Презентація "Портфоліо вчителя початкових класів"

Опис документу:
Рано чи пізно всі учителі підходять до такого моменту як атестація. Як скласти портфоліо? А Бог його знає! Що робити? А Бог його знає! І щоб себе не забути, і щоб не дуже кидалося в очі атестаційній комісії, і щоб вмістилося в ньому найголовніше! Кожний з вас і без мене знає як скласти своє портфоліо, бо ви найталановитіші і найкращі учителі.Сам зустрівся з такою проблемою. І ось що з цього вийшло. Пишіть, коментуйте!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дядюра Олексій Миколайович Народився 3 серпня 1973 року Освіта вища 1992 рік - Красноградське педагогічне училище Спеціальність “Викладання в почат...
Слайд № 1

Дядюра Олексій Миколайович Народився 3 серпня 1973 року Освіта вища 1992 рік - Красноградське педагогічне училище Спеціальність “Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи” Кваліфікація “Вчитель початкових класів” 2011 рік - ПНПУ імені В.Г.Короленка Спеціальність “Початкове навчання. Дошкільне виховання” Кваліфікація “Вчитель початкових класів. Вихователь дітей дошкільного віку” *

Загальні відомості Трудовий стаж – 26 років Педагогічний стаж – 26 років 1992/1993 н.р. – вчитель Никонорівської початкової школи 1993/1994 н.р – в...
Слайд № 2

Загальні відомості Трудовий стаж – 26 років Педагогічний стаж – 26 років 1992/1993 н.р. – вчитель Никонорівської початкової школи 1993/1994 н.р – вчитель Скибівської початкової школи З 1994 року вчитель початкових класів Филенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів *

1988-1992 рік – навчання в Красноградському педучилищі 2007-2011 рік – навчання в ПНПУ імені В.Г.Короленка 2011 рік – Intel “Навчання для майбутньо...
Слайд № 3

1988-1992 рік – навчання в Красноградському педучилищі 2007-2011 рік – навчання в ПНПУ імені В.Г.Короленка 2011 рік – Intel “Навчання для майбутнього”. 2017 рік- Підвищення кваліфікації за категорією «Учитель початкових класів» при ПОІППО ім.М.В.Остроградського. 2018 рік- курс «Підвищення кваліфікації учителів початкових класів з упровадження нового Державного стандарту початкової освіти». В 2011 році нагороджений грамотою Чутівського районного відділу освіти за вагомий внесок у патріотичному вихованні підростаючого покоління. В 2016 році отримав Подяку відділу освіти Чутівської РДА за творчий підхід до організації навчально-виховного процесу, ефективну роботу по вихованню підростаючого покоління, багаторічну сумлінну працю на освітянській ниві. В 2018 році нагороджений грамотою Чутівського районного відділу освіти. 2018 рік- Дипломант Міжнародного конкурсу «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу». *

Самоосвіта 1.Онлайн-курс «Вчимося жити разом» (30 годин) 2.«Онлайн-курс для вчителів початкової школи»(60 годин) 3.Онлайн –курс «Недискримінаційний...
Слайд № 4

Самоосвіта 1.Онлайн-курс «Вчимося жити разом» (30 годин) 2.«Онлайн-курс для вчителів початкової школи»(60 годин) 3.Онлайн –курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» (32 години) 4.Онлайн-курс «Домедична допомога» (3 години) 5.Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»(30 годин) 6.Вебінар «Як «загасити полум’я» конфлікту, або Розв’язуємо конфлікти у закладі загальної середньої освіти»(1,5 години) 7.Вебінар «Математика для дітей в інтегрованих дидактичних модулях»(1 година) 8.Онлайн-курс «Протидія торгівлі людьми в Україні»(15 годин) *

Працюю над проблемою «Ранкова зустріч як один із методів опанування різнома-нітних соціальних і навчаль-них навичок у початковій шко-лі». Практика ...
Слайд № 5

Працюю над проблемою «Ранкова зустріч як один із методів опанування різнома-нітних соціальних і навчаль-них навичок у початковій шко-лі». Практика ранкової зустрічі - одна з перших методик , орієнтованих на дитину. Ранкова зустріч – це щоденна зустріч на початку дня учнів класу з педагогом; це спілкування, якого так бракує дітям. Вона допомагає дитині повірити в себе, побачити свою значущість. Ця зустріч формує колектив, сприяє усвідомленню того, що кожен є важливим, вчить сприймати відмінності, дотримуватись певних законів класу. Учні чекають ранкової зустрічі. Для них це – цікава гра. А для вчителя – це ще одна ефективна і цікава форма роботи з учнями та батьками. *

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі *
Слайд № 6

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі *

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі Ранкові зустрічі допомагають: емоцій...
Слайд № 7

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі Ранкові зустрічі допомагають: емоційно та позитивно налаштувати дітей на роботу; навчати дітей піклуватись про себе та інших; створювати чутливу, відповідальну та дружелюбну атмосферу дня; встановлювати ритуали та розклад дня; забезпечувати можливості участі у справі кожного й усіх; висловлювати свої думки; пропонувати свої ідеї групі; навчати важливим навчальним умінням; вчити ефективно спілкуватися, слухати та чути один одного. *

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі Головне завдання для мене як вчителя...
Слайд № 8

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі Головне завдання для мене як вчителя полягає в тому, щоб у дітей не зникла мотивація до навчання. Результати сучасних досліджень свідчать, що вправи, які сприяють розвитку соціальних навичок, підвищують і академічні досягнення. *

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі *
Слайд № 9

Ранкова зустріч як один із методів опанування різноманітних соціальних і навчальних навичок у початковій школі *

Науково-методична діяльність Приймаю участь у роботі районних та зональних методичних об'єднань. Вивчаю передовий педагогічний досвід. Беру участь ...
Слайд № 10

Науково-методична діяльність Приймаю участь у роботі районних та зональних методичних об'єднань. Вивчаю передовий педагогічний досвід. Беру участь у ярмарці педагогічних ідей. Консультую студентів педагогічних вузів. *

Позаурочна діяльність Формуванню інтересу до навчання сприяє проведення різноманітних святкових заходів, відкритих уроків, екскурсій. Традиційно пр...
Слайд № 11

Позаурочна діяльність Формуванню інтересу до навчання сприяє проведення різноманітних святкових заходів, відкритих уроків, екскурсій. Традиційно проводжу відкриті уроки для батьків. *

Позаурочна діяльність *
Слайд № 12

Позаурочна діяльність *

Позаурочна діяльність *
Слайд № 13

Позаурочна діяльність *

Позаурочна діяльність *
Слайд № 14

Позаурочна діяльність *

Результати педагогічної діяльності Мої учні традиційно беруть участь і перемагають в конкурсах “Кенгуру”, “Колосок”, “Соняшник”, Міжнародному конку...
Слайд № 15

Результати педагогічної діяльності Мої учні традиційно беруть участь і перемагають в конкурсах “Кенгуру”, “Колосок”, “Соняшник”, Міжнародному конкурсі ім. П.Яцика. *

Результати педагогічної діяльності * Для мене великою радістю завжди є те, що дитині комфортно в школі, що задоволені її батьки, що є відчуття, що ...
Слайд № 16

Результати педагогічної діяльності * Для мене великою радістю завжди є те, що дитині комфортно в школі, що задоволені її батьки, що є відчуття, що моя праця приносить користь . Оце і є найголовніший результат педагогічної діяльності.

Результати педагогічної діяльності *
Слайд № 17

Результати педагогічної діяльності *

Мої захоплення З дитячих років захоплююся риболовлею, полюбляю відпочинок разом з рідними на природі. Також люблю опановувати нове, незвичайне. За ...
Слайд № 18

Мої захоплення З дитячих років захоплююся риболовлею, полюбляю відпочинок разом з рідними на природі. Також люблю опановувати нове, незвичайне. За 2018 рік створив відеоальбом випускних класів нашої школи та на іншу тематику. Полюбляю створювати для своїх учнів рисовані відеосюжети у техніці скрайбінг. Професійна вимога до вчителя- це постійне осмислення своєї роботи, пошук чогось нового, цікавого, урахування пізнавальних інтересів учнів. Я намагаюся бути справжнім учителем, самовдосконалююся, переймаю педагогічний досвід своїх колег. *

Громадська діяльність Разом з дружиною у школі створили кімнату-музей народознавства і народної творчості, для проведення екскурсій в якій залучаю ...
Слайд № 19

Громадська діяльність Разом з дружиною у школі створили кімнату-музей народознавства і народної творчості, для проведення екскурсій в якій залучаю учнів свого класу. *

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
0
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!