Презентація: "Програмування в scretch 6 клас"

Інформатика

Для кого: 6 Клас

17.08.2021

92

3

0

Опис документу:
Презентація на тему: "Коордитати та координатна площина в scretch". Акцент її спрямований на команди, які дають можливість вірно розміщувати об'єкти(спрайти) на площині (сцені), а також пам'ятати розміри сцени.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Програмування в SCRATCH Тема: Коордитати та координатна площина Презентація Парафіло Оксани Станіславівни
Слайд № 1

Програмування в SCRATCH Тема: Коордитати та координатна площина Презентація Парафіло Оксани Станіславівни

Основні означення: СКРЕТЧ є об’єктно-орієнтивною мовою програмування, тому що в її основі лежить поняття об’кта, його властивостей і дій, які можна...
Слайд № 2

Основні означення: СКРЕТЧ є об’єктно-орієнтивною мовою програмування, тому що в її основі лежить поняття об’кта, його властивостей і дій, які можна виконувати над ним і які може виконувати сам об’єкт. СКРИПТ – послідовність команд, що визначає, які дії і вякому порядку слід виконати виконавцю. ПРОЕКТ – об’єкти, скрипти, звуки, які збережено в окремому файлі та використовуються разом.

КООРДИНАТИ 0 1 2 240 Х 180 1 2 -240 -1 -2 -1 -2 -180 Y Як визначити координати спрайта на сцені?
Слайд № 3

КООРДИНАТИ 0 1 2 240 Х 180 1 2 -240 -1 -2 -1 -2 -180 Y Як визначити координати спрайта на сцені?

Команди для роботи з координатами в середовищі SCRATCH пройти вказану кількість кроків змінити положення об'єкта по осі X на вказану кількість крок...
Слайд № 4

Команди для роботи з координатами в середовищі SCRATCH пройти вказану кількість кроків змінити положення об'єкта по осі X на вказану кількість кроків розмістити об'єкт у вказане значення по осі x розмістити об'єкт у вказане значення по осі Y розмістити об'єкт у вказане значення по осі Y

Команди для роботи з координатами в середовищі SCRATCH в робочій області середовища переміститись в точку з вказаними координатами плавно перемісти...
Слайд № 5

Команди для роботи з координатами в середовищі SCRATCH в робочій області середовища переміститись в точку з вказаними координатами плавно переміститись в точку із указаними координатами за вказаний час (в секундах)

Команди для роботи з координатами в середовищі SCRATCH ЦІ команди використовуються в якості вхідних параметрів для інших команд повертає значення п...
Слайд № 6

Команди для роботи з координатами в середовищі SCRATCH ЦІ команди використовуються в якості вхідних параметрів для інших команд повертає значення по осі X. повертає значення по осі Y.

Спробуйте створити проект «ПЕРЕЛИВАННЯ», використовуючи онлайн студію Scratch за посиланням https://scratch.mit.edu/ 1КРОК. Створіть два нових спра...
Слайд № 7

Спробуйте створити проект «ПЕРЕЛИВАННЯ», використовуючи онлайн студію Scratch за посиланням https://scratch.mit.edu/ 1КРОК. Створіть два нових спрайта та костюми(образи) до них. 2крок. До відповідного спрайта складіть алгоритм, використовуючи підказку внизу.

Результат проекту надсилайте в класрум Як зберегти проект, створений в scratch? Ось тут посилання: https://www.youtube.com/watch?v=QKmiR6BbylE ДО З...
Слайд № 8

Результат проекту надсилайте в класрум Як зберегти проект, створений в scratch? Ось тут посилання: https://www.youtube.com/watch?v=QKmiR6BbylE ДО ЗУСТРІЧІ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.