Презентація "Пряме та переносне значення дієслів" (Робота з підручником, 3 клас). На допомогу учням під час дистанційного навчання

Опис документу:
Пропоную вчителям використати презентацію "Пряме та переносне значення дієслів" (Опрацювання вправ підручника, 3 клас) під час проведення дистанційного навчання з учнями для закріплення знань (на основі наочного матеріалу). Презентація буде корисною для батьків учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала вчитель-методист БЗШ І-ІІІ ступенів № 4 ОМЕЛЬЧУК Н. М. Пряме та переносне значення дієслів На допомогу учням при дистанційному навчанні...
Слайд № 1

Підготувала вчитель-методист БЗШ І-ІІІ ступенів № 4 ОМЕЛЬЧУК Н. М. Пряме та переносне значення дієслів На допомогу учням при дистанційному навчанні Робота за підручником (3 клас)

Вправа 413
Слайд № 2

Вправа 413

поглядаю дожидаю підмела прибрала набрала
Слайд № 3

поглядаю дожидаю підмела прибрала набрала

Вправа 414
Слайд № 4

Вправа 414

Сонце за день ____________ , __________ і вже ледве __________ вгорі, вже нижче ___________ до небосхилу. притомилося поважчало трималося опускалос...
Слайд № 5

Сонце за день ____________ , __________ і вже ледве __________ вгорі, вже нижче ___________ до небосхилу. притомилося поважчало трималося опускалося (що зробило?) (що зробило?) (що робило?) (що робило?)

Ліс ________ йому назустріч набубнявілі крони. простяг (що зробив?)
Слайд № 6

Ліс ________ йому назустріч набубнявілі крони. простяг (що зробив?)

Ще трохи, і воно __________ у затишному, теплому гнізді, де __________ до ранку. вмоститься переспить (що зробить?) (що зробить?)
Слайд № 7

Ще трохи, і воно __________ у затишному, теплому гнізді, де __________ до ранку. вмоститься переспить (що зробить?) (що зробить?)

Надвечір’я було світле і м’яке, наче його хто _________ сизуватим пір’ям. (За В. Тереном) вистелив (що зробив?)
Слайд № 8

Надвечір’я було світле і м’яке, наче його хто _________ сизуватим пір’ям. (За В. Тереном) вистелив (що зробив?)

Вправа 415
Слайд № 9

Вправа 415

Зустрічаємо (чим?) хлібом, пройшла (до чого?) до хліба, дякуємо (за що?) за хліб.
Слайд № 10

Зустрічаємо (чим?) хлібом, пройшла (до чого?) до хліба, дякуємо (за що?) за хліб.

Вправа 416
Слайд № 11

Вправа 416

Вечір (що робить?) настає, тіні (що роблять?) лягають, ялини (що зробили?)почорніли,
Слайд № 12

Вечір (що робить?) настає, тіні (що роблять?) лягають, ялини (що зробили?)почорніли,

сонце (що зробило?) сіло, птахи (що роблять?) не сплять, дятел (що зробить?) сидить,
Слайд № 13

сонце (що зробило?) сіло, птахи (що роблять?) не сплять, дятел (що зробить?) сидить,

синиці (що роблять?) крутяться, ніч (що зробить?) настане, птахи (що зроблять?) затихнуть.
Слайд № 14

синиці (що роблять?) крутяться, ніч (що зробить?) настане, птахи (що зроблять?) затихнуть.

Вправа 417 (самостійна письмова робота)
Слайд № 15

Вправа 417 (самостійна письмова робота)

Дякую за роботу ! Використано ресурси Інтеренету
Слайд № 16

Дякую за роботу ! Використано ресурси Інтеренету

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»