Презентація "Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Презентація "Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки". Урок з фізики в 9-ому класі.Основні цілі уроку: 1) Повторити тему "Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу"; 2) Ознайомити учнів з реактивним рухом тіла; 3) Розповісти про основні досягнення космонавтики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. 9 клас
Слайд № 1

Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. 9 клас

Повторення Дайте означення імпульсу тіла. Якою є одиниця імпульсу тіла в СІ? Яку систему можна вважати замкненою? Наведіть приклади. Сформулюйте за...
Слайд № 2

Повторення Дайте означення імпульсу тіла. Якою є одиниця імпульсу тіла в СІ? Яку систему можна вважати замкненою? Наведіть приклади. Сформулюйте закон збереження імпульсу. Імпульс тіла — це векторна фізична величина, яка дорівнює добутку маси тіла на швидкість його руху: Систему тіл називають замкненою (ізольованою), якщо на тіла не діють зовнішні сили, а будь-які зміни стану системи є результатом дії внутрішніх сил. У замкненій системі тіл векторна сума імпульсів тіл до взаємодії дорівнює векторній сумі імпульсів тіл після взаємодії.

Поміркуй! Завдяки чому можуть рухатися люди, автомобілі, тварини? Чому літають планери, птахи, метелики? Чому плавають риби, катери, підводні човни...
Слайд № 3

Поміркуй! Завдяки чому можуть рухатися люди, автомобілі, тварини? Чому літають планери, птахи, метелики? Чому плавають риби, катери, підводні човни? Відповідь є простою: всі перелічені тіла від чогось відштовхуються: людина, тварина, автомобіль —від поверхні Землі; риби та катери — від води; планери, птахи, метелики —від повітря.

Питання А як пояснити рух космічного літального апарата, адже він не має можливості від чогось відштовхнутися? Проте космічні кораблі літають у від...
Слайд № 4

Питання А як пояснити рух космічного літального апарата, адже він не має можливості від чогось відштовхнутися? Проте космічні кораблі літають у відкритому космосі, виконують маневри, повертаються на Землю. Від чого ж вони відштовхуються? З’ясуємо це!

Дізнаємося про реактивний рух Реактивний рух — це рух, що виникає внаслідок відділення з деякою швидкістю від тіла якоїсь його частини.
Слайд № 5

Дізнаємося про реактивний рух Реактивний рух — це рух, що виникає внаслідок відділення з деякою швидкістю від тіла якоїсь його частини.

Проаналізуємо експеримент 1. Основою реактивного руху є закон збереження імпульсу. 2. Якщо отвір кульки закритий, вона перебуває в спокої й імпульс...
Слайд № 6

Проаналізуємо експеримент 1. Основою реактивного руху є закон збереження імпульсу. 2. Якщо отвір кульки закритий, вона перебуває в спокої й імпульс системи «кулька — повітря» дорівнює нулю. 3.Якщо отвір відкрити, то повітря почне вириватися назовні з досить великою швидкістю. Сама кулька теж набуде швидкості.

… продовження 4. Тобто повітря та куля набудуть певних імпульсів, протилежних за напрямком один одному. 4. Уявімо, що система «кулька — повітря» є ...
Слайд № 7

… продовження 4. Тобто повітря та куля набудуть певних імпульсів, протилежних за напрямком один одному. 4. Уявімо, що система «кулька — повітря» є замкненою.

Ракета Ракета — літальний апарат, який переміщується в просторі завдяки реактивній тязі, що виникає внаслідок відкидання ракетою частини власної маси.
Слайд № 8

Ракета Ракета — літальний апарат, який переміщується в просторі завдяки реактивній тязі, що виникає внаслідок відкидання ракетою частини власної маси.

Ракета Коли газовий струмінь із величезною швидкістю викидається із сопла ракети, то оболонка ракети одержує потужний імпульс, напрямлений у бік, п...
Слайд № 9

Ракета Коли газовий струмінь із величезною швидкістю викидається із сопла ракети, то оболонка ракети одержує потужний імпульс, напрямлений у бік, протилежний швидкості руху струменя. Уявімо неймовірний варіант: у момент старту все паливо ракети згоряє відразу.

Ракета Було доведено, що одноступенева ракета не зможепокинути Землю. Це можливо тільки за допомогою багатоступеневих ракет: у таких ракетах ступен...
Слайд № 10

Ракета Було доведено, що одноступенева ракета не зможепокинути Землю. Це можливо тільки за допомогою багатоступеневих ракет: у таких ракетах ступені зі спорожнілими паливними резервуарами відкидаються в польоті. При цьому маса ракети зменшується, відповідно збільшується швидкість її руху.

Досягнення космонавтики Ціолковський Констянтин Едуардович – радянський вчений-теоретик польського походження. Один із засновників ракетобудування ...
Слайд № 11

Досягнення космонавтики Ціолковський Констянтин Едуардович – радянський вчений-теоретик польського походження. Один із засновників ракетобудування та сучасної космонавтики. Автор науково-фантастичних творів, прихильник і пропагандист ідей освоєння космічного простору.

Досягнення космонавтики Кондратюк Юрій Васильович – український вчений-винхідник, один з піонерів ракетної техніки й теорії космічних польотів. Нар...
Слайд № 12

Досягнення космонавтики Кондратюк Юрій Васильович – український вчений-винхідник, один з піонерів ракетної техніки й теорії космічних польотів. Народився в Полтаві 21 червня 1897 року Автор так званої «траси Кондратюка», якою подорожували на Місяць космічні кораблі «Аполон».

Досягнення космонавтики Корольов Сергій Павлович - український вчений у галузі ракетобудування та космонавтики, конструктор. Основоположник практич...
Слайд № 13

Досягнення космонавтики Корольов Сергій Павлович - український вчений у галузі ракетобудування та космонавтики, конструктор. Основоположник практичної космонавтики. Під його керівництвом було запущено першу міжконтинентальну балістичну ракету, перший штучний супутник Землі, здійснено перший політ людини в космос та вихід людини в космос.

Досягнення космонавтики 4 жовтня 1957 року – запущений на орбіту перший штучник супутник Землі 12 квітня 1961 року – перший політ людини у космічни...
Слайд № 14

Досягнення космонавтики 4 жовтня 1957 року – запущений на орбіту перший штучник супутник Землі 12 квітня 1961 року – перший політ людини у космічний простір. Юрій Олексійович Гагарін – перший космонавт. Перший вихід у відкритий космос здійснив радянський космонавт Олексій Архипович Леонов 18 березня 1965 року з космічного корабля “Восход-2”.

Досягнення космонавтики 20 липня 1969 року – американський астронавт Ніл Армстронг першим із землян ступив на поверхню Місяця. 19 квітня 1971 року ...
Слайд № 15

Досягнення космонавтики 20 липня 1969 року – американський астронавт Ніл Армстронг першим із землян ступив на поверхню Місяця. 19 квітня 1971 року – запущено першу орбітальну станцію «Салют-1». 12 квітня 1981 року – перший політ багаторазового транспортного космічного корабля «Колумбія»

Перший космонавт України Каденюк Леонід Констянтинович – перший космонавт незалежної України. 19 листопада 1997 року – відбувся політ за участі Лео...
Слайд № 16

Перший космонавт України Каденюк Леонід Констянтинович – перший космонавт незалежної України. 19 листопада 1997 року – відбувся політ за участі Леоніда Каденюка на космічному кораблі «Колумбія». 27 листопада  - перше з космосу громадянин України вів діалог саме зі своєю державою. Гімн нашої держави пролунав у космосі над всією планетою.

Дякую за увагу!
Слайд № 17

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.