Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Презентація. " Правопис часток в українській мові"

Українська мова

Для кого: 7 Клас

19.05.2020

1070

30

0

Опис документу:
Презентація " Правопис часток в українській мові" допоможе вчителю-словеснику повести якісний урок української мови в умовах дистанційного навчання. Презентація складається з теоретичної і практичної частин, які допоможуть краще засвоїти матеріал
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Правопис часток 7-Б клас Вчитель: Макаліч С.С.
Слайд № 1

Правопис часток 7-Б клас Вчитель: Макаліч С.С.

Слайд № 2

Користуючись таблицею «Правопис часток», згрупуйте частки і запишіть у три колонки:а) окремо, б) через дефіс,в) разом. Скиньте/но, скинути/б, ані/т...
Слайд № 3

Користуючись таблицею «Правопис часток», згрупуйте частки і запишіть у три колонки:а) окремо, б) через дефіс,в) разом. Скиньте/но, скинути/б, ані/трохи, вирушили/ж, домовились/таки, хтозна/скільки, ще/й, відпочинь/бо, хто/сь, відгорніть/же/бо, таки/відбили, саме/тому, вдарили/ж/таки, аби/коли, якось/то, як/от, все/таки, принесіть/же, який/небудь, будь/із/ким, нехай/заспіває, як/раз.

Перепишіть, розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток. Все так (же) над озером мріє калина, де юність моя протекла (В. Сосюра). 2. Пішов (би) я в...
Слайд № 4

Перепишіть, розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток. Все так (же) над озером мріє калина, де юність моя протекла (В. Сосюра). 2. Пішов (би) я в Україну, пішов (би) додому, там (би) мене привітали, зраділи (б) старому (Т. Шевченко). 3. А серце б'ється, свіжий вітер дише, не (мов) би хоче остудить чоло (М. Рильський). 4. Сьогодні йому, як ні(коли), хотілося (чим) скоріш виїхати за місто (Л. Дмитерко). 5. Не так (то) робиться все хутко, як швидко оком ізмигнеш (І. Котляревський). 6. Вже хто(зна) скільки часу минуло з тої пори (В. Кучер). 7. Гукати в минуле — даремна турбота, гукай у майбутнє — хто(небудь) почує (О. Підсуха). 8. Тішся, дитино, поки (ще) маленька, ти (ж) (бо) живеш навесні (Леся Українка). 9. Що (кілька) метрів зупинялися передихнути (О. Гончар). 10. Любіть працю на Землі, бо без цього не буде щастя нам і нашим дітям, ні (на) якій планеті (О. Довженко). 11. Цей дріт приносить телеграми хто (зна) (з) якої далини (М. Рильський).

Виправити помилки, записати правильно: 1). Полий цю яблуню — адже вона із яблучьками. Не хайже сaд все світній встає тaм, де ридала маaи на руїні (...
Слайд № 5

Виправити помилки, записати правильно: 1). Полий цю яблуню — адже вона із яблучьками. Не хайже сaд все світній встає тaм, де ридала маaи на руїні (М. Рильський). 2) Як були ми малими ще, як зберaлись йти на крaйсвіту, ми любили вмивaтись дощєм, що б скоріше рости і міцьніти (В. Ткаченко). 3) Я хотілa-б людям для підмоги у кaжду мить подaти голос свій (В. Ткaченко). 4) Я тільки-що друже булa на Дніпрі,— твоя Українa квітує (М. Нагнибідa). 5) Грім на вогненому списі злитів увись і вибухнув нaд ними, і хто-знa-де осипався у низ (М. Нагнибіда).

Запишіть слова у три колонки — разом, окремо, через дефіс.  Де/який , хтось/то, що/правда, ні/когісінько, як/то, ні/в/кого, ні/хто, ні/в/кого, ні/з...
Слайд № 6

Запишіть слова у три колонки — разом, окремо, через дефіс.  Де/який , хтось/то, що/правда, ні/когісінько, як/то, ні/в/кого, ні/хто, ні/в/кого, ні/за/що, ні/звідки, як/от, аби/де, хтозна/як, не/аби/який, не/аби/хто, як/най/дорожче, коли/б/то, ніби/то, хто/сь/таки, аби/тільки, все/ж, ото/ж, а/як/же, як/раз, а/все/ж/таки, ото/ж, таки/пішов, дарма/ що, ні/би, чим/дуж, не/наче/б/то, не/мов/би/то, хто/сь/якось.

Перепишіть, розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток. 1. Пішов (би) я в Україну, пішов (би) додому, там (би) мене привітали, зраділи (б) старому...
Слайд № 7

Перепишіть, розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток. 1. Пішов (би) я в Україну, пішов (би) додому, там (би) мене привітали, зраділи (б) старому (Т. Шевченко). 2. А серце б'ється, свіжий вітер дише, не (мов) би хоче остудить чоло (М. Рильський). 3. Сьогодні йому, як ні (коли), хотілося (чим) скоріш виїхати за місто (Л. Дмитерко). 4. Вже хто (зна) скільки часу минуло з тої пори (В. Кучер). 5. Цей дріт приносить телеграми хто (зна) (з) якої далини (М. Рильський).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.