Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Роль класного керівника у формуванні успішності учнів".

Виховна робота

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

29.10.2019

1405

47

0

Опис документу:
Доповідь на педагогічну радузаступника директора школи з виховної роботи Манко Алли Михайлівни. Роль класного керівника у формуванні успішності учнів. "Бути класним керівником – дуже важлива місія. Адже завдяки його майстерності зароджується інтерес учнів до навчання, формуються соціальні взаємини між ними, розкривається творчий потенціал учасників освітнього процесу "
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Доповідь на педагогічну раду заступника директора школи з виховної роботи Манко Алли Михайлівни
Слайд № 1

Доповідь на педагогічну раду заступника директора школи з виховної роботи Манко Алли Михайлівни

Роль класного керівника у формуванні успішності учнів
Слайд № 2

Роль класного керівника у формуванні успішності учнів

Коли хтось іде не в ногу, не поспішай засуджувати його, можливо, він чує звуки іншого маршу
Слайд № 3

Коли хтось іде не в ногу, не поспішай засуджувати його, можливо, він чує звуки іншого маршу

Бути класним керівником – дуже важлива місія. Адже завдяки його майстерності зароджується інтерес учнів до навчання, формуються соціальні взаємини ...
Слайд № 4

Бути класним керівником – дуже важлива місія. Адже завдяки його майстерності зароджується інтерес учнів до навчання, формуються соціальні взаємини між ними, розкривається творчий потенціал учасників освітнього процесу

Виховний процес потрібно будувати на принципах: 1. суб’єкт-суб’єктивної взаємодії; 2. принцип гуманізму; 3. природо-відповідності.
Слайд № 5

Виховний процес потрібно будувати на принципах: 1. суб’єкт-суб’єктивної взаємодії; 2. принцип гуманізму; 3. природо-відповідності.

,,Класний керівник – це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства – душі, розуму, почуттів дітей,...
Слайд № 6

,,Класний керівник – це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства – душі, розуму, почуттів дітей, та підлітків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління. Класний керівник творить найбільше багатство суспільства - Людину...” В. О. Сухомлинський

,,Діти - актори в театрі життя, де головний режисер – вчитель, вихователь. Інколи, щоб навчити дитину життєвого досвіду, потрібно спуститися до йог...
Слайд № 7

,,Діти - актори в театрі життя, де головний режисер – вчитель, вихователь. Інколи, щоб навчити дитину життєвого досвіду, потрібно спуститися до його рівня, поглянувши на світ очима дитини, а потім піднятися з нею до рівня її інтелектуальних можливостей” Аристотель

Класний керівник – це універсальна особистість; - нитка, яка пов’язує в одне ціле дитину, вчителя - предметника, батьків, громадськість; - виховате...
Слайд № 8

Класний керівник – це універсальна особистість; - нитка, яка пов’язує в одне ціле дитину, вчителя - предметника, батьків, громадськість; - вихователь, психолог, соціальний педагог, педагог-організатор.

МАЙСТЕРНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ НЕ МИСТЕЦТВО, А СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЯКІЙ ТРЕБА НАВЧАТИСЯ
Слайд № 9

МАЙСТЕРНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ НЕ МИСТЕЦТВО, А СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЯКІЙ ТРЕБА НАВЧАТИСЯ

Головне завдання класного керівника – виявляти творчі зібності кожного учня і створювати всі умови для їх розвитку. А це можливо лише на основі пед...
Слайд № 10

Головне завдання класного керівника – виявляти творчі зібності кожного учня і створювати всі умови для їх розвитку. А це можливо лише на основі педагогіки толерантності.

Формування успішності в учнів – це творчість, це найвища коштовність, про яку класний керівник постійно повинен дбати. А його праця – це стежина, п...
Слайд № 11

Формування успішності в учнів – це творчість, це найвища коштовність, про яку класний керівник постійно повинен дбати. А його праця – це стежина, по якій дитина піднімається до вершини морального благородства та шкільної зрілості.

Особливості сучасного вчителя: Відхилення від шаблону; Оригінальність; Ініціативність; Наполегливість; Висока самоорганізація; Працездатність.
Слайд № 12

Особливості сучасного вчителя: Відхилення від шаблону; Оригінальність; Ініціативність; Наполегливість; Висока самоорганізація; Працездатність.

«Різні цінності, знання, морально-етичні норми не доходять до дітей у стерилізованому вигляді, а несуть у собі особистісні риси вчителя, його оцінк...
Слайд № 13

«Різні цінності, знання, морально-етичні норми не доходять до дітей у стерилізованому вигляді, а несуть у собі особистісні риси вчителя, його оцінки, ставлення, його світогляд. Для дитини знання не існують без учителя, і якщо малюк полюбить свого вчителя, то значить, потягнеться і до знань. Якщо він недолюблює вчителя, боїться його, не бачить у ньому друга, то навчання втрачає для нього всяку цінність. Завоювати любов дітей - пекуча турбота першого (і всякого наступного) вчителя, тому що тільки через любов до свого вчителя дитина входить у світ знань і засвоює моральні цінності суспільства» Амонашвілі

Тільки успішний вчитель, виховає успішного учня
Слайд № 14

Тільки успішний вчитель, виховає успішного учня

Дякую за увагу
Слайд № 15

Дякую за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.