Презентація проекту "Уявні світи"

Опис документу:
Мета проекту: ознайомлення з поняттями: уява, реальність, пізнання, віртуальність, віртуальна реальність; визначення ролі уяви у відношенні до реальності та її впливу на життя людини; виховання потягу до самовдосконалення, реалізації свого бачення світу і його проблем через уявний світ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Уявні світи
Слайд № 1

Уявні світи

Приклади 3D-графічних зображень
Слайд № 2

Приклади 3D-графічних зображень

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Слайд № 35

Слайд № 36

Слайд № 37

Слайд № 38

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Уявні світи Виконали учні 11 класу
Слайд № 1

Уявні світи Виконали учні 11 класу

Недавно ми задумались над такими питаннями: що таке уява, уявний світ?
Слайд № 2

Недавно ми задумались над такими питаннями: що таке уява, уявний світ?

Уява — це психічний процес, який є надзвичайно важливим для розвитку творчості, творчого мислення. (матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії). Г...
Слайд № 3

Уява — це психічний процес, який є надзвичайно важливим для розвитку творчості, творчого мислення. (матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії). Г. Сельє говорить про уяву як одну з провідних характеристик творчої особистості.

Ми знаємо, що уява – індивідуальна особливість кожної людини.
Слайд № 4

Ми знаємо, що уява – індивідуальна особливість кожної людини.

Люди можуть мислити, а отже і уявляти. Але уява в кожного різна.
Слайд № 5

Люди можуть мислити, а отже і уявляти. Але уява в кожного різна.

А що було б, якби люди не мали уяви?
Слайд № 6

А що було б, якби люди не мали уяви?

Напевне, це виглядало б жахливо. Адже людина, яка не може думати й уявляти, перетворюється на бездушний предмет.
Слайд № 7

Напевне, це виглядало б жахливо. Адже людина, яка не може думати й уявляти, перетворюється на бездушний предмет.

Уява буває різна. Наприклад активна (людина уявляє щось за власним бажанням) і пасивна (людина уявляє щось мимовільно).
Слайд № 8

Уява буває різна. Наприклад активна (людина уявляє щось за власним бажанням) і пасивна (людина уявляє щось мимовільно).

А чи впливає уява на життя людини? І як саме?
Слайд № 9

А чи впливає уява на життя людини? І як саме?

Звичайно впливає, адже вона виконує конкретні функції.
Слайд № 10

Звичайно впливає, адже вона виконує конкретні функції.

Завдяки уяві, людина представляє дійсність в образах і має можливість користуватися ними, регулює свій емоційний стан.
Слайд № 11

Завдяки уяві, людина представляє дійсність в образах і має можливість користуватися ними, регулює свій емоційний стан.

Уява допомагає нам керувати волею, увагою, пам'яттю, мовою, переживаннями.
Слайд № 12

Уява допомагає нам керувати волею, увагою, пам'яттю, мовою, переживаннями.

В уяві людина формує собі внутрішній план дій, планує і програмує свою діяльність та розпочинає процес реалізації.
Слайд № 13

В уяві людина формує собі внутрішній план дій, планує і програмує свою діяльність та розпочинає процес реалізації.

Реальність та уява пов’язані одна з одною. Одне переходить в інше. Хочемо ми цього чи ні, в своїй уяві та своїми діями ми постійно перетворюємо реа...
Слайд № 14

Реальність та уява пов’язані одна з одною. Одне переходить в інше. Хочемо ми цього чи ні, в своїй уяві та своїми діями ми постійно перетворюємо реальність.

А уява — це інструмент, засіб, за допомогою якого це перетворення відбувається.
Слайд № 15

А уява — це інструмент, засіб, за допомогою якого це перетворення відбувається.

Дякуємо за увагу!
Слайд № 16

Дякуємо за увагу!

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
У своїй уяві я вільний малювати як художник. Уява важливіша за знання. Знання обмежені. Уява охоплює весь світ. Альберт Ейнштейн
Слайд № 1

У своїй уяві я вільний малювати як художник. Уява важливіша за знання. Знання обмежені. Уява охоплює весь світ. Альберт Ейнштейн

Нічим не обмежена уява створює уявну дійсність. Михайло Салтиков-Щедрін
Слайд № 2

Нічим не обмежена уява створює уявну дійсність. Михайло Салтиков-Щедрін

Мрії – не відхід від дійсності, а засіб наблизитися до неї. Сомерсет Моем
Слайд № 3

Мрії – не відхід від дійсності, а засіб наблизитися до неї. Сомерсет Моем

Уява - на те і уява, щоб заповнювати дійсність. Василь Ключевский
Слайд № 4

Уява - на те і уява, щоб заповнювати дійсність. Василь Ключевский

Уява – єдина зброя у битві з реальністю. Жюль Де Голтьє
Слайд № 5

Уява – єдина зброя у битві з реальністю. Жюль Де Голтьє

Всі люди живуть в тумані своєї мрії. Бйорнсон
Слайд № 6

Всі люди живуть в тумані своєї мрії. Бйорнсон

У кожного своя химера. Олдос Хакслі
Слайд № 7

У кожного своя химера. Олдос Хакслі

Уява – це очі душі. Жозе́ф Жубе́р
Слайд № 8

Уява – це очі душі. Жозе́ф Жубе́р

Фантазія – це здатність з'єднувати непоєднуване, бачити невидиме і розгадувати нерозгадуване. Віктор Кротов
Слайд № 9

Фантазія – це здатність з'єднувати непоєднуване, бачити невидиме і розгадувати нерозгадуване. Віктор Кротов

Фантастичне становить сутність дійсності. Федір Достоєвський
Слайд № 10

Фантастичне становить сутність дійсності. Федір Достоєвський

Потрібно вміти мріяти, щоб зрозуміти нашу реальність. Растко Закіч
Слайд № 11

Потрібно вміти мріяти, щоб зрозуміти нашу реальність. Растко Закіч

Якщо вже мріяти, то не треба ні в чому собі відмовляти. Оноре де Бальзак
Слайд № 12

Якщо вже мріяти, то не треба ні в чому собі відмовляти. Оноре де Бальзак

Для фантазії досить кілька цвяхів, щоб розвісити на ній свої покривала. Еріх Марія Ремарк
Слайд № 13

Для фантазії досить кілька цвяхів, щоб розвісити на ній свої покривала. Еріх Марія Ремарк

Фантазія не будує повітряних замків, вона перебудовує в повітряні замки бараки. Карл Краус
Слайд № 14

Фантазія не будує повітряних замків, вона перебудовує в повітряні замки бараки. Карл Краус

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
З розвитком науки й техніки, слово «уява» стало замінюватися словом «віртуальність», а поняття «уявний світ» частіше замінюють поняттям «віртуальна...
Слайд № 1

З розвитком науки й техніки, слово «уява» стало замінюватися словом «віртуальність», а поняття «уявний світ» частіше замінюють поняттям «віртуальна реальність».

Людина завжди намагалась моделювати реальність, та лише після появи комп’ютерів та спеціальних комп’ютерних засобів стало можливим моделювання, наб...
Слайд № 2

Людина завжди намагалась моделювати реальність, та лише після появи комп’ютерів та спеціальних комп’ютерних засобів стало можливим моделювання, наближене до реальності.

Віртуальна реальність — це комп’ютерні системи, які забезпечують візуальні і звукові ефекти, що занурюють глядача в уявний світ за екраном. Віртуал...
Слайд № 3

Віртуальна реальність — це комп’ютерні системи, які забезпечують візуальні і звукові ефекти, що занурюють глядача в уявний світ за екраном. Віртуальна реальність — нова технологія безконтактної інформаційної взаємодії, що реалізує за допомогою комплексних мультимедіа-операційних середовищ ілюзію безпосереднього входження і присутності в реальному часі в стереоскопічно представленому «екранному світі». Віртуальна реальність — високорозвинута форма комп’ютерного моделювання, яка дозволяє користувачеві зануритись у штучний світ. Штучний простір, створений комп’ютерами, який має всі ознаки реальності як такої, що піддається проникненню і трансформації ззовні.

Для чого людина створює свій уявний світ?
Слайд № 4

Для чого людина створює свій уявний світ?

Створення свого уявного світу – це унікальна здатність людини поринути в іншу, уявну реальність. Ось як змінюють світ художники
Слайд № 5

Створення свого уявного світу – це унікальна здатність людини поринути в іншу, уявну реальність. Ось як змінюють світ художники

Створивши уявний світ, можна, хоча б в уяві, позбутися багатьох реальних проблем, здійснити таємні, а часто і нездійсненні, бажання, втілити, хоч б...
Слайд № 6

Створивши уявний світ, можна, хоча б в уяві, позбутися багатьох реальних проблем, здійснити таємні, а часто і нездійсненні, бажання, втілити, хоч би частково, найзаповітніші мрії.

Віртуальна реальність популярна завдяки тому, що вона ефективно й комплексно впливає на органи чуттів. Межа між реальністю та віртуальністю дуже то...
Слайд № 7

Віртуальна реальність популярна завдяки тому, що вона ефективно й комплексно впливає на органи чуттів. Межа між реальністю та віртуальністю дуже тонка. Реальність дуже швидко переходить у віртуальність, у світ ідей.

Кожну секунду, споглядаючи реальність, ми фіксуємо її у своїй свідомості на рівні відчуттів. Потім  включаємо розум, свідомо або рефлективно, який ...
Слайд № 8

Кожну секунду, споглядаючи реальність, ми фіксуємо її у своїй свідомості на рівні відчуттів. Потім  включаємо розум, свідомо або рефлективно, який намагається усвідомити те, що відбувається навкруги. Далі відбувається дія, реакція. Ми віртуалізуємо реальність у своїй свідомості, та змінюємо світ щосекунди.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«Віртуальний світ у нас самих!» З електронної переписки
Слайд № 1

«Віртуальний світ у нас самих!» З електронної переписки

«Віртуальність − це функція захисту мозку сучасної людини від надміру інформації реального світу.» З електронної переписки
Слайд № 2

«Віртуальність − це функція захисту мозку сучасної людини від надміру інформації реального світу.» З електронної переписки

«У віртуальному світі ви завжди можете знайти місце, де Ви – центр Всесвіту або дуже важлива його складова.» З електронної переписки
Слайд № 3

«У віртуальному світі ви завжди можете знайти місце, де Ви – центр Всесвіту або дуже важлива його складова.» З електронної переписки

«Можна бути одночасно в багатьох віртуальностях, можна, без особливих втрат, розірвати зв’язок з віртуальністю і поринути в іншу віртуальність.» З ...
Слайд № 4

«Можна бути одночасно в багатьох віртуальностях, можна, без особливих втрат, розірвати зв’язок з віртуальністю і поринути в іншу віртуальність.» З електронної переписки

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Всі реальні предмети, які нас оточують, є всього лише тінями ідей, утворених в свідомості людини. Платон  
Слайд № 1

Всі реальні предмети, які нас оточують, є всього лише тінями ідей, утворених в свідомості людини. Платон  

Слайд № 2

Слайд № 3

Картини Марії Приймаченко  
Слайд № 4

Картини Марії Приймаченко  

Світ в ілюстраціях до казок Катерини Штанко  
Слайд № 5

Світ в ілюстраціях до казок Катерини Штанко  

Світ фантазій англійської художниці Жозефін Уолл  
Слайд № 6

Світ фантазій англійської художниці Жозефін Уолл  

Уявні світи польського художника Яцека Вєрки 
Слайд № 7

Уявні світи польського художника Яцека Вєрки 

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Наша головна мета – дослідити такі поняття як реальність, віртуальність, уява і знайти взаємозв’язок між ними; Завдання – узагальнити матеріали дос...
Слайд № 1

Наша головна мета – дослідити такі поняття як реальність, віртуальність, уява і знайти взаємозв’язок між ними; Завдання – узагальнити матеріали дослідження, здобуті при виконанні поставлених задач, зробити висновки і оформити їх в електронному вигляді.

Головна мета вчителя (як керівника проекту): навчити учнів ефективніше використовувати сучасні інформаційні технології; започаткувати в учнів основ...
Слайд № 2

Головна мета вчителя (як керівника проекту): навчити учнів ефективніше використовувати сучасні інформаційні технології; започаткувати в учнів основи інформаційної культури; сформувати в них уявлення про формулювання проблем і постановку задач; про можливості використання мережі Інтернет, а також виробити в учнів навики роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладними програмами загального і навчального призначення.

Вважаємо, що нам вдалось досягти поставленої мети
Слайд № 3

Вважаємо, що нам вдалось досягти поставленої мети

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. села Березичі

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ

«УЯВНІ СВІТИ»

Підготували

учитель інформатики Колошук Г.Г. спільно з учнями 9-11 класів

Вчитель 

Доброго дня, шановні гості! Сьогодні ми хочемо представити вам наш проект «Уявні світи».

Повідомлення вчителя

В інформатиці дуже часто звучить термін «віртуальність», «віртуальний простір», «віртуальна реальність»… Цим терміном позначають явище, яке можна побачити та відчути за допомогою спеціальних комп’ютерних засобів – наприклад, аудіовізуального шолома, мультимедіа і таке інше. А виникає це явище завдяки використанню комп’ютерними засобами так званих зримих образів, які можна не тільки побачити, а й навіть «доторкнутись» руками (наприклад, використовуючи джойстик). Ми вирішили з’ясувати, з чого усе почалось.

Повідомлення 1 (демонструється презентація «1-3D-графіка»)

Сама назва – «віртуальна реальність» – походить від англійського слова virtual (що означає – дійсний, фактичний).

Раніше, деякий час тому, це явище називалося інакше – кіберпростір, або світ уявної реальності.

Термін – кіберпростір – вперше з’явився у 1984 році у науково-фантастичній книзі Уїльяма Гібсона “Нейрома́нсер”.

Існування 3D, 4D графіки вже давно було напророчено, але жило раніше лише в уявленні фантастів та, як не дивно, програмістів (тобто людей, що розробляють різноманітні комп’ютерні програми).

І ось нарешті стало можливим не лише відчути таку комп’ютерну графіку (або той же кіберпростір), а й торкнутися до нього, як кажуть, власними пальцями.

Як? Та дуже просто. Сівши за комп’ютер, або ще краще, закріпивши на голові так званий аудіовізуальний шолом (дисплей с двома мініатюрними стереоскопічними екранами), людина на відстані декількох сантиметрів від своїх очей починає бачити те, чого взагалі не існує у природі. І навіть вступає у контакт з цією уявною реальністю.

Скажімо, людина бачить перед своїми очима яблуко, бере його – і відчуває це яблуко у руці. Хоча реально його перед нами й не існує.

Початок цим фантастичним експериментам було покладено ще у 30-ті роки ХХ століття.

Саме тоді проводилися досліди, під час яких люди намагалися уявляти собі якісь речі (наприклад, автомобіль чи пилосос), а фотоапарат, закріплений перед їх очима, безперервно фіксував цей процес на фотоплівці.

У наш час віртуальна реальність використовується не лише у комп’ютерних іграх, хоча саме з них усе почалося. У грі людина на деякий час стає героєм або учасником подій, що розігрується в даній віртуальній реальності. Учасник гри неначе потрапляє у нову реальність, у якій він діє самостійно.

Проте, крім ігор, є ще й інші можливості використання віртуальної реальності.

Наприклад, у деяких аеропортах США диспетчери підключаються до найсучаснішої, дуже чутливої апаратури бортового комп’ютера літака, який має сідати на льотне поле. Після підключення, диспетчер одержує можливість бачити сам літак і ті небезпеки, які йому можуть загрожувати. Це дозволяє уникнути непередбачених та небезпечних ситуацій при посадці літака і, безумовно, їм запобігти.

Сучасні архітектори вже мають можливість побудувати у віртуальній реальності будинок, побачити всі помилки, недоліки, невідповідності і виправити їх ще до того, як буде розпочате будівництво.

А можливо у недалекому майбутньому, медики (наприклад, хірурги чи терапевти) за допомогою спеціальної апаратури зможуть не лише зазирнути у організм хворої людини (що є можливим вже зараз), а й навіть відправитися у так звану «подорож» всередині людського організму, яка допоможе набагато ефективніше продіагностувати хворого.

Можна буде також будувати моделі далеких галактик, чи, так би мовити «із середини», слідкувати за перебігом хімічної реакції і багато іншого. Але не будемо забігати наперед.

Учень (команда 1)

Реальність. Віртуальність. Де межа між реальністю та віртуальністю? Що таке реальність? Що таке віртуальність? І взагалі, до чого тут ми, люди?..

Наша мета – дослідити такі поняття як реальність, віртуальність, уява; знайти взаємозв’язок між ними.

А завдання – узагальнити матеріали дослідження, здобуті при виконанні поставлених задач, зробити висновки і оформити їх в електронному вигляді.

Щоб зекономити час, ми вирішили розділились на групи.

Учень (команда 1)

Ми з Юлею вирішили детальніше з’ясувати, що таке уява, уявний світ, а також спробували відповісти на питання Що було б, якби люди не мали уяви? Як уява впливає на життя людини? і створити презентацію у Power Point.

Отже: що таке уява, уявний світ?

Повідомлення 2 (демонструється презентація «2-Уява», слайди 1-7)

Згідно Вікіпедії, уява — це психічний процес, який є надзвичайно важливим для розвитку творчості, творчого мислення. Ми знаємо, що уява – індивідуальна особливість кожної людини.

Люди можуть мислити, а отже і уявляти. Але уява в кожного різна.

А що було б, якби люди не мали уяви?

Напевне, це виглядало б жахливо. Адже людина, яка не може думати й уявляти, перетворюється на бездушний предмет.

Повідомлення 3 (демонструється презентація «2-Уява», слайди 8-16)

Уява буває різна.

Наприклад активна (людина уявляє щось за власним бажанням) і пасивна (людина уявляє щось мимовільно).

А чи впливає уява на життя людини? І як саме?

Звичайно впливає, адже вона виконує конкретні функції.

Завдяки уяві, людина представляє дійсність в образах і має можливість користуватися ними, регулює свій емоційний стан. Уява допомагає нам керувати волею, увагою, пам'яттю, мовою, переживаннями. В уяві людина формує собі внутрішній план дій, планує і програмує свою діяльність та розпочинає процес реалізації.

Реальність та уява пов’язані одна з одною. Одне переходить в інше.

Хочемо ми цього чи ні, в своїй уяві та своїми діями ми постійно перетворюємо реальність. А уява — це інструмент, засіб, за допомогою якого це перетворення відбувається.

Вислови про уяву (демонструється презентація «3-ВисловиУЯВА»)

  • «У своїй уяві я вільний малювати як художник. Уява важливіша за знання. Знання обмежені. Уява охоплює весь світ»

Альберт Ейнштейн

  • Нічим не обмежена уява створює уявну дійсність.

Михайло Салтиков-Щедрін

  • Мрії – не відхід від дійсності, а засіб наблизитися до неї.

Сомерсет Моем

  • Уява - на те і уява, щоб заповнювати дійсність.

Василь Ключевский

  • Уява - єдина зброя у битві з реальністю.

Жю́ль де Голтьє́

  • Всі люди живуть в тумані своєї мрії.

Бйорн-стьєр-не Бйорн-сон

  • У кожного своя химера.

Олдос Хакслі

  • Уява - це очі душі.

Жозе́ф Жубе́р

  • Фантазія – це здатність з'єднувати непоєднуване, бачити невидиме і розгадувати нерозгадуване.

Віктор Кротов

  • Фантастичне становить сутність дійсності.

Федір Достоєвський

  • Потрібно вміти мріяти, щоб зрозуміти нашу реальність.

Ра́стко За́кіч

  • Якщо вже мріяти, то не треба ні в чому собі відмовляти.

Оноре де Бальзак

  • Для фантазії досить кілька цвяхів, щоб розвісити на ній свої покривала.

Еріх Марія Ремарк

  • Фантазія не будує повітряних замків, вона перебудовує в повітряні замки бараки.

Карл Краус

Учень (команда 2)

Наша група шукала визначення поняття віртуальність, віртуальна реальність, а також, проаналізувавши отримані матеріали, ми спробували дати відповідь на питання «Для чого людина створює свій уявний світ?», і створили публікацію в Publisher.

Повідомлення 4 (демонструється презентація «4-Віртуальна реальність», слайди 1-3)

Отже віртуальність.

Поступово, з розвитком науки й техніки, слово «уява» стало замінюватися словом «віртуальність», а поняття «уявний світ» частіше замінюють поняттям «віртуальна реальність». Сталося це не випадково. Людина завжди намагалась моделювати реальність, та лише після появи комп’ютерів та спеціальних комп’ютерних засобів стало можливим моделювання, наближене до реальності.

Згідно Вікіпедії, маємо три різних визначення для віртуальної реальності:

  • Віртуальна реальність — це комп’ютерні системи, які забезпечують візуальні і звукові ефекти, що занурюють глядача в уявний світ за екраном.

  • Віртуальна реальність — нова технологія безконтактної інформаційної взаємодії, що реалізує за допомогою комплексних мультимедіа-операційних середовищ ілюзію безпосереднього входження і присутності в реальному часі в стереоскопічно представленому «екранному світі».

  • Віртуальна реальність — високорозвинута форма комп’ютерного моделювання, яка дозволяє користувачеві зануритись у штучний світ.

Штучний простір, створений комп’ютерами, який має всі ознаки реальності як такої, що піддається проникненню і трансформації ззовні.

Термін «віртуальність» уперше з’явився в XVII сторіччі, в розробках класичної механіки, як позначення математичного експерименту. А власне формулювання «віртуальної реальності» зустрічається вже в XIX сторіччі. (узято з Вікіпедії)

Повідомлення 5 (демонструється презентація «4-Віртуальна реальність», слайди 4-8)

Для чого людина створює свій уявний світ?

Створення свого уявного світу – це унікальна здатність людини поринути в іншу, уявну реальність.

Створивши уявний світ, можна, хоча б в уяві, позбутися багатьох реальних проблем, здійснити таємні, а часто і нездійсненні, бажання, втілити, хоч би частково, найзаповітніші мрії.

Віртуальна реальність популярна завдяки тому, що вона ефективно й комплексно впливає на органи чуттів.

Межа між реальністю та віртуальністю дуже тонка. Реальність дуже швидко переходить у віртуальність, у світ ідей.

Але до чого тут ми люди? Яку роль у цьому процесі відіграє людина?

Кожну секунду, споглядаючи реальність, ми фіксуємо її у своїй свідомості на рівні відчуттів. Потім  включаємо розум, свідомо або рефлективно, який намагається усвідомити те, що відбувається навкруги. Далі відбувається дія, реакція. Ми віртуалізуємо реальність у своїй свідомості, та змінюємо світ щосекунди.

Отже, світ змінюється, тече, як вода, перетікає з одного стану в інший. І ми приймаємо в цьому участь.

Учень (команда 2)

Уявний світ

Я знов тікаю в свій уявний світ,

Де разом ми сміємось і живемо,

І так триватиме ще сотні літ –

Ми, ангели, ніколи не помремо.

І не біда, що все навкруг горить,

Кохання за земний вогонь ясніше.

Ти тільки будь зі мною ще хоч мить

І обійми мене іще міцніше.

Та похитнувся ідеальний світ,

Жорстока дійсність очі відкриває....

Замість вогню холодний сірий лід..

Невже це пекло ми вважали раєм?

Автор: Nemesis Schwarz, веб-сайт Клубу поезії

Думки людей про віртуальність (демонструється презентація «5-ВисловиВІРТ»)

  • «Віртуальний світ у нас самих!»

  • «Віртуальність — це функція захисту мозку сучасної людини від надміру інформації реального світу.»

  • «У віртуальному світі ви завжди можете знайти місце, де Ви – центр Всесвіту або дуже важлива його складова.»

  • «Можна бути одночасно в багатьох віртуальностях, можна, без особливих втрат, розірвати зв’язок з віртуальністю і поринути в іншу віртуальність.»

Учень (команда 3)

Наша група спробувала узагальнити матеріали дослідження першої та другої груп; дати відповідь на питання:

  • який зв’язок між уявним світом людини та віртуальною реальністю?

  • де межа між реальністю та віртуальністю?

Також ми шукали приклади різних уявних світів, виражені у творах мистецтва і створили Веб-сайт у програмі Publisher.

Ось що у нас вийшло:

Повідомлення 6

(демонструється презентація «6-Реальність-віртуальність», слайди 1-3)

У процесі роботи ми дізналися багато нового.

Наприклад, про те, що уява – індивідуальна та невіддільна особливість людини.

Все, що створює людина, виникає насамперед завдяки її уяві. Працюючи над проектом, ми знайшли чимало підтверджень цього факту.

Людська уява створила чимало образів, у яких переплітається реальне та уявне. Людина просто не була б людиною, якби не вміла уявляти. Найлегше це спостерігати саме на творах мистецтва.

Наприклад ось як уявляють світ деякі художники: (презентація «6-Реальність-віртуальність», слайди 4-7)

Повідомлення 6 (прод.)

(демонструється презентація «6-Реальність-віртуальність», слайди 8-10)

Давайте з’ясуємо, який зв’язок між уявним світом людини та віртуальною реальністю?

Більшість людей, говорячи про «віртуальну реальність», думають, що це є Інтернет. Таке твердження не є помилковим, але Інтернет в такому випадку доцільніше вважати лише однією з форм віртуальної реальності. Поняття «віртуальна реальність» набагато ширше.

Іншими формами віртуальної реальності можуть бути, наприклад, наша уява чи сон.

На нашу думку, віртуальна реальність це те, що виходить за межі нашого реального існування.

Отже, зв’язок між уявним світом людини та віртуальною реальністю дуже тісний, оскільки ці поняття можна вважати спорідненими.

Повідомлення 7.

Багато молодих людей, та й не тільки, проводить чимало часу за комп’ютером у всесвітній мережі Інтернет, користуються мобільними засобами комунікації (мобільні телефони, смартфони, комунікатори). Все важче знайти межу між реальними подіями та віртуальними. І це справді так.

Проблеми віртуальності стали актуалізуватися в кінці 20 ст. Це пов’язано із бурхливим розвитком електроніки та комп’ютерної техніки. А із винаходом пристроїв, що здатні відтворювати віртуальні світи, почалися палкі дискусії на цю тематику серед інженерів, а згодом і філософів.

Зараз чуємо багато тверджень про шкідливий вплив віртуальної реальності, Інтернету на людину. Між віртуальним та реальним світами явно існує певна взаємозалежність. Однак Інтернет стає небезпечним лише тоді, коли позбавляє тебе змоги робити те, що насправді потрібно; в іншому разі він не становить загрози повноцінному життю. А хворобливу залежність може викликати що завгодно, і Інтернет – не виняток.

Віртуальні світи мають багато характеристик, властивих тільки їм, але вони також мають певні характеристики, які виникають під впливом реального світу. Елементи віртуальних світів оцінюються з точки зору їх важливості в реальному світі.

Вчитель

Отже, дорогі діти, давайте підведемо підсумки. Якими були ваша головна мета та завдання?

Учень (демонструється презентація «7-МЕТА», слайд 1)

Нашою головною метою було – дослідити такі поняття як реальність, віртуальність, уява і знайти взаємозв’язок між ними;

Завдання – узагальнити матеріали дослідження, здобуті при виконанні поставлених задач, зробити висновки і оформити їх в електронному вигляді.

Учень (команда 1)

Наша група знайшла відповіді на поставлені нам питання, ми проаналізували знайдений матеріал і створили презентацію.

Учень (команда 2)

Ми також успішно справились із завданням і створили публікацію.

Учень (команда 3)

Ми опрацьовували матеріали досліджень першої та другої груп, з’ясували відповіді на поставлені нам питання і створили веб-сайт за допомогою програми Publisher.

Вчитель (демонструється презентація «7-МЕТА», слайди 2-3)

Отож, дорогі діти, можемо вважати, що ви впорались із завданнями.

Шановні гості, головною моєю метою, як вчителя, було: навчити учнів ефективніше використовувати сучасні інформаційні технології; започаткувати в учнів основи інформаційної культури; сформувати в них уявлення про формулювання проблем і постановку задач; про можливості використання мережі Інтернет, а також виробити в учнів навики роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладними програмами загального і навчального призначення.

Маю надію, що мені вдалось досягти поставленої мети.

Дякуємо за увагу!

  • 20.03.2019
  • Інформатика
  • 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 500
  • 0
  • 6
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
9
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!