Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Презентація. Практичне заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення.

Всесвітня історія

Для кого: 9 Клас

20.09.2019

11540

401

1

Опис документу:
Мета уроку: - на основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації навчити здобувачів освіти самостійно вирішувати проблемно-пізнавальні завдання, публічно представляти результати групової діяльності, - допомогти освоїти складніші способи вивчення історичного минулого. - Формувати та розвивати спостережливість, уміння узагальнювати, розвивати аналітичне мислення. - Виховувати почуття любові до історії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Практичне заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення
Слайд № 1

Практичне заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення

Мета уроку: На основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації самостійно вирішувати проблемно-пізнавальні завдання, публ...
Слайд № 2

Мета уроку: На основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації самостійно вирішувати проблемно-пізнавальні завдання, публічно представляти результати групової діяльності, освоїти складніші способи вивчення історичного минулого. Формувати та розвивати спостережливість, уміння узагальнювати, розвивати аналітичне мислення. Виховувати почуття любові до історії.

Робота з текстовим джерелом Витяг з роботи Ірини Жуковської, Сергія Жуковського «Росія і Європа від тоталітарних ідеологій до соціальних експеримен...
Слайд № 3

Робота з текстовим джерелом Витяг з роботи Ірини Жуковської, Сергія Жуковського «Росія і Європа від тоталітарних ідеологій до соціальних експериментів» Індустріалізація зробила з людьми… одну дуже болючу хірургічну операцію без наркозу – вона розділила його з природою… У новому суспільстві перевагу одержали ті, кого раніше засуджували, - індивідуалісти, непокірні родовим кланам, які прагнули новизни та волі. Жити в цьому небаченому світі довелося всім – і тим, хто хотів цього, і тим, хто від усієї душі засуджував нові віяння. Про яке суспільство йдеться у документі? Яке ставлення автора до подій, які відбувалися? Чому автор вважає, що людей відділили від природи?

Проблемне питання: Що визначає основні правила поведінки індустріального суспільства? До яких це наслідків може привести?
Слайд № 4

Проблемне питання: Що визначає основні правила поведінки індустріального суспільства? До яких це наслідків може привести?

Завдання 1 Прочитайте твердження 1–7. Позначте, які явища характеризують доіндустріальні часи (ІЧ), а які — період індустріальної революції (ІР). 1...
Слайд № 5

Завдання 1 Прочитайте твердження 1–7. Позначте, які явища характеризують доіндустріальні часи (ІЧ), а які — період індустріальної революції (ІР). 1. Пару, яку в середині XIX ст. широко використовували в індустрії та транспорті, витісняють електрика й двигуни внутрішнього згоряння. 2. Вищий коефіцієнт корисної дії електричних і дизельних двигунів сприяв підвищенню ефективності промислового виробництва. 3. У виробництві й побуті мільйонів людей з’явилися водогін, парове опалення, каналізація, електричне освітлення, газопостачання, телефон, автомобіль, різні електроприлади. 4. Відбулося масштабне будівництво залізниць і парового флоту; зводилися великі споруди — мости, тунелі.

5. Посилилися міграція та еміграція; завдяки поліпшенню матеріальних умов, удосконаленню транспорту, імпорту продовольства, досягненням у медицині ...
Слайд № 6

5. Посилилися міграція та еміграція; завдяки поліпшенню матеріальних умов, удосконаленню транспорту, імпорту продовольства, досягненням у медицині зросла народжуваність і збільшилася тривалість життя. 6. У містах з’явилися широкі проспекти, якими їздили автомобілі; електротранспорт та електричне освітлення; багатоповерхові будинки з усіма вигодами. 7. Активізувалася зовнішня торгівля, завдяки чому істотно зросли прибутки підприємців.

Завдання 2 Дайте відповіді на запитання: Які зміни в житло й хатнє начиння принесло європейцям «буржуазне» XIX століття? Які предмети, що були наяв...
Слайд № 7

Завдання 2 Дайте відповіді на запитання: Які зміни в житло й хатнє начиння принесло європейцям «буржуазне» XIX століття? Які предмети, що були наявні в житлі й хатньому начинні тогочасних європейців, «успадкували» сучасники?

Завдання 3 Опрацюйте історичне джерело. Підготуйте усні відповіді на запитання. З опису подорожнім вигляду Берліна на початку XIX ст. Більшість вул...
Слайд № 8

Завдання 3 Опрацюйте історичне джерело. Підготуйте усні відповіді на запитання. З опису подорожнім вигляду Берліна на початку XIX ст. Більшість вулиць [міста] широкі й обставлені будинками в чотири та більше поверхів. Не бракує також просторих площ. Від цього тут навіть дихається легше, ніж у Відні, Гамбурзі та інших містах, де будинки й люди скупчені на невеликих територіях. Широкі вулиці та взагалі красива архітектура будинків надають Берліну такого вигляду, яким можуть похвалитися небагато великих міст. Вільгельмштрассе, яка майже вся вкрита палацами, Лейпцигерштрассе, Унтер­ден­Лінден, як і надзвичайно гарні площі — Оперна, Вільгельмова та інші, — викликають здивування іноземців… 1. Яке враження справив на автора тогочасний Берлін? 2. Які нові риси міської забудови можна визначити за джерелом?

Завдання 4 Проаналізувавши фото, складіть розповідь про вулиці Лондона.
Слайд № 9

Завдання 4 Проаналізувавши фото, складіть розповідь про вулиці Лондона.

Завдання 5 Розгляньте ілюстрацію. Поміркуйте, про що свідчить наявність такої професії, як вуличний торговець рибою? Вуличний торговець рибою. Лонд...
Слайд № 10

Завдання 5 Розгляньте ілюстрацію. Поміркуйте, про що свідчить наявність такої професії, як вуличний торговець рибою? Вуличний торговець рибою. Лондон, XIX ст..

Завдання 6 Опрацюйте самостійно матеріал параграфа та складіть порівняльну таблицю: Буржуа Пролетарій Селянин Харчування
Слайд № 11

Завдання 6 Опрацюйте самостійно матеріал параграфа та складіть порівняльну таблицю: Буржуа Пролетарій Селянин Харчування

Завдання 7 Розгляньте ілюстрації. Визначте за ілюстрацією характерні риси стилю ампір у моді
Слайд № 12

Завдання 7 Розгляньте ілюстрації. Визначте за ілюстрацією характерні риси стилю ампір у моді

Завдання 8 Проаналізуйте джерела: А) «Сучасна мода продиктована не індивідуальними, а соціальними мотивами: намаганням вищих класів відокремитися в...
Слайд № 13

Завдання 8 Проаналізуйте джерела: А) «Сучасна мода продиктована не індивідуальними, а соціальними мотивами: намаганням вищих класів відокремитися від нижчих… Мода є ніщо інше, як постійне знищення меж. Вона — перегони станової пихи, під час яких повторюється одне й те саме: одні намагаються перегнати своїх переслідувачів, а ті намагаються їх наздогнати» (Юрист Ієрінг). Про яку рису буржуазного суспільства пише сучасник?

Б) «Часта зміна костюму в буржуазному столітті — одна з найбільших особливостей. Ніколи раніше мода не змінювалася так часто. Винахідник у цьому на...
Слайд № 14

Б) «Часта зміна костюму в буржуазному столітті — одна з найбільших особливостей. Ніколи раніше мода не змінювалася так часто. Винахідник у цьому напрямі приголомшує завжди небаченим багатством нових комбінацій. Ця часта зміна моди зачепила жіночий костюм, але й чоловіча мода змінюється частіше, ніж раніше» (Е. Фукс. «Історія звичаїв. Буржуазне століття»). Про які тенденції у моді говорить учений?

Завдання 9 Підпишіть запропоновані ілюстрації А В Б
Слайд № 15

Завдання 9 Підпишіть запропоновані ілюстрації А В Б

Доберіть до запропонованих термінів їх визначення та приклади (використовуйте ілюстрації) Рококо - Класицизм - Ампір - 1) стиль мистецтва, для яког...
Слайд № 16

Доберіть до запропонованих термінів їх визначення та приклади (використовуйте ілюстрації) Рококо - Класицизм - Ампір - 1) стиль мистецтва, для якого характерний відхід від реального життя у світ фантазії, театралізованої гри, міфологічних сюжетів тощо; 2) стиль мистецтва, що виник у часи Імперії Наполеона й став продовженням і завершенням класицизму. Для нього характерні масивні парадно-монументальні форми будівель та інтер’єрів; 3) стиль мистецтва, для якого характерна підвищена увага до античних взірців духовної та матеріальної культури, що вважалися основою для наслідування, дотримання певних канонів тощо.

Завдання 9 Підпишіть запропоновані ілюстрації А В Б
Слайд № 17

Завдання 9 Підпишіть запропоновані ілюстрації А В Б

Завдання 10 Уявіть себе дизайнером, якому треба облаштувати житло британця першої половини XIX ст. Зробіть потрібні ескізи. Завдання 11 Хто ці особ...
Слайд № 18

Завдання 10 Уявіть себе дизайнером, якому треба облаштувати житло британця першої половини XIX ст. Зробіть потрібні ескізи. Завдання 11 Хто ці особи та які події історії з ними пов’язані? А Б

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.