Презентація "ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ З МАТЕМАТИКИ"

Опис документу:
Автор: вчителька математики ДЕНИСЕНКО НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Павлівська СЗШ Дніпропетровської області Васильківського району. Прензентація містить рекомендації щодо впровадження проектної технології у позакаласну роботу з математики, а також дається аналіз роботи шкільного гуртка "Школа проектів".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Звіт про роботу гуртка «ШКОЛА ПРОЕКТІВ» Керівник: Денисенко Наталя Олександрівна Павлівська СЗШ Дніпропетровська область
Слайд № 1

Звіт про роботу гуртка «ШКОЛА ПРОЕКТІВ» Керівник: Денисенко Наталя Олександрівна Павлівська СЗШ Дніпропетровська область

2006 № 3055/ДНРТ Сертифікат видано Денисенко Наталі Олександрівні
Слайд № 2

2006 № 3055/ДНРТ Сертифікат видано Денисенко Наталі Олександрівні

ПЛАН ГУРТКА “ШКОЛА ПРОЕКТІВ” Програма гуртка передбачає впровадження в освітню практику «метода проектів» і спрямована на розвиток в учнів навичок ...
Слайд № 3

ПЛАН ГУРТКА “ШКОЛА ПРОЕКТІВ” Програма гуртка передбачає впровадження в освітню практику «метода проектів» і спрямована на розвиток в учнів навичок ХХІ сторіччя: формулювання соціально значущої задачі (проблеми), планування дій щодо розв’язання проблеми, пошук та обробка інформації. Заняття включають питання з організації проектної діяльності учнів в школі: що таке проектний метод, які основні вимоги до проекту, як правильно спланувати проектну діяльність при вивченні математики.

Слайд № 4

Трізна Юлія (10 клас) – ІV місце; Кібік Надія (9 клас) – V місце; Базилевський Олексій (8 клас) – ІV місце.
Слайд № 5

Трізна Юлія (10 клас) – ІV місце; Кібік Надія (9 клас) – V місце; Базилевський Олексій (8 клас) – ІV місце.

Бороніна Катя (11 клас) – ІІІ місце; Базилевський Олексій (9 клас) – ІІІ місце. Кібік Надія (10 клас) – ІV місце.
Слайд № 6

Бороніна Катя (11 клас) – ІІІ місце; Базилевський Олексій (9 клас) – ІІІ місце. Кібік Надія (10 клас) – ІV місце.

Метеля Артем (6 клас) – VІ місце; Макарова Катерина (7 клас) – ІІІ місце; Базилевський Олексій (10 клас) – ІІІ місце. Семиліт Тетяна (11 клас) – ІІ...
Слайд № 7

Метеля Артем (6 клас) – VІ місце; Макарова Катерина (7 клас) – ІІІ місце; Базилевський Олексій (10 клас) – ІІІ місце. Семиліт Тетяна (11 клас) – ІІ місце.

Денисенко Олександр (6 клас) – ІІІ місце; Макарова Катерина (8 клас) – ІІІ місце; Гусак Надія (6 клас) – V місце; Денисенко Катерина (9 клас) – ІІІ...
Слайд № 8

Денисенко Олександр (6 клас) – ІІІ місце; Макарова Катерина (8 клас) – ІІІ місце; Гусак Надія (6 клас) – V місце; Денисенко Катерина (9 клас) – ІІІ місце. Бунчук Віка (10 клас) – V місце; Міхіда Віталій (11 клас) – ІІІ місце.

Проект – сукупність певних дій, документів, текстів, призначених для створення реального об’єкта, предмета або теоретичного продукту. Засновником п...
Слайд № 9

Проект – сукупність певних дій, документів, текстів, призначених для створення реального об’єкта, предмета або теоретичного продукту. Засновником педагогічного методу проектів вважають американського філософа, психолога та педагога Дж.Дьюї (1859 – 1952)

Основна теза сучасного розуміння методу проектів: «Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати».
Слайд № 10

Основна теза сучасного розуміння методу проектів: «Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати».

Тому робота над проектом починається з постановки соціально значущої задачі (проблеми) – дослідницької; інформаційної; практичної.
Слайд № 11

Тому робота над проектом починається з постановки соціально значущої задачі (проблеми) – дослідницької; інформаційної; практичної.

КЛАСИФКАЦІЯ ПРОЕКТІВ ЗА ДОМІНУЮЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ
Слайд № 12

КЛАСИФКАЦІЯ ПРОЕКТІВ ЗА ДОМІНУЮЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ

Мета проекту: мотивація (практичні та педагогічні цілі) розвиток пізнавальних навичок учнів, розвиток умінь самостійно конструювати свої знання, ро...
Слайд № 13

Мета проекту: мотивація (практичні та педагогічні цілі) розвиток пізнавальних навичок учнів, розвиток умінь самостійно конструювати свої знання, розвиток умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення, формування навичок мислення високого рівня.

Структура навчального проекту. Етапи діяльності
Слайд № 14

Структура навчального проекту. Етапи діяльності

Виконання проекту починається з планування дій щодо розв’язування проблеми: визначення виду продукту і форми презентації; складання переліку конкре...
Слайд № 15

Виконання проекту починається з планування дій щодо розв’язування проблеми: визначення виду продукту і форми презентації; складання переліку конкретних дій з вказівкою виходів, термінів і відповідальних.

Відмінна риса проектної діяльності – пошук інформації, яка потім буде опрацьована, обміркована і представлена учасникам проектної групи.
Слайд № 16

Відмінна риса проектної діяльності – пошук інформації, яка потім буде опрацьована, обміркована і представлена учасникам проектної групи.

Результат роботи над проектом – продукт . Продукт – це засіб, який розробили учасники проектної групи для розв’язання поставленої проблеми: Web-сай...
Слайд № 17

Результат роботи над проектом – продукт . Продукт – це засіб, який розробили учасники проектної групи для розв’язання поставленої проблеми: Web-сайт; Аналіз даних соціологічного опитування; Атлас; Атрибути неіснуючої держави; Бізнес-план; Відеофільм; Відеокліп; Виставка; Газета; Діюча фірма;

Проект вимагає на завершальному етапі презентації свого продукту. Види презентації проектів: Втілення (у роль людини…). Ділова гра. Демонстрація ві...
Слайд № 18

Проект вимагає на завершальному етапі презентації свого продукту. Види презентації проектів: Втілення (у роль людини…). Ділова гра. Демонстрація відеофільму. Діалог історичних або літературних персонажів. Захист на Науковій Раді. Гра із залом. Ілюстроване співставлення фактів, документів, подій, епох, цивілізацій… Інсценування історичної події.

ПАСПОРТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Назва проекту. Керівник проекту. Консультанти проекту. Навчальний предмет, у рамках якого проводиться робота за проект...
Слайд № 19

ПАСПОРТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Назва проекту. Керівник проекту. Консультанти проекту. Навчальний предмет, у рамках якого проводиться робота за проектом. Навчальні дисципліни, близькі до теми проекту. Вік учнів, на який розрахований проект. Склад проектної групи ( Прізвище, ім’я учня, клас). Тип проекту (реферативний, інформаційний, дослідницький, творчий, практико-орієнтований, рольовий) Замовник проекту. 10. Мета проекту (практична і педагогічна цілі).

ПАСПОРТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 11. Задачі проекту (2-3 задачі, акцент на розвиваючих задачах!). 12. Питання проекту (3-4 найважливіших проблемних пит...
Слайд № 20

ПАСПОРТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 11. Задачі проекту (2-3 задачі, акцент на розвиваючих задачах!). 12. Питання проекту (3-4 найважливіших проблемних питань по темі проекту, на які необхідно відповісти учасникам в ході його виконання). 13. Необхідне обладнання. 14. Анотація (актуальність проекту, значущість на рівні школи і соціуму, особистісна орієнтація, виховний аспект, коротко – зміст ). 15. Передбачувані продукти проекту. 16. Етапи роботи над проектом (для кожного етапу вказати форму, тривалість і місце роботи учнів, зміст роботи, вихід етапу). 17. Розподіл ролей у проектній групі.

Система оцінки проектних робіт Критерії оцінки (не більш 7 – 10) повинні оцінювати якість не стільки презентації, скільки проекту в цілому. Критері...
Слайд № 21

Система оцінки проектних робіт Критерії оцінки (не більш 7 – 10) повинні оцінювати якість не стільки презентації, скільки проекту в цілому. Критерії можуть бути такими: Важливість теми проекту. Глибина дослідження проблеми. Оригінальність запропонованих рішень. Якість виконання продукту. Переконливість виступу.

Таким чином, проект – це “п’ять П”:
Слайд № 22

Таким чином, проект – це “п’ять П”:

ОФОРМЛЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ПАПКИ Проектна папка ( портфоліо проекту)– один із обов’язкових виходів проекту, що пред’являється на захисті (презентації) пр...
Слайд № 23

ОФОРМЛЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ПАПКИ Проектна папка ( портфоліо проекту)– один із обов’язкових виходів проекту, що пред’являється на захисті (презентації) проекту. У день презентації проектів оформлена папка здається журі.

СКЛАДОВІ ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ Паспорт проекту. Плани виконання проекту та окремих його етапів. Проміжні звіти групи. Уся зібрана інформація по темі пр...
Слайд № 24

СКЛАДОВІ ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ Паспорт проекту. Плани виконання проекту та окремих його етапів. Проміжні звіти групи. Уся зібрана інформація по темі проекту, в тому числі необхідні ксерокопії, друкований матеріал з Інтернету. Результати досліджень і аналізу. Записи усіх ідей, гіпотез і рішень. Звіти про ради груп, проведені дискусії, “мозкові атаки” тощо. Короткий опис усіх проблем, з якими доводиться зіткатися проектантам, та способів їх подолання. Ескізи, креслення продукту. Матеріали до презентації (сценарій). Інші робочі матеріали та чернетки групи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!