Презентація проекту «Використання нетрадиційних конструкційних матеріалів у класах без поділу».

Опис документу:
При відсутності поділу класу на хлопчиків і дівчаток з’являється проблема у підборі завдань, які б одночасно зацікавили учнів та були адаптовані для представників обох гендерних груп.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Автор розробник проекту Федів Ігор Степанович Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14
Слайд № 1

Автор розробник проекту Федів Ігор Степанович Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14

Проект Впровадження педагогічної технології
Слайд № 2

Проект Впровадження педагогічної технології

Тема проекту Використання нетрадиційних конструкційних матеріалів та елементів косівського керамічного розпису при створенні та оздобленні комплекс...
Слайд № 3

Тема проекту Використання нетрадиційних конструкційних матеріалів та елементів косівського керамічного розпису при створенні та оздобленні комплексного виробу у класах без поділу.

Проблема При відсутності поділу класу на хлопчиків і дівчаток з’являється проблема у підборі завдань, які б одночасно зацікавили учнів та були адап...
Слайд № 4

Проблема При відсутності поділу класу на хлопчиків і дівчаток з’являється проблема у підборі завдань, які б одночасно зацікавили учнів та були адаптовані для представників обох гендерних груп. Особливо гостро дане питання постає, коли поділ відсутній не відразу, а виник після того, як школярі вже вивчили попередньо частину курсу обслуговуючих чи технічних видів праці. Робота з традиційними конструкційними матеріалами (дерево, метал) також створює певні «рамки» у розвитку творчого потенціалу школярів. В учнів є прогалини в знаннях про народні ремесла рідного краю і про можливості використання елементів оздоблення творів декоративно-ужиткового мистецтва у своїх роботах для формування художнього образу виробу. Акцентування уваги на технологічних процесах у формуванні проектованого виробу відводить на другий план його естетичне навантаження.

Актуальність На мою думку, розробка і впровадження даного проекту допоможе учителям уникнути гострих кутів у гендерному питанні. Розвине обізнаніст...
Слайд № 5

Актуальність На мою думку, розробка і впровадження даного проекту допоможе учителям уникнути гострих кутів у гендерному питанні. Розвине обізнаність і самовираження учнів у сфері культури, як одну із ключових компетентностей, що передбачає популяризацію декоративно-ужиткового мистецтва та майстрів своєї громади, рідного краю. Розширить бачення учнями можливостей використання в роботі нетрадиційних матеріалів та елементів косівського керамічного розпису в оздобленні виробів. Мотивуватиме школярів до глибшого пізнання народних ремесел і сприятиме популяризації етнотрадицій. Практичне застосування, зробленого власними руками виробу (прикраса, сувенір, подарунок, оформлення інтер’єру класу, школи), ставить перед школярами особистісно-значимі цілі, виникає чітка мотивація учбової діяльності, зацікавленість в кінцевому результаті.

Цільова група Вчителі, що викладають трудове навчання у класах без поділу, учні 9-их класів.
Слайд № 6

Цільова група Вчителі, що викладають трудове навчання у класах без поділу, учні 9-их класів.

Мета проекту Сформувати готовність вчителя до іноваційної діяльності. Формування в учнів ключових компетентностей. Мотивувати учнів до виконання тв...
Слайд № 7

Мета проекту Сформувати готовність вчителя до іноваційної діяльності. Формування в учнів ключових компетентностей. Мотивувати учнів до виконання творчих робіт на основі етнотрадицій з використанням нетрадиційних конструктивних матеріалів. Виховувати любов до культурної спадщини рідного краю.

Завдання 1.Зібрати та систематизувати інформацію про використання на уроках трудового навчання нетрадиційних конструкційних матеріалів та елементів...
Слайд № 8

Завдання 1.Зібрати та систематизувати інформацію про використання на уроках трудового навчання нетрадиційних конструкційних матеріалів та елементів косівського керамічного розпису. 2.Розробити варіанти завдань для учнів із використання нетрадиційних конструкційних матеріалів та елементів косівського керамічного розпису при створенні комплексного виробу у класах без поділу та апробувати їх на власному досвіді роботи. 3.Узагальнити власний досвіт роботи, щодо використання даної інновації. 4.Укласти дидактичний матеріал по даній інновації.

Передбачувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують завдання не зважаючи на гендерну приналежність. 2.Розвиток індивід...
Слайд № 9

Передбачувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують завдання не зважаючи на гендерну приналежність. 2.Розвиток індивідуальних творчих здібностей школярів. 3.Набуття досвіду провадження технологічної діяльності,партнерської взаємодії і ціннісних ставлень до культурних традицій. 4.Сформованість знань школярів, компетентності, національної самосвідомості. 5.Підвищення якості освітніх послуг, ефективності учбового процесу.

Кінцевий результат 1.Сформованість готовності вчителя до використання інноваційної педагогічної технології. 2.Впровадження педагогічної інновації н...
Слайд № 10

Кінцевий результат 1.Сформованість готовності вчителя до використання інноваційної педагогічної технології. 2.Впровадження педагогічної інновації на уроках трудового навчання для учнів 9-их класів, що не мають поділу. 3.Випуск посібника для вчителів.

Термін реалізації проекту (червень 2018-березень 2019) “Підготовчий етап”- червень - серпень 2018. “Практичний етап”- вересень-січень 2018-2019. “П...
Слайд № 11

Термін реалізації проекту (червень 2018-березень 2019) “Підготовчий етап”- червень - серпень 2018. “Практичний етап”- вересень-січень 2018-2019. “Підсумковий етап”- січень - березень 20019.

Механізм реалізації проекту (план дій)
Слайд № 12

Механізм реалізації проекту (план дій)

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговор...
Слайд № 13

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговорення теми. Ознайомленнядирекції, учнів, батьків з темою проекту. Опрацювання науково - методичноїлітератури. Розробка системи уроків. Розробка унаочнення,зразків,роздатковогоматеріалу. червень 2018 червень 2018 червень 2018 серпень – вересень 2018 серпень 2018 серпень 2018 члени МО члени МО автор члени МО члени МО члени МО бібліотечна база, інтернетресурс кошти вчителя члени МО члени МО дирекція, учні, батьки вчителі вчителі

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Екскурсія в музей. Апробаціявикористання нетрадиційних конструкційних матеріалів...
Слайд № 14

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Екскурсія в музей. Апробаціявикористання нетрадиційних конструкційних матеріалів та елементівкосівськогокерамічного розпису при створенні комплексного виробу у класах без поділув системі уроків трудового навчання. Підготовка виставки учнівських робіт. Аналіз ефективності інновації. Підготовка презентації результатів проекту. жовтень 2018 вересень – листопад 2018 грудень 2018 січень 2019 січень 2019 члени МО,учні вчителі,учні 9-ихкл. члени МО члени МО члени МО кошти спонсорів мат.базашколи учнівські роботи члени МО, батьки вчител, учні 9-ихкл. вчителі, учні члени МО члени МО

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – ...
Слайд № 15

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – класу. Оформлення дидактичного матеріалу у вигляді буклету. Діагностика готовностідопроектно–впроваджувальноїдіяльності. січень 2018 лютий 2018 лютий 2018 березень 2018 березень 2018 члени МО члени МО члени МО члени МО члени МО Учнівські роботи, приміщення школи мат. база школи кошти вчителя кошти спонсорів учні, батьки, вчителі педрада члени МО члени МО члени МО

Додатки
Слайд № 16

Додатки

Можливі варіанти практичних завдань
Слайд № 17

Можливі варіанти практичних завдань

Макет печі (солоне тісто) Тема №1
Слайд № 18

Макет печі (солоне тісто) Тема №1

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Розробка стендів («кахлі» із солоного тіста) Тема №2
Слайд № 23

Розробка стендів («кахлі» із солоного тіста) Тема №2

Календар. Пори року.
Слайд № 24

Календар. Пори року.

Моє місто - Івано – Франківськ.
Слайд № 25

Моє місто - Івано – Франківськ.

Моя школа. Науки .
Слайд № 26

Моя школа. Науки .

Бо прийдуть до тебе три празники в гості…
Слайд № 27

Бо прийдуть до тебе три празники в гості…

Тема №3 Скринька для дріб’язку
Слайд № 28

Тема №3 Скринька для дріб’язку

Слайд № 29

Тема №4 Різдвяна шопка
Слайд № 30

Тема №4 Різдвяна шопка

Слайд № 31

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

«Писанки» в техніці «пап’є-маше». Тема №5
Слайд № 35

«Писанки» в техніці «пап’є-маше». Тема №5

Слайд № 36

Слайд № 37

Висновок На мою думку, ефективним шляхом вирішення проблеми підбору адекватних завдань для учнів 9-их класів, у яких перестав існувати поділ, є вик...
Слайд № 38

Висновок На мою думку, ефективним шляхом вирішення проблеми підбору адекватних завдань для учнів 9-их класів, у яких перестав існувати поділ, є використання нетрадиційних конструкційних матеріалів при створенні комплексного виробу та елементів косівського керамічного розпису для його оздоблення. Як показує практика, даний проект розрахований на розвиток ключових компетентностей учнів, мотивує їх до вивчення культурної спадщини рідного краю, піднімає національну самосвідомість. Технологія гармонійно вписується в систему особистісно зорієнтованого навчання: чітко формулюється пізнавальне завдання; працює творче мислення; йде пошук нових знань, способу дій.

Дякую за увагу.
Слайд № 39

Дякую за увагу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
9
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!