Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Презентація " Практична робота №2. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. "

Всесвітня історія

Для кого: 6 Клас

28.09.2021

275

19

0

Опис документу:

Мета: ознайомити учнів з місцями розташування основних стоянок первісних людей на

території України; поглибити знання учнів з теми «Життя людей за первісних часів» шляхом вивчення особливостей пам’яток первісних людей на території України; розвивати образне мислення, мовно-логічні мисленеві операції на підставі змістів історичних малюнків та окремих предметів. Для використанн на уроках з історії та для дистанційного навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Практична робота № 2 Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.
Слайд № 1

Практична робота № 2 Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.

Мета: - ознайомити учнів з місцями розташування основних стоянок первісних людей на території України; поглибити знання учнів з теми «Життя людей з...
Слайд № 2

Мета: - ознайомити учнів з місцями розташування основних стоянок первісних людей на території України; поглибити знання учнів з теми «Життя людей за первісних часів» шляхом вивчення особливостей пам’яток первісних людей на території України; розвивати образне мислення, мовно-логічні мисленеві операції на підставі змістів історичних малюнків та окремих предметів; виховувати самостійність у прийнятті рішень, індивідуальну та колективну відповідальність. Очікувані результати: Після цього уроку учні навчаться: показувати на карті й називати період існування найвідоміших стоянок первісних людей Королеве, Мізинську, Кирилівську стоянки, Амвросіївське костище; виконувати прості завдання на контурній карті; описувати за малюнками заняття й спосіб життя первісних людей, долучати знання з опису предметів, які знаходяться у шкільному музеї; описувати буденне життя людей стоянок пізнього палеоліту – енеоліту, використовуючи малюнки-реконструкції складати повну описову характеристику, спираючись на аналіз трипільських пам’яток.; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між способом життя людини і впливом на неї природних умов. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок. Форма уроку: практичне заняття. комп’ютер, мультимедійний Обладнання та наочність: презентація «Стоянки та пам’ятки первісних людей на території України підручник «Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс» ( авт. О.Гісем), атласи , контурні карти.

Хід практичної роботи І рівень. 1. З якого континенту почалось розселення людей по земній кулі? _______________________________ 2. Кам’яний вік отр...
Слайд № 3

Хід практичної роботи І рівень. 1. З якого континенту почалось розселення людей по земній кулі? _______________________________ 2. Кам’яний вік отримав назву через те,що __________________________________________________ 3. Які ремесла з’явились першими? ________________________________________________________

ІІ рівень. Розгляньте ілюстрацію та виконайте завдання   4. Назвіть, до якого археологічного періоду відносяться зображені речі. __________________...
Слайд № 4

ІІ рівень. Розгляньте ілюстрацію та виконайте завдання   4. Назвіть, до якого археологічного періоду відносяться зображені речі. ___________________________________________   5. Який матеріал використовувала первісна людина для виготовлення цих знарядь праці? ___________________________________________

ІІІ рівень. Працюємо з картою Познач номерами стоянки первісних людей на території України:   Мізин ____ Киїк-Коба ____ Королеве ____ Кирилівка ____
Слайд № 5

ІІІ рівень. Працюємо з картою Познач номерами стоянки первісних людей на території України:   Мізин ____ Киїк-Коба ____ Королеве ____ Кирилівка ____

ІV рівень. Поміркуйте МІЗИН За часів пізнього палеоліту клімат України відзначався різким похолоданням. Суворі зими змушували кроманьйонців шукати ...
Слайд № 6

ІV рівень. Поміркуйте МІЗИН За часів пізнього палеоліту клімат України відзначався різким похолоданням. Суворі зими змушували кроманьйонців шукати захисту від холоду й негоди в печерах або споруджувати спеціальні житла. Колективне полювання на тварин забезпечувало людей м’ясом, шкірами для покрівлі помешкань і виготовлення одягу. Яскравою пам’яткою того часу є Мізинська стоянка на Чернігівщині (XVIII тис. до н.е.) — поселення родової общини (про це свідчать рештки п’яти круглих помешкань), що полювала на мамонта, волохатого носорога, північного оленя, ведмедя, вовка, вівцебика, песця та інших тварин. Тут знайдено крем’яні різці і скребки, ножі, вістря, проколки, різноманітні вироби з кістки та рогу тощо. Найбільшу цінність становить тогочасний унікальний набір прикрас і витворів мистецтва з кістки та бивня мамонта: підвіски, браслети, фігурки, прикрашені орнаментом. На стоянці археологи виявили п’ять великих розмальованих кісток мамонта. Деякі дослідники вважають їх давніми ударними музичними інструментами, що застосовувалися для супроводу ритуальних танців. 1­) До якого періоду первісності належить стоянка згадана в описі? ____________ __________________________________________________________________ 2) Хто з предків людини мешкав на цій стоянці? ___________________________ 3) В яких умовах жили мешканці стоянки?_________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________ 4) Які знаряддя праці та як саме вони використовували?_____________________ __________________________________________________________________________

Слайд № 7

Домашнє завдання: Опрацювати параграфи 6,7, розв’язати кросворд( наступний слайд) в зошиті.
Слайд № 8

Домашнє завдання: Опрацювати параграфи 6,7, розв’язати кросворд( наступний слайд) в зошиті.

По горизонталі: 1. Давньокам’яний вік. 2. Один з результатів «неолітичної революції». 3. Тип господарства, при якому необхідні для життя засоби люд...
Слайд № 9

По горизонталі: 1. Давньокам’яний вік. 2. Один з результатів «неолітичної революції». 3. Тип господарства, при якому необхідні для життя засоби людина виробляла самостійно. 4. Мідно-кам’яний вік. 5. Вид ремесла первісної людини. 6. Вік, у якому використовували залізні вироби. 7. Зброя первісної людини. 8. Тварина, що була приручена у період мезоліту. 9. Новий кам’яний вік. 10. Середній кам’яний вік. По вертикалі: 1. Прикраса первісної людини. 2. Особи, що виготовляли різноманітні вироби. 3. Перший механізм створений людиною. 4. Тип господарства, при якому необхідні для життя засоби людина брала у природи. 5. Люди, що ведуть кочовий спосіб життя. 6. Знаряддя для вилову риби. 7. Вік, у якому використовували бронзові знаряддя. 8. Один з найважливіших винаходів первісності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.