мови
Слайд № 1

3 клас Вчитель Т.І. Деркач Зв’язок іменника з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників. Розбір іменника як частини мови

Слайд № 2

Гра «Прийменник загубився» Човник ... дерева, птах ... паперу, квітка ... пластиліну, підійшли ... ялинки; ходили ... Оленкою, копали ... кринички.
Слайд № 3

Гра «Прийменник загубився» Човник ... дерева, птах ... паперу, квітка ... пластиліну, підійшли ... ялинки; ходили ... Оленкою, копали ... кринички.

Слайд № 4

Відмінювання іменників 1 варіант 2 варіант Сніг, поле Зима, птах Н. хто? що? Р. кого? чого? Д. кому? чому? З. кого? що? О. ким? чим? М. на кому? на...
Слайд № 5

Відмінювання іменників 1 варіант 2 варіант Сніг, поле Зима, птах Н. хто? що? Р. кого? чого? Д. кому? чому? З. кого? що? О. ким? чим? М. на кому? на чому?

Сьогодні ми закріпимо знання про відмінювання іменників та їх звязок з іншими словами в реченні.
Слайд № 6

Сьогодні ми закріпимо знання про відмінювання іменників та їх звязок з іншими словами в реченні.

Іменник у реченні може бути як головним, так і другорядним членом. Іменники, які відповідають на питання хто? що? і вказують, про кого або про що й...
Слайд № 7

Іменник у реченні може бути як головним, так і другорядним членом. Іменники, які відповідають на питання хто? що? і вказують, про кого або про що йдеться в реченні,— це підмети. Іменники, які відповідають на інші питання,— це другорядні члени речення. Цацвіли черенші у саду.

Розбір іменника як частини мови Впр. 329 1) Аналізоване слово. (Черешні) 2) На яке питання відповідає? (Що?) 3) Яка це частина мови? (Іменник) 4) Н...
Слайд № 8

Розбір іменника як частини мови Впр. 329 1) Аналізоване слово. (Черешні) 2) На яке питання відповідає? (Що?) 3) Яка це частина мови? (Іменник) 4) Назва власна чи загальна? (Загальна) 5) Назва істоти чи неістоти? (Неістота) 6) Рід. (Ж. р.) 7) Число. (Множина) 8) З яким словами в реченні зв’язані? (Зацвіли) 9) Яким є членом речення? (Підмет)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.